بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

بهترین کادو برای مدیر چیست؟ {در چه مناسبت‌هایی باید به مدیر هدیه داد؟}

بهترین کادو برای مدیر چیست؟ {در چه مناسبت‌هایی باید به مدیر هدیه داد؟}
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/15 0 نظر

هدیه برای مدیر باید با در نظر گرفتن جوانب مختلف باشد. انتخاب هدیه تبلیغاتی برای مدیران بسیار حائز اهمیت است چراکه بیشتر مدیران دوست ندارند که دیگر شرکت‌ها به روحیات او پی ببرند. از این رو اگر قصد دارید هدیه‌ای مناسب برای مدیری در شرکت دیگر بخرید باید وسیله‌ای باشد که عمومیت دارد. ست مدیریتی از جمله هدایای بسیار شایسته است که می‌توان آن را به هر مدیری در بخش تولیدی، بازرگانی، اقتصادی و ... هدیه داد. معمولا مدیرها باید با خود تعداد زیادی کاغذ را حمل کنند که حاوی اسنادی مهم هستند. از این رو خرید ست اداری کمک می‌کند که پوشه‌های خود در دسته بندی منظمی بگذارند. انتخاب کادو برای مدیر براساس بودجه و سلیقه مسئول انجام می‌شود. به یک مدیر می‌توان به مناسبت‌های مختلفی هدیه‌ای تقدیم کرد که در ادامه به شرح آن‌ها پرداخته‌ایم

هدیه و کادو برای مدیر

بسیاری از مجموعه‌ها به مناسبت‌های مختلف به کارمندان و مدیران خود هدیه می‌دهند یا برای مدیران دیگر شرکت‌ها هدیه‌ای نفیس تهیه می‌کنند. از آن جایی که این هدیه حالت رسمی دارد، بهتر است درون یک باکس قرار داده شود و شامل اقلام روزمره همچون لباس نباشد. کیف پول، خودنویس، تقویم، جاسوییچی، سررسید و چراغ مطالعه از جمله مواردی هستند که می‌توان برای یک مدیر تهیه کرد.

هدیه‌ها می‌تواند در جعبه‌ای زیبا به شکلی هنرمندانه قرار گیرند و فرد را به این اطمینان برسانند که کادویی شایسته را دریافت کرده  است. فرقی نمی‌کند که شما مدیری عالی رتبه یا کارمند هستید و قصد دارید به مدیر واحد خود هدیه‌ای بدهید یا آن را برای دیگر مدیران بفرستید. همه افراد علاقه دارند که در ذهن دیگر افراد وجه قابل قبولی داشته باشند و از آن‌ها به نکویی یاد شود. از این‌رو خرید کادو برای مدیر کمک می‌کند که نه تنها از زحمات او تشکر کرده بلکه شما را به عنوان کارمندی قدرشناس بشناسد.

بهترین هدیه و کادو برای مدیر چیست؟

هنگام خرید هدیه برای مدیر به چند مورد دقت داشته باشید. اول اینکه مدیر قرار است آن را در چه مناسبتی استفاده کند. مزایای این هدیه چیست؟ با آن قرار است سازمان خود را چگونه نشان دهید؟ زمینه شغلی او چیست و هدیه چگونه به آسایش او کمک می‌کند؟ جواب این پرسش‌ها کمک می‌کند که بهترین هدیه را برای مدیر خریداری کنید.

هر هدیه می‌تواند برای شخصی خاص ارزشمند و برای دیگر افراد بی اهمیت باشد. هدیه‌ای که براساس روحیات مدیر انتخاب می‌شود او را مجاب به استفاده از کادو می‌کند. این موضوع باعث می‌شود که دیگر افراد کادوی خود را بی‌ارزش ندانند و از طرفی نیازی از مدیر‌برطرف شده باشد. هدایای مدیریتی معمولا از وسایل اداری معمول انتخاب می‌شوند اما  کادو برای مدیر می‌تواند کاملا براساس علایق او باشد.

باید توجه داشت که مدیر همیشه از یک سازمان نیست و می‌تواند مدیر گلخانه یا حتی فروشگاه لباس باشد. در نتیجه وقتی به خرید هدیه برای مدیر فکر می‌کنید، همیشه نباید شرایطی رسمی و اداری را در نظر بگیرید که شما را وادار به خرید کادو اداری می‌کند، مگر اینکه شما قصد خرید کادو برای مدیر یک سازمان را داشته باشید که شرایطی متفاوت را ایجاد می‌کند. بهتر است هنگام خرید هدیه به روحیات مدیر خود توجه داشته باشید و باتوجه به بودجه خود باکیفیت‌ترین خرید را انجام دهید. چنانچه بودجه شما چندان زیاد نیست، هدیه را به خرید گل تغییر دهید چون کیفیت کادو از متنوع بودن آن مهم‌تر است.

هدیه مناسب برای مدیر چه ویژگی هایی دارد؟

کادو برای مدیر باید با در نظر گرفتن تمامی جوانب باشد. همواره این دل نگرانی از سوی کارمندان و سازمان‌ها وجود دارد که در ایام خاص برای مدیران شرکت خود یا سازمان همکار چه هدیه‌ای تهیه کنند. به همین دلیل عوامل از مدت‌ها قبل برنامه ریزی کرده و سعی می‌کنند از سلایق فرد مورد نظر اطلاعاتی کسب نمایند.

هدایای رسمی که در دسته هدایای تبلیغاتی است در انواع گوناگونی عرضه می‌شوند. این هدیه می‌تواند برای مدیران میانی یا مدیر عامل خریداری شود. بهترین هدیه برای مدیر عامل، ست چرمی اداری است که البته  از هزینه بالایی برخوردار است. پک‌های خاص مدیریتی با قابلیت سفارشی سازی دیگر هدیه ویژ‌ه‌ای است که می‌توانید برای مدیران از گیفت آس تهیه کنید و شما به کارشناسان  بخواهید که اقلامی منحصر به فرد را در آن بگنجانند.

در انتخاب هدیه برای مدیر نوع کسب و کار او مهم است. مثلا مدیر مدرسه با مدیر بازرگانی روحیات متفاوتی دارند و برای یکی نظم و دیگری شرکت در جلسات مهم‌تر است. هدیه برای مدیران استارتاپ‌ها باید سرشار از خلاقیت باشد چراکه این کسب و کار محیطی پویا و خلاق است. مدیران استارتاپی معمولا افرادی صمیمی، برونگرا و پویا هستند و‌به ارتباطات خود بیش از هر چیزی اهمیت می‌دهند. بنابراین شاید تهیه ساعت مدرن برای این دسته افراد قابل تقدیر باشد. البته ساعت دیواری یک هدیه مناسب برای مدیر مدرسه هم به شمار می‌رود اما شکل و شمایل هریک‌ با دیگری متفاوت است. از سوی دیگر خرید هدیه برای خانم های مدیر با آقا متفاوت است چراکه هریک روحیاتی متمایز از یکدیگر دارند. در خرید کادو برای مدیر به روحیات، نوع کسب و کار، سابقه خدمت، پیشینه و نحوه برخورد او توجه داشته باشید. اگر مدیر شما مدام در حال مکالمه تلفنی است، می‌توانید برای او یک هندزفری تهیه کنید یا حتی گوشی موبایل بخرید.

کادو برای مدیر

چرا باید هدیه برای مدیر تهیه کنیم؟

هر انسان در هر جایگاهی قابل تقدیر است و تحسین دیگران به او انگیزه‌ای دو چندان می‌دهد. خرید کادو برای مدیر به او ثابت می‌کند که زحمت‌های او دیده شده و همانطور که او از کارمندان تشکر می‌کند، در مقابل کارمندان قدردان او هستند. انسان در مراودات اجتماعی است که به حس احترام می‌رسد و برای پرورش نسلی شایسته تلاش می‌کند. هدیه برای مدیریت همیشه گران قیمت نیست و گاهی همین که به او نشان داده شود افراد تا چه حد قدردان او هستند، کفایت می‌کند. گاهی حتی تشکیل جلسه و ابراز تشکر دسته جمعی می‌تواند برای یک مدیر خوشایند به نظر برسد.

خرید کادو برای مدیر اجباری نیست اما می‌توان با آن، حس خوشایند مفید و صمیمی بودن را در مدیر ایجاد کرد. اگر مدیر فردی منعطف بوده که در همه مراحل به دغدغه‌های کارکنان خود توجه کرده است، خرید هدیه می‌تواند به او نشان دهد که کار ارزشمند او تا چه حد تاثیر داشته و چرخه  انسان دوستی تکرار می‌شود.  برای خرید کادو حتما لازم نیست که هزینه بالایی پرداخت کرد، نشان دادن قدردانی با کادویی کوچک نیز تاثیر خود را می‌گذارد.

انواع کادو و هدیه برای مدیر

هدیه برای مدیر می‌تواند به مناسبت‌های مختلفی باشد. شاید با خود تصور کنید که مدیر شما به هیچ چیز نیاز ندارد و کادو برای مدیر حائز اهمیت نیست اما در واقعیت هر انسانی نیاز به تحسین دارد و از ستایش شدن توسط دیگران لذت می‌برد پس در مناسبت‌های مختلف با تقدیم هدیه به مدیر خود نشان دهید که رابطه شما با او دو طرفه است و حال خوب او برای شما اهمیت دارد. در ادامه به چندین مناسبت خاص که در آن می‌توانید کادویی ارزشمند تهیه کنید، اشاره کرده‌ایم.

 

1. پک هدیه و کادو یلدا برای مدیر

شب یلدا یکی از مناسبت‌های خاص در ایران است که در آن همه سعی می‌کنند از افراد خاص زندگی خود تشکر کنند و به نوعی نشان دهند که بودن او چقدر زندگی را برای آن‌ها زیبا کرده است. از این رو خرید هدیه مدیریتی نفیس که با نمادهای یلدایی همچون آجیل، حافظ و تنقلات پر شده می‌تواند ادای احترام و عرض تبریک به مدیر شرکت‌های همکار باشد. شما می‌توانید از طریق گیفت آس روی تمامی اقلام نام برند خود را ثبت کنید و متن تقدیرنامه‌ای را در کنار آن بگذارید.

کادو شب یلدا برای مدیر همچنین می‌تواند شامل تندیسی باشد که موفقیت‌های مدیر در عرصه‌های مختلف روی آن ثبت شده است. این هدیه شب یلدا برای مدیر از طرف کارمندان می‌تواند ایجاد ارتباطی دو طرفه کند که تنها مدیر نباید به کارمندان هدیه دهد بلکه آن‌ها هم می‌توانند او را غافلگیر کنند. همچنین هدیه را می‌توان به دیگر شرکت‌ها فرستاد تا به نوعی ادای احترام به مدیر آن شرکت باشد.

خرید هدیه برای مدیر

2. هدیه تولد برای مدیر

یکی از هدایای بسیار تاثیرگذار، تبریک تولد هر فرد با هدیه‌ای پسندیده است. اگر در فضای استارتاپی کار می‌کنید و با مدیر خود صمیمی هستید، می‌توانید هدیه برای مدیر را در قالب یک جشن به او تقدیم کنید و هدیه‌ای بخرید که کاملا با سبک زندگی او هماهنگی دارد. مثلا اگر قصد دارید به مدیر باشگاه خود هدیه دهید، می‌توانید به او یک کفش ورزشی تقدیم کنید. اما اگر فضایی رسمی در شرکت شما حاکم است، ست هدیه مدیران نیز می‌تواند کادوی مناسبی باشد

کادو تولد برای مدیر عموما براساس روحیات او خریداری می‌شود و اگر این هدیه قرار است به مدیر شرکت دیگری تقدیم شود، می‌تواند شامل سبد یا باکسی از گل‌های رنگین از نوع ارکیده، آفتاب گردان، داوودی، کوکب و… باشد. کادو تولد برای مدیر اگرچه حالت رسمی دارد اما لازم نیست حتما با أقلام اداری همراه باشد بلکه هرچه مدیر به آن علاقه دارد، قابل تقدیر واقع می‌شود.

3. هدیه قدم نورسیده برای مدیر

یکی از ارزنده‌ترین هدایا برای مدیر مجموعه روزی است که فرزند او به دنیا آمده است. این هدیه برای مدیر شرکت می‌تواند شامل دسته گلی زیبا یا گهواره گل باشد. خرید زیورآلات چشم و نظر دیگر هدیه جذابی است که یک مدیر را خوشحال می‌کند. انسان حتی در تولد چندمین فرزند خود سرشار از شادی است چرا که هدیه ارزشمند خدا به او بوده است، پس تاثیر کادو برای مدیر در این روز بیشتر از سایر روزها است. البته این هدیه می‌تواند از سوی مدیر به کارمند هم باشد اما در هرحال از سوی هرکس که انتخاب شود، باعث مسرت طرف مقابل خواهد شد. خیلی نیاز نیست که این کادو تمی کودکانه داشته باشد، چراکه درواقع شما به فردی بزرگسال این هدیه را تقدیم می‌کنید و به نوعی قصد همراهی با او را دارید. اما باید با این هدیه یک تیر به دو نشان بزنید تا هم تولد فرزند مدیر خود را تبریک گفته باشید و هم کادو بتواند برای فرزند کاربردی باشد. در گیفت آس می‌توانید انواع زیور آلات ورق طلا و چوبی را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

4. هدیه ازدواج برای مدیر

اگر مدیر شما به تازگی اردواج کرده است می‌توانید به عنوان کادو ازدواج برای مدیر خود دسته گلی زیبا تهیه کنید و کارت پستالی با امضای کارمندان را روی آن قرار دهید. اما اگر قصد دارید هدیه شما کمی خاص‌تر باشد، می‌توانید در کنار گل، یک تابلو دکوراتیو را از گیف آس سفارش دهید که باتوجه به سلیقه شما سفارشی سازی می‌شود. روبیک سفارشی عکس و تابلو دونما نیز هدایای ارزشمندی هستند که می‌توانند به این مناسبت هدیه داده شوند.

راحت‌ترین راه برای خرید هدیه برای تمامی افراد، گل است. گل را می‌توان به هر فردی در هر جایگاهی تقدیم کرد اما فقط باید به نماد هر گل و رنگ آن توجه داشت. اگر قصد دارید یک کادوی رسمی را به این مناسبت تقدیم کنید، ست هدیه اداری خیلی پیشنهاد نمی‌شود چرا که این ست معمولا جنبه تبلیغاتی دارد و برای مناسبت‌هایی چون نوروز و ارتقا جایگاه به کار می‌رود که مراودات اداری با مناسبت‌های تقویمی هماهنگی پیدا می‌کنند.

در ایران رسم بر این است که افراد یک مجموعه که به تازگی ازدواج کرده‌اند به دیگر افراد شیرینی بدهند تا این رویداد با شیرینی کام همراه باشد، از سوی دیگر افراد به آن‌ها هدیه‌ای تقدیم می‌کنند که نشان از خوشحالی از این اتفاق و همراهی آن‌ها دارد. گل بهترین انتخاب برای کادو سالگرد ازدواج مدیران است.

خرید کادو برای مدیر

5. هدیه برای مدیر مدرسه

مدیران مدرسه افرادی تاثیرگذار هستند که آینده دانش آموزان را در کنار دیگر کارکنان مدرسه رقم می‌زنند. مدیران در تعلیم و تربیت آینده سازان نقش مهمی دارند به همین دلیل در هر شرایطی شایسته قدردانی هستند. هدیه برای مدیر مدرسه می‌تواند به مناسبت‌های مختلفی تقدیم شود اما بهترین روز برای تهیه کادو برای مدیر مدرسه، روز معلم یا مدیر است.

مدیران مدرسه خدمتی بی چشم‌داشت به دانش آموزان دارند و حتی با هدایای کوچک هم خوشحال می‌شوند. به این منظور ابتدا جنسیت مدیر را در نظر بگیرید و علایق او را مدنظر داشته باشید. آیا مدیر به تزیین فضای کاری خود علاقه مند است یا آن را به ساده‌ترین شکل ممکن نگه می‌دارد؟ همه این موارد به شما کمک می‌کند که انتخاب مناسبی داشته باشید.

البته خرید کادو برای مدیر را می‌توانید به کارشناسان گیفت آس بسپارید تا از مجموعه وسیع کادوها موردی را به شما پیشنهاد دهند و با خلاقانه‌ترین روش ممکن آن را تزیین کنند. هدیه برای مدیر مرد را بهتر است از میان هدایای مرسوم انتخاب کنید اما کادو برای خانم ها می‌تواند از انواع هدایای تزیینی و زیور آلات هم باشد یا حتی از میان گل‌های رنگارنگ انتخاب شود.

6. هدیه برای مدیر شرکت

کادو برای مدیر شرکت بستگی به نوع مناسبت دارد. معمولا در شرکت‌های کوچک صمیمیت بیشتری وجود دارد و از این‌رو کارمندان به روحیات مدیر خود اشراف بیشتری دارند. در مورد شرکت‌های بزرگ نیز منابع انسانی می‌تواند آیتم‌های مختلفی را برای خرید کادو برای مدیر شرکت در نظر بگیرد.

در گیفت آس هدایای مختلفی از جمله هدایای دکوراتیو، کادوهای مناسبتی، گل و زیور آلات جهت کادو برای آقایان وجود دارد که شما می‌توانید به انتخاب خود چندین مورد را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید در کنار یک هدیه، گلی را انتخاب کرده و به صورت غافلگیرانه برای مدیر خود بفرستید. اگر قصد دارید مجموعه متعددی از هدایا برای مدیران شرکت‌های مختلف را آماده کنید می‌توانید با کارشناسات گیفت آس هماهنگی داشته باشید تا هر کادو با احترام به مدیر شرکت‌های مختلف تقدیم شود.

7. هدیه برای مدیر عامل

برای خرید هدیه برای مدیر عامل نیاز است که سه تناسب را در نظر داشته باشید. نبود هریک باعث می‌شود انتخاب شما چندان شایسته نباشد و پیامی نامفهوم را به مدیر منتقل کند. نخستین تناسب این است که جایگاه مدیر عامل را در نظر بگیرید. در هر شرکت ممکن است مدیران میان رده و بالا رده متفاوتی وجود داشته باشد اما مدیر عامل در هر سیستم تنها یک شخص است که اعتبار و قدرت زیادی دارد.

ارزش خرید کادو برای آقایان مدیر به قیمت آن نیست بلکه باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. در خرید کادو برای مدیر ارشد حتما به کیفیت آن توجه کنید. دومین مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، در نظر گرفتن ویژگی‌های شخصیتی افراد است. برای فردی که به آثار هنری علاقه ندارد، مجسمه‌های تزیینی و صنایع دستی خریداری نکنید. شاید هدیه‌ای از نظر شما بسیار جذاب و کاربردی باشد اما هدیه مناسب برای مدیر عامل به نظر نرسد.

و نکته آخر اینکه کادو برای مدیر عامل باید با دلیل همراه باشد. مناسبت‌هایی مانند تولد و عید نوروز مراسم‌های خاصی هستند که شما می‌توانید به مدیر عامل هدیه‌ای تقدیم کنید. هدیه تولد برای مدیر عامل را بهتر است از میان هدایای معمول انتخاب کنید. خودنویس، اکسسوری، ساعت رومیزی و گیاهان زینتی از بهترین هدایای هستند که می‌توانید به مدیرعامل تقدیم کنید.

ایده کادو برای مدیر

8. هدیه برای مدیر به مناسبت نوروز

خرید کادو برای مدیر به مناسبت نوروز می‌تواند از أقلام نمادین این ایام باشد. معمولا ایرانیان در نوروز سفره‌ای پهن می‌کنند و در آن هفت خوراکی مشخص را قرار می‌دهند. شما می‌توانید پکی هدیه را از گیفت آس انتخاب کنید و به سلیقه خود تنقلاتی چون آجیل و نماد این سفره را در آن بگذارید. همچنین برای زینت دادن به این کادو، هدیه‌ای نفیس را انتخاب کنید یا یک کتاب را در نظر بگیرید. خرید کتاب بسیار به روحیات فرد بستگی دارد پس اگر به شخصیت مدیر خود آگاهی کامل ندارید، از خرید کتاب صرف نظر کنید.

بهترین قیمت خرید کادو و هدیه برای مدیر

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که خرید هدیه برای مدیر یا کارمندان به غیر از حس تحسین و ایجاد ارتباط، جنبه تبلیغاتی دارد پس هرچقدر که هزینه کنید درواقع برای معرفی شرکت خود هزینه کرده‌اید. برای یک مدیر خاص و متفاوت بودن اهمیت زیادی دارد پس هزینه برای خرید کادوهای تکراری چندان جالب نیست.سعی کنید برای مدیران هدیه‌ای متفاوت خریداری کنید تا به او نشان دهید که چقدر ارزشمند بوده است.

در این صورت ارزش هدیه شما چند برابر خواهد شد. پس بهتر است کادو برای مدیر را به شکلی انتخاب کنید که علاوه‌بر رسمی بودن، ارزش آن را نشان دهد. خرید پکیج‌ها هزینه شما را مدیریت می‌کند و در عین حال ارزشمندتر به نظر می‌رسد. ست‌های اداری و مدیریتی نیز گزینه مناسبی هستند. قیمت ست هدیه مدیریتی براساس اقلامی که در آن قرار می‌دهید، متفاوت است.

سفارش آنلاین کادو برای مدیر

سفارش آنلاین هدیه و کادو برای مدیر از گیفت آس

 ما در گیفت آس هدایای مختلفی را فراهم کرده‌ایم که شما می‌توانید به مدیر خود براساس روحیات و مناسبت‌ها هدیه دهید. هدیه برای مدیر را با کمک کارشناسان انتخاب کنید یا از میان پک‌های تبلیغاتی گزینه‌ای را برگزینید. تابلو ورق طلا، تابلو دکوراتیو، ست نفیس مدیریتی، پک‌های خاص مدیریتی و انواع صنایع دستی پیشنهاد ما به شما است. در این زمینه می‌توانید براساس سلیقه خود گزینه‌ای را برگزینید یا چندین مورد را در یک پکیج خاص قرار دهید. کادو برای مدیر باید خاص و متفاوت باشد، پس سعی کنید آن را به شکلی خاص سفارش دهید.

برای خرید و مشاهده کادوهای مناسب برای مدیران به محصولات سایت گیفت آس مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر از کارشناسان کمک بگیرید.

سوالات متداول

1.هدیه برای مدیر چیست؟

همانطور که کارمندان به مناسبت‌های مختلف هدایایی را دریافت می‌کنند، مدیران مجموعه می‌توانند از سوی پرسنل مورد تقدیر واقع شوند. همچنین برخی اوقات این کادو تبلیغاتی است و برای مدیران دیگر شرکت‌ها ارسال می‌شود.

2.چرا باید برای مدیر کادو بخریم؟

خرید کادو ممکن است در مناسبت‌های مختلف همچون تولد یا روز مدیر انجام شود اما خرید کادو نشانی از قدردانی دارد که می‌تواند ارتباطی صمیمی را بین مدیران و کارکنان ایجاد کند.

3.در مورد خرید کادو برای مدیر چه هدایایی پیشنهاد می‌شود؟

در مورد خرید هدیه برای مدیر باید به سه اصل توجه کرد. کیفیت، ویژگی‌های شخصیتی و دلیل خرید کادو. باتوجه به این سه نکته می‌توان از اقلام مدیریتی، صنایع دستی، پک خاص مدیریتی و انواع تابلوها مواردی را انتخاب کرد.

4.برای مدیر عامل چه کادویی بخریم؟

در شرکت‌ها مدیران متعددی وجود دارند اما مدیر عامل در یک شرکت فردی خاص است پس انتظار می‌رود برای او هدیه‌ای خاص انتخاب شود. مهم‌ترین نکته کیفیت هدیه است. باتوجه به نکاتی که در متن ذکر شده سعی کنید هدیه‌ای متفاوت را برای این فرد انتخاب کنید.

5.آیا می‌توان از گیفت آس هدایای مدیریتی تهیه کرد؟

بله شما می‌توانید برای یک مدیر یا مجموعه‌ای مدیران هدایایی را از این مجموعه انتخاب کنید تا ما آن را با لوگوی شرکت شما ارسال کنیم.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید