بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

بهترین هدیه و کادو شب یلدا چیست؟ جعبه کادو شب یلدا گه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین هدیه و کادو شب یلدا چیست؟ جعبه کادو شب یلدا گه ویژگی‌هایی دارد؟
چکیده این مطلب : انتشار : 1401/09/14 0 نظر

جعبه هدیه شب یلدا را چگونه تزیین کنم؟ جعبه کادو شب یلدا را از کجا تهیه کنم؟ با نزدیک شدن به شب یلدا این سوالاتی است که ذهن شما را درگیر می‌کند. در این مقاله از گیفت آس قصد بررسی مواردی کاربردی در زمینه تهیه کادو برای عزیزانتان در شب یلدا را داریم همچنین در صورت همراهی با این محتوا اطلاعات زیادی در زمینه خرید و تزئین کادو شب یلدا بدست خواهید آورد؛ پس با ما همراه باشید.

جعبه شب یلدا جذاب‌ترین هدیه یلدایی

جعبه هدیه شب یلدا را چگونه تزیین کنم؟ جعبه کادو شب یلدا را از کجا تهیه کنم؟ با نزدیک شدن به شب یلدا این سوالاتی است که ذهن شما را درگیر می‌کند. شب یلدا دارای مراسم و سنت‌های مخصوصی است که از جمله آن می‌توان به خوردن آجیل، هندوانه و انار، حافظ خوانی، گرفتن فال و اهدا کادو اشاره کرد. شب یلدا به ما یادآور می‌شود که بیشتر قدر باهم بودن را بدانیم و با تقدیم هدیه به یکدیگر، یلدا را به شبی خاص تبدیل کنیم. اگر شما علاقه دارید که این شب را همراه با عزیزان جشن بگیرید یا به کارکنان خود هدیه‌ای تقدیم کنید، می‌توانید با خرید یا ساخت جعبه شب یلدا این سنت دیرینه را به جا آورید. در ادامه ایده‌هایی را بازگو کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند برای هر شخص جعبه‌ای اختصاصی یلدا تهیه کنید.

جعبه هدیه شب یلدا شامل چه اقلامی می‌شود؟

با گذشت زمان و تجملاتی‌تر شدن مراسم‌ها خرید هدیه یلدا رواج زیادی پیدا کرده است و افراد به شکل‌های مختلفی این کادو را به یکدیگر هدیه می‌دهند. بهترین هدیه برای این شب تهیه جعبه هدیه شب یلداست که در آن خلاصه‌ای از مواردی که در یلدا وجود دارد چیده می‌شود. این پک معمولا شامل آجیل، میوه خشک، لواشک، نقل و شیرینی، حافظ، انار تزیینی، دستبند و شمع است که آن را می‌توانید به اشکال مختلفی کنار هم قرار دهید.

شما می‌توانید برای تزیین جعبه کادو شب یلدا اقلامی را کم و زیاد کنید. به این منظور می‌توانید از جعبه‌های یلدایی گیفت آس ایده بگیرید. مثلا در پک کادو سازمانی یلدایی ناردونه جعبه‌ای سه خانه با محتویات آجیل، انار سرامیکی و لوکوم قرار گرفته است. پک تنقلات دورهمی اقلام خوراکی مانند توت، انجیر، لوکوم، شکلات و بادام را به همراه دارد. این خوراکی‌ها می‌تواند همچون پک آجیل شهدخت فقط شامل مغزهای مختلف شود که در جعبه چوبی قرار گرفته‌اند.

همچنین می‌توانید جعبه کادو برای شب یلدا را به تنهایی خریداری کرده و درون آن را با اقلامی که دوست دارید، پر کنید. اگر قصد دارید به فردی جعبه کادو شب یلدا را هدیه دهید،‌ استایل و سلیقه او را در نظر بگیرید. مثلا می‌توانید در کنار این اقلام برای او ست زیورآلات طلا را خریداری کنید که با مهره‌های قرمز تزیین شده است. گیره مو چوبی طرح انار و دستبند چرم قرمز به همراه عروسک گل صنم و آقاجون نیز که در سایت گیفت آس موجود شده‌اند را درون آن بچینید و در انتها گیفت فال حافظ را قرار دهید.

جعبه شب یلدا چه ویژگی هایی دارد؟

جعبه هدیه شب یلدا باید با جزییات این شب هماهنگی داشته باشد. برای مثال عروسک‌هایی که به رسم قدیم در کنار کرسی نشسته‌اند و روی میز را پارچه‌ای قرمز پوشانده است. یا گیفت‌هایی که در آن خوراکی‌ها یا نمادی از یلدا وجود دارد انتخاب خوبی برای جعبه های کادویی شب یلدا هستند. جاشمعی، کوزه‌های سفالی، سفره‌های قلمکاری شده، ترمه و صنایع دستی از دیگر هدایی هستند که با آداب و رسوم این شب هماهنگی دارند.

در شب یلدا خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند و شیرینی، آجیل و میوه می‌خورند، فال می‌گیرند و شب شادی را در کنار هم می‌گذارند. رنگی که برای اقلام این شب در نظر گرفته شده، قرمز است در نتیجه افراد لباسی قرمز به تن می‌کنند یا سفره و تزیین آن را رنگ قرمز یا سبز به کار می‌برند. میوه‌هایی چون انار و هندوانه سمبل این شب هستند. این رنگ را در چیدمان جعبه خود به کار ببرید.

مزیت هدیه دادن جعبه کادو شب یلدا

یلدا روزی خاص برای تمام ایرانیان است به همین دلیل همه سعی می‌کنند آن را به بهترین شکل اجرا کنند. در زمان گذشته شاید تهیه جعبه کادو برای یلدا چندان مرسوم نبوده اما در حال حاضر افراد وقتی به خانه شخصی می‌روند، با خود بهترین هدایا را همراه می‌کنند. اگرچه شما می‌توانید ظرفی انار یا جعبه شیرینی همراه خود ببرید اما جعبه هدیه شب یلدا لوکس‌تر است و کادو رسمی‌تری به نظر می‌رسد. این روزها صنایع دستی جایگاه برتری در نزد مردم دارند و آن را تزیینی ارزشمندی می‌دانند. پس با خرید یا تهیه جعبه شب یلدا این مناسبت را به شکل ویژه‌تری برگزار کنید.

ایده تهیه انواع جعبه هدیه شب یلدا

شما در شب یلدا می‌توانید انواع کادوها را برای دوستان و عزیزان خود خریداری کنید اما شخصی سازی کردن هدیه باعث می‌شود که فرد از هدیه خود لذت ببرد و ارزش بیشتری برای آن قائل باشد. زمانی که شما به یک شخص جعبه هدیه شب یلدا را بدون چشم داشت تقدیم می‌کنید، صمیمیت بیشتری بین شما ایجاد می‌شود. این هدایا می‌تواند به شکل‌های مختلفی شخصی سازی شود که در ادامه به بررسی چند ایده پرداخته‌ایم.

جعبه کادو شب یلدا برای ادارات

انتخاب هدیه سازمانی برای یلدا می‌تواند کسب و کارها را در مسیری هموار قرار دهد به شرطی که به چند نکته توجه شده باشد. شما می‌توانید یک جعبه کادو شب یلدا سازمانی خاص را تزیین کنید که روی آن لوگوی شرکت شما قرار گرفته و آن را به کارمندان یا شرکای تجاری خود هدیه دهید.

قطعا تمامی افراد از گرفتن هدیه به خصوص در این شب خاص خوشحال می‌شوند. در نتیجه هدیه شب یلدا سازمانی خود را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت که این مورد تبلیغی بسیار خوب برای شما خواهد بود. اما باید توجه کنید که به این مناسبت برچسبی خاص تهیه کنید که لوگوی شما در کنار تبریک یلدا قرار گرفته باشد.

برخی از شرکت‌ها برای تاثیرگذاری بیشتر مجموعه‌ای از صنایع دستی را تهیه کرده و روی هر جنس لوگوی خود را ثبت می‌کنند تا یاد آن‌ها تا همیشه در ذهن‌ها ماندگار شود. ولی تهیه این اقلام به بودجه‌ای که شما برای یلدا در نظر گرفته‌اید بستگی دارد. همچنین می‌توانید جشنی برگزار کنید تا از آن عکس‌هایی ماندگار به جا بماند و آن را به شکل تابلو و لوازم تزیینی به کارکنان خود هدیه دهید. اگر مسئول خرید یک سازمان هستید، جعبه یلدایی متفاوتی تهیه کنید که شامل کوکی، شیرینی،‌ آجیل و نمادهای یلدایی با نماد شرکت شما می‌شود. برای کنترل بودجه می‌توانید جعبه یلدایی را خودتان بسازید در بخش‌های بعدی به توضیح آن پرداخته‌ایم.

تهیه جعبه شب یلدا برای همسر

جعبه کادو شب یلدا برای همسر می‌تواند شامل اقلام متفاوتی شود. از آن‌جایی که افراد سعی می‌کنند که به مناسبت‌های مختلف عشق خود را به همسر نشان دهند و رنگ قرمز بهترین نماد برای ابراز عشق آتشین است، شما می‌تواند هدیه شب یلدا برای همسر را به بهترین شکل تزیین کنید.

مثلا در کنار خرید جعبه هدیه شب یلدا به او تابلو فرش همراه با دار قالی هدیه دهید که با تصویر شما طراحی شده است. این تابلوها تزیینی است و می‌تواند در قسمت‌های مختلف خانه قرار داده شود. همچنین جاشمعی جادویی که عکسی از یلدای گذشته در آن به نمایش درآمده نیز پیشنهاد خوبی برای هدیه شب یلدا برای همسر به نظر می‌رسد. اگر خانم هستید و قصد دارید جعبه را برای همسر خود تهیه کنید،‌ عکس‌های دونفره شما به همراه اقلام یلدایی بسیار زیبا می‌شود.

جعبه شب یلدا برای تازه عروس

یکی از رسومات پراهمیت در ایران، بردن یلدایی برای عروس خانم‌ها است. در این مناسبت خانواده داماد سعی می‌کنند خوراکی‌ها را به بهترین شکل تزیین کنند و همراه با هدایایی نفیس به خانه عروس ببرند. هدیه شب یلدا برای تازه عروس‌ و دامادها بسیار هیجان انگیز است و سعی می‌کنند که لباس‌های خود را با آن هماهنگ کنند. در سایت گیفت آس پوشاک یلدایی در کنار جعبه هدیه شب یلدا فراهم شده که شما می‌توانید به صورت آنلاین و بدون خارج شدن از منزل یا محل کارآن را سفارش دهید.

یا اگر یکی از آشنایان هستید قصد ساخت یک جعبه یلدایی را دارید سعی کنید در این کار سنگ تمام بگذارید و تمامی اقلام را بهترین شکل تزیین کنید. البته یلدایی عروس شامل مواردی بیشتر از یک جعبه می‌شود. در برخی از فرهنگ‌ها هدیه یلدایی را به شکل خنچه تزیین می‌کنند و در یکی از آن‌ها غذاهای رایج همچون انارپلو و آش را می‌چینند. در سینی بعدی هدیه‌هایی چون ست طلای طرح انار می‌گذارند و در بخش بعدی آجیل‌های تزیین شده و خوراکی‌های یلدایی چون هندوانه و انار را قرار می‌دهند.

در جعبه شب یلدای عروس می‌توانید آجیل‌های متنوع را بچینید تا حمل آن برای شما آسان‌تر باشد. اگر برای مراسم یلدا به خانه عروس دعوت شده‌اید و درگیر مراسمات سنتی نیستید،‌ می‌توانید در جعبه یلدایی هدایایی را مطابق با سلیقه عروس قرار دهید. مثلا برای او شکلات‌های دلخواه را تزیین کنید و با کمی آجیل همراه خود ببرید. جعبه یلدا کاملا سلیقه‌ای است و برای همه افراد چینش یکسانی ندارد.

جعبه شب یلدای رویایی مناسب نامزدها

خانم‌ها دوست دارند که در این شب کادویی متناسب با یلدا را هدیه بگیرند. مثلا دریافت یک گوشواره با طرح انار برای آن‌ها خوشایندتر است. در نتیجه شما می‌توانید جعبه کادو شب یلدا را به این مناسبت با آجیل، پاستیل و زیورآلاتی همراه کنید که می‌دانید برای یک خانم جذاب است. جعبه کادو شب یلدا نیاز نیست که همیشه قیمت زیادی داشته باشد، بلکه شما می‌توانید با توجه به روحیات مخاطب خود اقلامی را در آن بچینید که برای فرد خوشایندتر است. در گیفت آس براساس بودجه شما هدایای هیجان انگیز بسیاری رخ نمایی می‌کند. هدیه شب یلدا برای خانم‌ها می‌تواند از هر محصولی که برای خانم‌ها دلپذیر است، انتخاب شود.

تهیه جعبه شب یلدا برای آقایان

اگرچه خیلی اوقات این آقایان هستند که خرید کادو برای خانم‌ها را انجام می دهند اما خرید کادو شب یلدا مردانه به آقایان احساس خوشایندی می‌دهد و باعث می‌شود که احساس کنند برای سایر افراد ارزشمند هستند. کادو برای برای آقایان شامل تنوع بسیاری می باشد که برای یلدا می‌توان به آن‌ها هدیه داد. دستبندهای یلدایی، دکوری چوبی دست ساز طرح قایق را می‌توان در کنار اقلام دیگر به یک آقا هدیه کرد و به او نشان داد که مردها هم لایق محبت هستند. اگر قصد دارید با مرد مورد علاقه خود برای یلدا به یک کافه بروید، ‌از گیفت آس یک جعبه یلدایی سفارش دهید و درون آن را با اقلامی مثل تنقلات، بج سینه، دکمه سردست و ... پر کنید. شما هر مورد را می‌توانید به صورت اختصاصی تهیه نمایید. مثلا تنقلات را خودتان در خانه بپزید و دیگر هدایا را همراه با جعبه از گیفت آس سفارش دهید تا برای شما ارسال شود.

یک جعبه یلدایی هیجان انگیز برای کودکان

کودکان معمولا با وسایلی کوچک و هیجان انگیز به وجد می‌آیند. شما حتی اگر کادوی کودک را به سادگی به او تقدیم کنید،‌خوشحال خواهد شد. اما اگر قصد دارید این کادو برای او هیجان انگیزتر باشد، جعبه‌ای را با کاغذ هندوانه‌ای تزیین کنید و در آن وسایلی همچون اسباب بازی قرار دهید.

تی شرت قرمز و یلدایی، دستبند و کتاب نیز هدایای خوبی به نظر می‌رسد. تزیین کادو شب یلدا برای بچه‌ ها بهتر است به شکلی کودکانه و به سبک انار یا با کادوی هندوانه‌ای تزیین شود. کارت پستال‌ها نیز می‌توانند آن‌ها را سرشار از شادی کنند. شما می‌توانید از گیفت آس، کارت پستال‌هایی را انتخاب کنید که روی آن شخصیت‌های کارتونی و یلدایی قرار دارد. به این ترتیب به کودک رسوم یلدا را آموخته‌اید و به او کمک می‌کنید که این سنت را حفظ کند.

پسرها روحیات متفاوتی از دخترها دارند و ممکن است هدیه خوراکی برای آن‌ها چندان جذاب به نظر نرسد. اگر پسری در خانه است که قصد دارید برای آن کادو شب یلدا پسرانه تهیه کنید،‌ بهتر است به سراغ دست سازه‌های چوبی بروید که با طرح ماشین، هواپیما یا نقش‌هایی از این قبیل کنده کاری شده‌اند.

چگونه یک جعبه شب یلدای زیبا بسازم؟

هنگام خرید جعبه کادو شب یلدا بیش از هر چیز به بودجه خود توجه کنید. اگر لوکس بودن هدیه برای شما اهمیت ندارد و بیشتر خواهان نمایش سلیقه خود هستید، جعبه کادو شب یلدا را خودتان با چند کاغذ رنگی بسازید. فقط توجه داشته باشید که نمی‌توانید در آن چندین کادوی سنگین را قرار داد و بیشتر جنبه تزیینی دارد.

هرچه اقلام خاص‌تری را در جعبه هدیه شب یلدا قرار دهید، قیمت آن بالاتر خواهد رفت. اما دقت داشته باشید که با فرد مقابل چه ارتباطی دارید و مایلید که چه بودجه‌ای را برای خرید هدیه به او اختصاص دهید. شما می‌توانید جعبه شب یلدا را خودتان در خانه بسازید و در عوض کادوهای ارزشمندتری را در آن قرار دهید. پس با ما همراه باشید تا روش ساخت چند جعبه زیبا را آموزش دهیم.

آموزش جعبه کادو شب یلدا به شکل انار

اگر برای کادوی خود به دنبال طرحی خاص هستید، باید به نمادهای این شب توجه داشته باشید. در ساخت جعبه اناری از یک کاغذ قرمز استفاده کنید و الگوی زیر را روی آن بکشید.

سپس خطوط خط چین را تا بزنید تا در کمتر از 5 دقیقه یک جعبه کادو شب یلدا متفاوت ساخته باشید.

ایده ساخت جعبه هدیه شب یلدا به شکل هندوانه

یکی دیگر از آسان‌ترین  و جذاب‌ترین جعبه‌های یلدایی، جعبه هندوانه‌ای است. برای ساخت این جعبه بهتر است کاغذهای رنگی سبز و قرمز تهیه کرده و شکل زیر را تا کامل شدن جعبه دنبال کنید.

ساخت جعبه شب یلدایی شکلاتی

شاید یکی از جذاب‌ترین کادوهایی که می‌توانید به یک شخص هدیه دهید، شکلاتی باشد که در آن چندین کوکی و نماد یلدایی گگنجانده شده است. برای تهیه جعبه کادو شب یلدا به شکل شکلات دو مقوای رنگی تهیه کرده و اشکال زیر را روی آن بکشید تا در انتها تبدیل به یک شکلات شود.

سوالات متداول

1. جعبه شب یلدا چه ویژگی‌هایی دارد؟

این جعبه درواقع نمونه‌ای کوچک از نمادهای این شب است. اقلام درون جعبه با خوراکی‌های یلدایی یا کتاب حافظ پر می‌شوند که در این شب مرسوم است افراد با آن فال بگیرند.

2. چه خوراکی‌ها را می‌توان در جعبه کادو شب یلدا قرار داد؟

رسم بر این است که در شب یلدا افراد در کنارهم هندوانه، انار،‌ آجیل، لبو و شیرینی میل کنند. شما می‌توانید نمونه‌ای از اقلام مختلف را درون جعبه بچینید. البته میوه‌های جعبه یلدایی معمولا به شکل خشک شده هستند.

3. جعبه شب یلدا را چگونه بسازم؟

در این متن سه راهنمای تصویری برای ساخت جعبه هدیه سب یلدا ارائه شده است. اما اگر به دنبال تهیه یک جعبه لوکس هستید، می‌توانید آن را از گیفت آس سفارش دهید.

4. جعبه شب یلدا را چگونه براساس جنسیت انتخاب کنم؟

در این شب براساس روحیات و جنسیت هر فرد کادویی متفاوت در نظر گرفته می‌شود. در خرید کادو برای آقایان می‌توان دستبند یا لباس قرمز رنگ هدیه داد. کادو برای خانم‌ها زیورآلات با طرح انار جذاب‌تر است. هدیه یلدایی سازمانی می‌تواند گیفت‌هایی یلدایی یا جعبه تنقلات باشد. همه اقلام را می‌توانید در جعبه‌ای که خود تهیه کرده‌اید یا نوع خریداری شده آن قرار دهید.

5. آیا می‌توان هدیه یلدایی را آنلاین خریداری کنم؟

بله در مجموعه گیفت آس تنوع بی‌نظیری از اقلام یلدایی فراهم شده که به شما کمک می‌کند انتخابی مناسب برای اعضا خانواده یا آشنایان خود داشته باشید. شما می‌توانید این اقلام را از چند روز قبل به صورت اینترنتی ثبت کنید.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید