بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

پنج قرار عاشقانه در بهترین کافه‌های تهران

پنج قرار عاشقانه در بهترین کافه‌های تهران
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/14 0 نظر

 

اگر دغدغه شما هم خاطره بازی و خاطره سازی است، که البته مهم ترین شرط دوام عشق به حساب می‌آید، حتماً برای دو نفره هایتان دنبال بهترین کافه‌های تهران یا کافه‌های دنج و خلوتگاه‌های رمانتیک هستید ، تا زیباترین و تأثیرگذارترین خاطره‌ها را برای عشقتان رقم بزنید. خوب به شما اطمینان می‌دهم که این مطلب فقط برای شماست پس با ما همراه شوید

پنج قرار عاشقانه در بهترین کافه‌های تهران

اگر دغدغه شما هم خاطره بازی و خاطره سازی است، که البته مهم ترین شرط دوام عشق به حساب می‌آید، حتماً برای دو نفره هایتان دنبال بهترین کافه‌های تهران یا کافه‌های دنج و خلوتگاه‌های رمانتیک هستید ، تا زیباترین و تأثیرگذارترین خاطره‌ها را برای عشقتان رقم بزنید. خوب به شما اطمینان می‌دهم که این مطلب فقط برای شماست پس با ما همراه شوید:

  1. کافه نادری

چه کسی است که سریال پرطرفدار شهرزاد را دیده باشد و اسم کافه نادری برایش دلپذیر و وسوسه انگیز نباشد؟ این کافه با قدمت نود ساله‌ی خود پر از جاذبه‌های عاشقانه است. نشستن روی صندلی‌های لهستانی و بوی خوش دلدادگی‌های اجدادی حتماً حالتان را عالی می‌کند. کافه نادری، در دههٔ سی و چهل، پاتوق روشنفکرانی مثل صادق هدایت ، جلال آل احمد ، سیمین دانشور و نیما یوشیج بوده و بخش زیادی از شهرت کنونی‌اش را از اعتبار این اشخاص وام گرفته است. این کافه واقع در خیابان نادری (بهارستان کنونی)است و یکی از بهترین کافه‌های تهران محسوب می شود .

کافه نادری

  1. کافه ویکولو

اگر شما هم عاشق قدم زدن در یک فضا با دیزاین اروپایی هستید، پیشنهاد ما به شما یکی از بهترین کافه‌های تهران ، کافه ویکولو است. این کافه علاوه بر اسم جذابش ، بسیار شیک و خاص نیز هست. رستوران ایتالیایی ویکولو شما را به دنیای شاد و جذاب ایتالیا می‌برد . این رستوران در الهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه واقع شده و پذیرای عاشقانه‌های تکرار نشدنی شماست.

 

  1. کافه رومنس

این کافه مثل نامش عاشقانه و رمانتیک است. اگر شما هم مثل من عاشق هنر و ادبیات هستید، پس این کافه دنج و متفاوت را از دست ندهید. در این کافه می‌توانید با عشقتان از نمایشنامه خوانی، نمایشگاه عکس یا کارهای فرهنگی هنری دیگر لذت ببرید و یک خاطره‌ی رویایی و فراموش نشدنی را در یکی از بهترین کافه‌های تهران رقم بزنید. این کافه واقع در خیابان فردوسی ، کوچه ضرابی است.

 

  1. کافه لونا لانژ

یک سال و نیم است که این کافه افتتاح شده و جزو بهترین کافه‌های تهران قرار گرفته است ، همان‌طور که انتظار می‌رود ، بسیار شیک و مدرن است. در این کافه با امکاناتی مثل وایرلس، سرو انواع قهوه و فضایی عاشقانه مواجه می‌شوید. این کافه همچنین برای جشن تولدهای دوستانه هم مناسب است و تا 40 نفر ظرفیت دارد.آدرس این کافه بزرگراه کردستان - برجهای ASP است.

 

  1. کافه لینک

کافه لینک برای روز عشق منو مخصوصی دارد ، در این منو همه چیز رنگ و بوی عشق دارد . پیش غذاهایی که رنگ قرمز دارند مثل بروسکتا، سوپ گوجه فرنگی ،سوپ پیاز فرانسوی ،سالاد فتوش و سالاد فرانسوی با سس مخصوص بخش‌هایی از این منو است. برای روز عشق این کافه می تواند جزو بهترین کافه‌های تهران و یک پیشنهاد ویژه باشد. کافه لینک ، در خیابان جردن واقع شده است.

 

خوب این هم از مطلب جذاب امروز گیف آس برای شمایی که برای عشق در زندگی ارزش و اهمیت ویژه‌ای قائلید، اما این تازه آغاز راه است .

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید