بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

مرتب سازی :
باکس ولنتاین کد 13 ارسال رایگان

باکس ولنتاین کد 13

  • 1,506,000 تومان
باکس ولنتاین کد 10 ارسال رایگان

باکس ولنتاین کد 10

  • 1,410,000 تومان
باکس ولنتاین کد 09 ارسال رایگان

باکس ولنتاین کد 09

  • 1,080,000 تومان
باکس ولنتاین کد 07 ارسال رایگان

باکس ولنتاین کد 07

  • 788,000 تومان
باکس ولنتاین کد 06 ارسال رایگان

باکس ولنتاین کد 06

  • 1,780,000 تومان
باکس ولنتاین کد 05 ارسال رایگان

باکس ولنتاین کد 05

  • 1,340,000 تومان
باکس ولنتاین کد 04 ارسال رایگان

باکس ولنتاین کد 04

  • 1,740,000 تومان
باکس ولنتاین کد 03 ارسال رایگان

باکس ولنتاین کد 03

  • 1,550,000 تومان
باکس ولنتاین کد 02 ارسال رایگان

باکس ولنتاین کد 02

  • 1,400,000 تومان
باکس ولنتاین کد 01 ارسال رایگان

باکس ولنتاین کد 01

  • 1,520,000 تومان
رز جاودان دیو و دلبر ارسال رایگان

رز جاودان دیو و دلبر

  • 775,000 تومان
کارت پستال سوپرایز عشق ارسال فوری

کارت پستال سوپرایز عشق

  • 68,000 تومان

کادو ولنتاین چیست؟

ولنتاین یکی از مناسبت های بسیار خاص و زیبا برای عاشقان است. قطعا کادو ولنتاین هم می تواند یکی از جذاب ترین و قشنگ ترین کادوها برای هر فردی باشد. برای این که متوجه شویم کادو ولنتاین چیست باید در رابطه با روز ولنتاین و رسم و رسومات آن روز صحبت کنیم. در واقع هدیه ولنتاین جزء اصلی این مناسبت عاشقانه است. اگر شما هم عاشق شخصی هستید، از این فرصت استفاده کنید و در روز عشق هدیه ای بسیار زیبا و مناسب به عشق خود هدیه دهید. تفاوتی نمی کند که عاشق همسر، برادر، خواهر، مادر و یا دوست خود باشید. شما در روز ولنتاین می توانید به آن ها هدیه ای زیبا بدهید. حال قبل از بررسی بهترین کادوها و ایده های روز ولنتاین بهتر است بدانیم که ولنتاین دقیقا چه روزی است؟ اصلا تاریخچه ولنتاین چیست؟ در این مطلب سعی داریم به بررسی هدیه های روتین روز ولنتاین و بهترین ایده ها برای آن روز بپردازیم.

کادو ولنتاین

ولنتاین چه روزی است؟

حال میخواهیم بدانیم که ولنتاین چه روزی است و اصلا کادو ولنتاین چیست؟ ولنتاین روزی بزرگ و مهم برای عاشقان است. در این روز خاص، عاشقان به یکدیگر هدایای متفاوتی می دهند تا به نوعی ابراز عشق نمایند. تاریخ ولنتاین در دنیا 14 فوریه و یا همان 25 بهمن ماه در کشور ما است. حتما شما هم با نزدیک شدن به روز ولنتاین، به دنبال خرید کادو ولنتاین خاص و جذاب هستید. اگر شما هم در خرید بهترین هدیه های ولنتاین دچار چالش شده‌اید، این مطلب را از دست ندهید. در ادامه بهترین کادوهای ولنتاین را به شما معرفی میکنیم تا انتخابی ناب و منحصر به فرد داشته باشید. ولنتاین مخصوص به کشوری خاص در دنیا نیست، بلکه تمام دنیا این روز به یادماندنی را جشن می گیرند و برای عشق خود هدیه می خرند. اما برخی از کشورها وجود دارند که رسم و رسومات متفاوتی برای روز ولنتاین دارند. برای مثال برخی از آن ها کادویی خاص را هدیه می دهند. در مورد این موضوع هم در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

هدیه ولنتاین

تاریخچه ولنتاین

روایات مختلف و بسیار زیادی در مورد تاریخچه و پیدایش روز ولنتاین وجود دارد. اما کدام یک از این روایات حقیقت دارند؟ محبوب ترین روایتی که مردم به آن اعتقاد دارند را برای شما بازگو می کنیم.
در زمان های دور کشیشی به نام سنت ولنتاین بوده که درست در زمان امپراطوری روم زندگی میکرده است. در آن زمان ها سربازان جنگ اجازه ازدواج نداشتند، زیرا این امپراتوری معتقد بوده که سربازان مجرد جنگجویان بهتر و قابل اعتمادتری هستند و وابستگی چندانی به شخصی خاص ندارند. در این بین شخصی به نام سنت ولنتاین از این قانون امپراتوری سرپیچی کرد و کسانی که عاشق هم بودند را به عقد یکدیگر درمی آورد.
پس از گذشت مدت زمانی سنت ولنتاین توسط امپراتور رم دستگیر شد. سنت ولنتاین تا مدت ها در زیر شکنجه و سنگسار دوام آورد. سپس امپراتور رم سر او را از بدنش جدا کرد. همین داستان باعث شده تا روز مرگ سنت ولنتاین روز عشق نامیده شود، زیرا او نماد عشق و محبت بوده است. تمامی عاشقان روز ولنتاین یاهمان 14 فوریه را روز خاص و مهم می دانند.
جالب است بدانید که روز ولنتاین اولین بار در کشور انگلیس و در قرن 19 شکل گرفت. این روز عشق اواخر قرن 20 در تمام جهان رواج یافت. حال می خواهیم بدانیم که بهترین کادو روز ولنتاین چیست؟ با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

کادو ولنتاین چیست

آشنایی با کادو ولنتاین عاشقانه در کشورهای مختلف

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که هدیه ولنتاین در برخی از کشورها متفاوت است. البته برخی از کادوهای ولنتاین در بین افراد بسیار رایج هستند. به طور کلی برخی از کشورها در دنیا دارای رسم و رسوم متفاوتی در روز ولنتاین هستند. به طور کلی کشورهای مختلف فرهنگ متفاوتی برای کادو دادن در روز ولنتاین دارند. در ادامه رسم و رسوم تنها چند کشور را برای شما توضیح می دهیم تا با فرهنگ آنها در روز ولنتاین آشنا شوید. 

خرید کادو ولنتاین

هدیه ولنتاین در دانمارک

در دانمارک افراد در روز ولنتاین به یکدیگر گل سفید هدیه می دهند. در واقع گل سفید را نمادی از عشق و محبت می دانند.

کادو ولنتاین در آرژانتین

هدیه ولنتاین در آرژانتین کمی جالب تر و متفاوت تر است. ولنتاین در این کشور تنها یک روز نیست، آنها یک هفته جشن می گیرند و شادی می کنند و به آن یک هفته، (هفته شیرین) می گویند.

هدیه ولنتاین در چین

رسم جالبی در روز ولنتاین در کشور چین قرار دارد. در واقع در این روز دختران جوان اقدام به چیدن میوه های متفاوت می کنند و آن ها را به شاهزاده اساطیری از بهشت نذر می کنند تا همسرانی خوب پیدا کنند.

کادو ولنتاین در برزیل

مردم برزیل هم اهمیت بسیار زیادی به روز ولنتاین می دهند. آن ها در روز عشق فستیوال های موسیقی و نمایش در خیابان های شهر راه می اندازند.

هدیه ولنتاین در آفریقای جنوبی

مردم آفریقای جنوبی هم به نوع دیگری از کشورها از روز عشق استقبال می کنند. آن ها لباس هایی با طرح قلب بر تن می کنند و نام معشوقه و یا کسی که دوستش دارند را بر روی آن می نویسند.

کادو ولنتاین در کره جنوبی

فرهنگ مردم در کره جنوبی هم با دیگر کشورها متفاوت است. در این کشور در روز عشق تنها خانم ها برای آقایان هدیه می خرند. جالب است بدانید که هدیه روز ولنتاین آن ها هم بیشتر شکلات و گل است. در مقابل جشنی دیگر به عنوان روز سفید در کشور کره وجود دارد که در این جشن هم آقایان برای خانم ها کادو می خرند.

هدایای ولنتاین در آمریکا

طبق آمارهایی که انجام شده است، 44 درصد از آمریکایی ها در این روز زیبا، شیرینی و شکلات خریداری می کنند. حدود 30 درصد از آن ها هم کارت پستال هدیه می دهند. برخی از آمریکایی ها هم عشق خود را به یک شام عاشقانه و رومانتیک دعوت می کنند. از دیگر هدیه سورپرایز ولنتاین مردم آمریکا می توان به عطر، لباس، جواهرات، لوازم آرایشی بهداشتی و بلیت کنسرت اشاره کرد.

بهترین کادو ولنتاین

چگونه خاطراتی ماندگار در روز ولنتاین ایجاد کنیم؟

قبل از این که به بحث کادوهای ولنتاین برویم، بهتر است ابتدا در مورد چگونگی به وجود آوردن روزی ماندگار در ولنتاین بپردازیم. قطعا ایده ها و کارهای بسیار زیادی را می توان در روز ولنتاین انجام داد تا تبدیل به روزی رویایی و ماندگار شود. در ادامه به چندین ایده هیجان انگیز در روز ولنتاین می پردازیم.

رزرو رستوران و یا کافه ای شیک و رویایی

شما می توانید یک کافه و یا رستوران شیک و زیبا را رزرو کنید. سپس پارتنر خود را برای یک قرار عاشقانه دعوت کنید. حتما به تمیزی و دیزاین کافه رستوران دقت کنید تا روزی بسیار خوش برای شما فراهم شود. یکی از کارهای هیجان انگیز در روز ولنتاین رزرو کافه و یا رستورانی است که اولین بار پارتنر خود را آنجا ملاقات کردید. حس فوق العاده خوب چنین کاری را نمی توان توصیف کرد. قطعا پارتنر شما از چنین سوپرایزی هیجان زده و خوشحال خواهد شد. در این صورت تمام خاطرات قدیم شما دوباره تازه می شود. اگر امکان رزرو اولین کافه رستوران ملاقات خود را ندارید، کافه ای جدید رزرو کنید. ساختن خاطرات جدید هم روزی می تواند به یاد ماندنی شود. همین ساختن روزی زیبا به عنوان بهترین کادو ولنتاین عاشقانه به حساب می آید.

کادو روز ولنتاین

گذراندن روزی کامل با عشق خود

بسیاری از افراد علاقه دارند تا بیشتر مورد توجه پارتنر خود قرار بگیرند. آن ها تنها کادو خریدن را ملاک بر دوست داشتن نمی دانند. همان طور که می دانید وقت برای هر کسی گرانبها است. زمانی که پارتنر شما وقت و زمان خود را در اختیار شما قرار می دهد، قطعا شما بیشتر خوشحال و خرسند می شوید. پیشنهاد ما این است که یک روز کامل در اختیار پارتنر خود باشید. در واقع زمان گذاشتن، خود کادوی ولنتاین است. در این صورت او متوجه می شود که چقدر برای شما ارزشمند است. حتما شما هم می خواهید بدانید که در این روز چه کارهایی می توان انجام داد؟ اول از همه به یاد داشته باشید که فراهم کردن روزی خوش و هیجان انگیز بیش از هر چیزی اهمیت دارد. این روز را می توانید با قدم زدن در پارک شروع کنید. در ادامه دیدن یک فیلم سینمایی عاشقانه گزینه ایده آلی است. در این صورت تا همیشه به یاد خواهید آورد که در روز ولنتاین چه فیلمی را تماشا کردید. قطعا یادآوری تمامی این خاطرات حس خوبی به شما خواهد داد.

کادو ولنتاین عاشقانه

رفتن به سفری یک روزه

هدیه ولنتاین چیست؟ آیا هدیه ولنتاین تنها کادوهای فیزیکی است؟ قطعا خیر، برای ساخت ولنتاین عاشقانه و روزی خوش رفتن به سفرهای یکروزه هم خالی از لطف نیست. اگر شما و پارتنرتان اهل سفر هستید، این فرصت را غنیمت بشمارید و سفری یک روزه فراهم کنید. چنین سفری کوتاه مدت در روز ولنتاین حس و حال شما را عوض خواهد کرد و انرژی خوبی دریافت خواهید کرد. سعی کنید به طبیعت بروید تا انرژی خوب و مثبتی دریافت کنید. در واقع باید بدانید که کادوهای ولنتاین همیشه کادوهای فیزیکی و اجناس نیستند. گاهی زمان گذاشتن برای همدیگر از هر چیزی بهتر است.

کادو ی ولنتاین

هدیه ولنتاین ارزان قیمت

اگر به فکر خرید کادو ولنتاین ارزان هستید، باید ایده هایی جدید و نو داشته باشید تا بتوانید کادویی بسیار جذاب و در عین حال به صرفه تهیه کنید .در ادامه به شما راهکارهای طلایی را پیشنهاد می دهیم تا کادوی ولنتاین به صرفه را تهیه کنید.

بودجه خود را مشخص کنید

اولین قدم در خرید هدیه ولنتاین، تعیین بودجه مورد نظر است. در این صورت راحت تر تصمیم به خرید خواهید گرفت. خیلی سریع به سراغ کادوهایی می روید که با بودجه شما همخوانی دارند. در واقع با تعیین بودجه دیگر با چالش های مختلف خرید هدیه مواجه نخواهید شد. یکی از جذاب ترین و زیباترین کادوهای ولنتاین، پک جعبه قرمز رنگ است. به این صورت که شما در جعبه ای قرمز رنگ یک خرس تدی کوچک، تعدادی شکلات خوش طعم و کاکائو به همراه یک شاخه گل قرار می دهید. حتی با مبلغ 500 هزار تومان هم می توانید جعبه ای بسیار زیبا و خاص تهیه کنید. مبلغی را به عنوان هزینه جعبه کنار بگذارید. البته پیشنهاد ما این است که جعبه کادو ولنتاین را خودتان بسازید تا در هزینه ها صرفه جویی شود. حتی می توانید جعبه کفش را به تمیزی با کاغذ کادویی شیک و قرمز کادو کنید و به عنوان جعبه ولنتاین استفاده کنید. حدود 100 هزار تومان برای خرید شکلات و کاکائو کنار بگذارید. 100 هزار تومان هم برای خرید گل کنار بگذارید. مبلغی را هم برای خرید خرس تدی کوچک قرمز رنگ کنار بگذارید. به طور کلی تزیین کادو ولنتاین و خرید وسایل داخل جعبه برای کادو ولنتاین ارزان، سلیقه ای است.

انتخاب بهترین فروشگاه برای خرید کادو ولنتاین

برای خرید هدیه روز ولنتاین ارزان قیمت باید بهترین فروشگاه را انتخاب کنید تا علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی را هم ارائه دهد. برای سفارش هدیه ولنتاین حتما فروشگاه معتبری را انتخاب کنید که مشتریان قبلی هم از آن ها رضایت داشتند. برای اطلاع از قیمت بهترین هدیه ولنتاین وارد سایت گیفت آس شوید. این مجموعه بهترین هدیه های ولنتاین را برای مشتریان موجود کرده است. در مورد شرایط فروشگاه مورد نظر تحقیق کنید. شرایطی مانند امکان تعویض محصول بسیار اهمیت دارد، زیرا ممکن است همسر، دوست، برادر و خواهر شما نیاز به تعویض هدیه را داشته باشد. در این صورت کار برای تعویض راحت می شود. گیفت آس سایتی باسابقه و حرفه ای در فروش هدیه ولنتاین و دیگر اجناس است. وارد سایت این مجموعه شوید و انواع و اقسام هدیه روز ولنتاین با هر قیمتی را مشاهده کنید و با خیال راحت اقدام به خرید هدیه ولنتاین نمایید.

 هدیه های ولنتاین طبق سلیقه طرف مقابل

برای خرید هدیه ولنتاین انتخاب های بسیار زیادی وجود دارد. شما می توانید طبق بودجه خود لیستی از بهترین کادو ولنتاین را یادداشت کنید. در این صورت انتخاب بسیار آسان می شود. مهم ترین نکته در نظر گرفتن سلیقه طرف مقابل شما است. فرقی نمی کند که به دنبال خرید کادو ولنتاین برای چه کسی هستید، مهم این است که طرف مقابل برای شما بسیار ارزشمند است. در نظر گرفتن سلیقه طرف مقابل باعث می شود تا کادوی شما بیشتر به چشم بیاید. حتی اگر مبلغ بسیار ناچیزی برای خرید کادو ولنتاین دارید، باز هم باید سلیقه طرف مقابل را در نظر بگیرید.

انتخاب صحیح جعبه کادویی ولنتاین

بسته بندی خوب و مناسب باعث می شود تا کادوی شما جلوه خاصی بگیرد. معشوقه و یا پارتنر شما در نگاه اول جعبه کادو را مشاهده می کند. در نتیجه زیبایی جعبه کادو می تواند ارزش هدیه شما را چندین برابر کند. اگر کادوی ولنتاین شما خیلی هم قیمتی نیست، اصلا نگران نباشید. با تهیه یک جعبه کادو شیک و جذاب، هدیه شما بیشتر به چشم می آید و مورد پسند واقع می شود. اگر پارتنر شما یک خانم است، اهمیت بسته بندی جعبه ای شیک را دست کم نگیرید، زیرا خانم ها بسیار جزئی نگر هستند و به تمامی این موارد به خوبی دقت می نمایند.

چگونگی خرید هدیه مناسب ولنتاین

حتما شما هم می خواهید بدانید که چطور می توان هدیه مناسب ولنتاین خریداری کرد؟ شاید شنیده باشید افرادی که برنامه ریزی در زندگی خود دارند، بسیار موفق تر هستند. در واقع برنامه ریزی باعث می شود تا هر کاری به بهترین شکل ممکن انجام شود. به همین علت توصیه می شود تا قبل از خرید هدیه ولنتاین برنامه ریزی دقیق و اصولی داشته باشید. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که لحظه آخر اقدام به خرید هدیه ولنتاین می نمایند، باید بدانید که کادوی مناسبی نصیبتان نخواهد شد.
اگر تمایل به خرید بهترین هدیه های ولنتاین و در عین حال شیک و جذاب دارید، ابتدا سلیقه پارتنر و یا معشوقه خود را در نظر بگیرید. هدیه ای خریداری کنید که طرف مقابل شما آن را دوست دارد. بحث کاربردی بودن کادو ولنتاین خیلی مورد اهمیت نیست، زیرا هدیه روز ولنتاین تنها باید عاشقانه و دارای حس خوب باشد.
گاهی یک ایده بسیار کوچک و ارزان قیمت از صدتا کادو گران قیمت ارزشمندتر است. ایده ی کادو ولنتاین اهمیت بسیار زیادی دارد که باید خلاقانه عمل کنید. برای مثال می‌توانید یک میز شام رمانتیک آماده کنید. غذایی که همسرتان به آن علاقه دارد را بپزید و یک میز زیبا و جذاب با شمع های کوچک تهیه کنید. در این صورت ارزش کار شما از هزاران کادوی لوکس بیشتر است.
سعی کنید هدیه ولنتاین شما با کادوهای دیگر متفاوت تر باشد. برای مثال اگر همیشه گل های طبیعی خریداری می کنید، انتخاب گل برای روز ولنتاین مناسب نیست. در واقع بهتر است کمی متفاوت تر عمل کنید.

هدیه روز ولنتاین

تزیین کادو ولنتاین چگونه است؟

تزیین کادو ولنتاین هم مانند خود هدیه اهمیت دارد و باید به آن توجه شود. تزیین خوب و باسلیقه باعث می شود تا کادوی شما بیشتر از حد معمول مورد توجه قرار بگیرد. تنها کافی است تا کمی ایده  جدید و خلاقیت چاشنی هدیه خود کنید تا کادو شما مثل الماس بدرخشد. معمولا کادو ولنتاین را با استفاده از مواردی مانند کارت پستال، قلب های کوچک قرمز، کارت تبریک های زیبا و … تزیین می نمایند که بسیار جذاب و زیبا می شود. در مرحله اول نیاز است تا کادو و جعبه آن را خریداری کنید و سپس به تزیین کادو ولنتاین با توجه به سلیقه خود بپردازید. تبریک کادو ولنتاین را هم در داخل کارت پستال با خطی خوش بنویسید. البته اگر تمایل به ساخت جعبه کادو ولنتاین دارید، در بخش های بعدی این مقاله اطلاعات در مورد آموزش باکس هدیه ولنتاین به شما می دهیم.

بهترین هدیه ولنتاین

ایده های نو برای کادو ولنتاین ارزان قیمت

کادوى روز ولنتاین می تواند چیزهایی باشد که پارتنر شما را خوشحال کند. قیمت این کادوها به هیچ عنوان اهمیتی ندارد. در واقع خود کادو می تواند نشان از ارزشمند و مورد اهمیت بودن داشته باشد. اگر شما هم هزینه زیادی برای خرید وسایل لوکس برای هدیه ولنتاین ندارید، تنها کافی است کمی خلاق باشید و ایده های جدید را پیاده سازی کنید. کادو ولنتاین با قیمت مناسب را خودتان بسازید. برای مثال تزیین هدیه ولنتاین به طور شیک و زیبا در جلوه کادو شما اهمیت زیادی دارد. در ادامه چندین روش و ایده را به عنوان کادو ولنتاین عاشقانه ارزان قیمت به شما معرفی میکنیم. برای ایده آموزش کادو ولنتاین این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

ساخت اثر هنری

تفاوتی نمی کند که در چه حرفه و شغلی کار می کنید، اگر هر نوع اثر هنری را آموزش دیده اید و در آن تبحر دارید، همین حالا باید از آن استفاده کنید. اگر نقاشی خوبی دارید، چهره پارتنر خود را نقاشی کنید و به او هدیه دهید. اگر خط خوبی دارید، شعری عاشقانه برای پارتنر خود بنویسید و عشق واقعی خود را بیان کنید. اگر در ساخت وسایل تبحر دارید، همین فردا شروع کنید. برای مثال اگر توانایی تولید دستبندهای مختلف را دارید، دستبندی با مهره های قلب درست کنید. اثر هنری به نوعی باعث کاهش هزینه ها می شود و ارزش بسیار زیادی هم دارد. در این صورت حتی جدیدترین هدیه ولنتاین را درست خواهید کرد. شما می توانید آموزش ساخت هدیه ولنتاین در خانه را از سایت های معتبر مانند گیفت آس مشاهده کنید و ایده بگیرید.

تولید کیک و شیرینی خانگی

بعضی از افراد دست پخت فوق العاده عالی دارند، اگر در پخت کیک و شیرینی تبحر دارید، دست به کار شوید. کیک یا شیرینی خوش طعم با دیزاین جذاب آماده کنید و به عشق خود هدیه دهید. پخت شیرینی های خانگی هزینه زیادی از شما نمی گیرد و کادو ولنتاین ارزان است و البته زمان زیادی هم از شما نمی گیرد.

خرید هدیه ولنتاین

چند شاخه گل مصنوعی

گل های مصنوعی در حد یک یا دو شاخه قیمت زیادی ندارند، شما می توانید همان گل ها را تزیین نمایید و به عشق خود هدیه دهید. این گل ها تا ابد ماندگار هستند و روز خوش ولنتاین را یادآور می‌شوند. هزینه یک الی دو شاخه گل مصنوعی بسیار ناچیز است.

کتاب

کتاب همیشه یار کتاب خوانان است. اگر معشوقه شما اهل کتاب و کتاب خوانی است، حتما به علایق او احترام بگذارید. کتاب های عاشقانه بسیار زیادی وجود دارند که داستان های آن ها حس و حال عاشقی را به خوبی توصیف می کنند. کتابی عاشقانه و در عین حال مفهمومی خریداری کرده و به معشوقه خود هدیه دهید. کتاب ها قیمت زیادی ندارند و جزء کادو ولنتاین ارزان قیمت به حساب می آیند. برای این که کتاب را به عنوان کادو ولنتاین به پارتنر خود و یا هرکسی که دوستش دارید، بدهید، بهتر است آن را در جعبه هدیه ولنتاین قرار دهید تا کادوی شما بسیار شیک تر شود. در ادامه این مقاله از سایت گیفت آس در مورد آموزش ساخت جعبه کادو ولنتاین تمام نکات را به شما اموزش می دهیم.

هدیه های ولنتاین

ساخت آلبوم خاطرات

اگر چندین سال است که با پارتنر خود دوست هستید، آلبوم عکس و خاطرات درست کنید. این هدیه می تواند یکی از جذاب ترین و خاص ترین و البته ارزان ترین هدایای کادو ولنتاین باشد. چند تا از عکس های مشترک خود را در صفحه ای مقوایی شکل کنار هم بچسبانید. مقوا را به حالت آلبوم تا بزنید تا حالت ورقه ای پیدا کند. پشت هر عکس خاطرات خوش مشترک خود را حتی در حد دو خط یادداشت کنید. سپس آلبوم خاطرات خود را در جعبه ی کادویی ولنتاین که به شما آموزش می دهیم، قرار دهید و به عشق خود بدهید.

کارت پستال

کارت پستال ها یکی از بهترین و ماندگارترین هدایایی هستند که می توانید به پارتنر خود هدیه دهید. ابتدا باید یک کارت زیبا خریداری نمایید که قیمت چندانی هم ندارد، به طوری که شاید با قیمت حدود 50 هزار تومن هم بتوانید این کارت پستال ها را خریداری کنید. سپس داخل آن ها پیامی عاشقانه با خطی خوش بنویسید. اگر مشکلی در زمان ندارید، حتی خودتان هم می توانید دست به کار شوید و کارت پستال را درست کنید. در این صورت باز هم در هزینه ها صرفه جویی می شود، ضمن این که ارزش کارت پستالی که توسط خود شما درست شده است، بسیار بالاتر خواهد بود. به طور کلی ساخت هدیه ولنتاین بسیار آسان و ساده است، تنها باید چند روز زودتر دست به کار شوید و کادو ولنتاین را آماده کنید.

هدیه ولنتاین خاص برای آقایان چیست؟

اگر بخواهیم در مورد هدیه ولنتاین برای آقایان صحبت کنیم، احتمالا اندازه یک کتاب محصول برای معرفی وجود دارد. اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید بهترین هدیه های ولنتاین برای آقایان نمایید. اگر با سلیقه پارتنر خود آشنا باشید، هزاران قدم جلو هستید. در این صورت هدیه‌ای تهیه خواهید کرد که شک و شبهه ای در آن وجود ندارد و اطمینان دارید که پارتنرتان از آن خوشش می آید. در ادامه این مطلب از سایت گیفت آس به بررسی چندین ایده ی کادو ولنتاین شیک و کاربردی برای آقایان می پردازیم.

آموزش باکس هدیه ولنتاین

وسایل بازی برای آقایان

وسایل بازی یکی از بهترین و جذاب ترین کادوها برای آقایان است. بسیاری از آقایان ترجیح می دهند تا اوقات فراغت و تفریح خود را به بازی های سرگرم کننده و هیجان انگیز بپردازند. ابتدا بهتر است بدانید که پارتنر شما بیشتر به چه نوع بازی هایی علاقه دارد؟ منظور بازی های فکری، بازی های هیجانی و … است. برای مثال بازی تخته نرد و یا مونوپلی از جمله بازی های محبوب آقایان به حساب می آید. برای خرید تخته نرد، شطرنج یا دیگر بازی های فکری وارد سایت گیفت آس شوید تا با انواع وسایل بازی مختص آقایان آشنا شوید.

ایده ی کادوی ولنتاین

انواع دکوری های مختص اتاق

برخی از آقایان ترجیح می دهند تا اتاقی مرتب داشته باشند. اگر پارتنر شما هم به این موضوع توجه زیادی می کند، بهترین کار این است که دکوری های جذاب کوچک برای اتاق خواب او تهیه کنید. برای مثال ساعت های دکوری رومیزی گزینه ایده آلی هستند. در این صورت پارتنر شما هر بار با دیدن این ساعت به یاد شما خواهد بود.

بهترین هدیه های ولنتاین

ست اصلاح صورت و محصولات مراقبتی از پوست

انواع لوازم بهداشتی آقایان اعم از انواع کرم های مراقبتی از پوست، ست اصلاح صورت و … همگی جزء کادوهای بسیار کاربردی و مناسب برای آقایان هستند.
این روزها حتی آقایان هم توجه زیادی به پوست خود می نمایند، در نتیجه خرید ست مراقبتی آن ها را حسابی خوشحال می کند. شاید آقایان وقت کافی برای رسیدگی به پوست خود را نداشته باشند، اما زمانی که شما اقدام به خرید محصولات مراقبتی برای آن ها می نمایید، به نوعی مجاب به استفاده می شوند. در نتیجه آمتوجه می شوند که سلامتی و زیباییشان برای شما اهمیت زیادی دارد.

تبریک کادو ولنتاین

ست کیف پول و کمربند

معمولا آقایان خوشتیپ به کوچکترین عوامل در ظاهر خود توجه می نمایند. برای مثال ست کیف پول و کمربند، استایل هر مردی را بسیار جذاب و خاص می کند. به طور کلی کیف پول برای تمامی آقایان کاربردی است. جنس کیف پول چرمی نسبت به دیگر جنس کیف پول ها بهتر است و البته قیمت بالاتری هم دارد. قیمت کیف پول چرمی مردانه هم بستگی به نوع چرم، اندازه کیف و … دارد.

تزیین هدیه ولنتاین

دستبندهای چرمی

دستبندهای چرمی استایل هر مردی را خاص و جذاب تر می کند. معمولا آقایان خوش استایل و خوشتیپ از این نوع دستبندها استفاده می کنند. اگر پارتنر شما اهل استایل های خفن است، حتما از این دستبندهای چرمی برای آن ها به عنوان هدیه فانتزی ولنتاین خریداری نمایید و هدیه دهید. شما می توانید در قسمت وسط این دستبندها تاریخ مهم زندگی مشترک خود و یا نام عشق خود را حک کنید. به طور کلی هر نوع دستبندی را می توانید به عشق خود هدیه دهید. اگر اهل کارهای هنری هستید، خودتان دست به کار شوید و دستبندی زیبا و جذاب بسازید.

جدیدترین هدیه ولنتاین

ست جاسوییچی

از گذشته رسم بر این بوده که عشاق نمادی را بین خود در نظر می‌گرفتند یا یک چیز را به دو نیم کرده و پیش خود نگه می‌داشتند تا همیشه به یاد هم باشند. در عصر حاضر این نقش را جاسوییچی بازی می‌کند که یک عدد از آن با طرحی خاص نزد خانم و دیگری نزد آقا باقی می‌ماند. در گیفت آس مدل‌های جذابی از جاسوییچی‌های ست وجود دارد که می‌توان به مدل “سبیل و لبخند” و “آقا و خانم” اشاره کرد.

حتی اگر مخاطب شما جاسوییچی همراه خود حمل نمی‌کند، می‌تواند از آن به عنوان تزیینی استفاده نماید. همچنین جاسوییچی را می‌توانید با نمادی خاص بین خود سفارش دهید. مثلا سفارش جاسوییچی را داشته باشید که روزی خاص را برای شما تداعی می‌کند. جاسوییچی‌ می‌تواند از انواع سنگی، پلاستیکی، چرمی و ... باشد.

ساعت

بدون شک ساعت بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید در ولنتاین به شخصی تقدیم کنید. ساعت در حد طلا گرانبهاست و می‌تواند استایل را به طور کلی تغییر دهد. فرقی نمی‌کند ساعت را از چه جنس و برندی تهیه می‌کنید اما نکته این است که ساعت باید با استایل طرف مقابل شما همخوانی داشته باشد. مثلا اگر مخاطب اهل کت و شلوار باشد بدون شک ساعت‌های کلاسیک را دوست دارد اما اسپرت پوشان به ساعت‌های کالری شمار علاقه بیشتری نشان می‌دهند. همچنین می‌توانید برای اتاق او یک ساعت سه بعدی با تصاویر دونفره خود را سفارش دهید. ساعت‌های دیواری انواع سنگی، فلزی، روستیک و چوبی دارند. ساعت‌های رومیزی چندتایی هم انتخاب خوبی به شمار می‌روند اگر با روحیات مخاطب شما سازگار باشند.

خودکار دست‌ساز

اگر به دنبال خرید یک کادو ولنتاین مردانه بسیار خاص هستید به سراغ خرید خودکارهای چوبی بروید. مگر می‌شود کسی این خودکارهای حکاکی شده را ببیند و عاشق آن نشود؟ خودکاری که از بدنه یک چوب تراش خورده یا با ورق طلا تزیین شده است. این خاص‌ترین هدیه‌ای است که می‌تواند به خانم‌ها و آقایان به خصوص آن‌هایی که دستی در نوشتن دارند، هدیه دهید. در گیفت آس انواع مختلفی از خودکارهای دست ساز وجود دارد ولی شما می‌توانید ایده‌های خاص خود را نیز با کمک کارشناسان پیاده سازی کنید.

دکمه سر دست

هر آقای در میان لباس‌های خود حداقل یک دست کت و شلوار برای شرکت در مراسم‌های رسمی را دارد. دکمه سردست بهترین اکسسوری برای کت است که همچون نگینی زیبا روی آستین می‌درخشد. دکمه سردست انواع مختلفی دارد اما اگر می‌خواهید برای مخاطب شما خاص باشد، می‌توانید نماد کادو تولد او را سفارش دهید. درون برخی از دکمه سردست‌ها ورقی از طلا به کار می‌رود که کادو شما را خاص و لوکس‌تر می‌کند. شما همچنین می‌توانید از گیفت آس دکمه سردست‌های خاصی همچون طرح رولکس و نام خدا را سفارش دهید.

هدایای ولنتاین خاص برای خانم ها

حال می خواهیم بدانیم که هدیه های روز ولنتاین چیست؟ نمونه هدیه ولنتاین برای خانم ها بسیار زیاد است. شاخص ترین هدایای برای خانم ها لوارم آرایشی است. شما می توانید تنها با یک پک آرایشی کوچک پارتنر خود را سورپرایز کنید. در ادامه به بررسی چندین هدایای مهم برای خانم ها می‌پردازیم.

سبد گل و یا دسته گل

بسیاری از افراد به خصوص خانم ها عاشق سبد گل هستند. مهم نیست که اندازه این سبد چقدر است، گل با دارا بودن عطری خوش باعث ایجاد سرزندگی می شود. سعی کنید گلی را خریداری کنید که پارتنر شما به آن علاقه مند است. حتی به رنگ گل هم توجه کنید. برخی از خانم ها هم علاقه زیادی به گل و گیاهان خانگی دارند. گیاهانی مانند پتوس، سانسوریا و …جزء گزینه های ایده آلی هستند. این گیاهان زیبا را می توان با قیمتی مناسب یعنی حدود 150 هزار تومان هم خریداری کنید.

سبد گل شامل انواع مختلفی از گل‌ها است. این گل ها باهم ترکیب شده و یک دسته گل و یا سبد زیبا و چشم نواز ایجاد می شود. این سبدها ممکن است شامل گل‌های مختلفی اعم از گل های رز، مریم، گل‌های زینتی و فصلی باشند. همچنین ممکن است به همراه گل‌های مختلف و زیبا، شکلات، کیک، انواع میوه های فصل و یا هر نوع هدیه دیگری نیز در سبد گل قرار گیرد. در واقع دسته گل شما باید سفارش هدیه ولنتاین باشد تا مانند پک های ولنتاینی تزیین شود. بنابراین، ارسال یک سبد گل به دوستان و عزیزانی که دوستشان دارید، در روز ولنتاین می‌تواند یک انتخاب ناب و معنی‌دار باشد تا احساسات درونی خود را به آن ها انتقال دهید.

خرید کادو ولنتاین ارزان

طلا و جواهرات

قطعا هیچ خانمی از طلا و جواهرات بدش نمی آید. اما همان طور که می دانید هزینه طلا و جواهرات بسیار بالا است و ممکن است بسیاری از افراد توانایی خرید آن ها را نداشته باشند. به همین علت پیشنهاد و توصیه ما این است که اگر توانایی خرید طلا و جواهرات را ندارید، خرید بدلیجات باکیفیت هم گزینه مناسبی است. در واقع خانم ها حتی به بدلیجات هم حسابی علاقه دارند و از آن ها استفاده می کنند.

بدلیجات یک هدیه شخصی و کاملا خاص به حساب می آید. هر قطعه از بدلیجات طرح و سبکی خاص دارد که می‌تواند با توجه به سلیقه و شخصیت فرد مورد نظر شما خریداری شود. این کار باعث می‌ شود که احساس شخصیتی ویژه به کادو ولنتاین شما اضافه شود. پارتنر شما از گرفتن چنین کادویی حسابی هیجان زده خواهد شد. در خرید طلا و جواهرات و یا بدلیجات به جزئیات هم بیشتر توجه کنید. برای مثال اگر پارتنر شما عاشق ماه است، یک پلاک زیبا تصویری از ماه را خریداری کنید تا هدیه ولنتاین شما خاص تر شود. در این حالت پارتنر شما متوجه می شود که شما به علایق او احترام گذاشته اید و برای شما ارزشمند است.

موضوع دیگر این است که بدلیجات به عنوان یک هدیه با ارزش و ماندگار هستند. منظور این است که بدلیجات در قیاس با دیگر هدایا مانند گل که بعد از مدت زمانی پژمرده می شوند، بدلیجات به مدت طولانی‌تری به عنوان یادگاری باقی می ماند. یک گردنبند و با دستبند می‌تواند به عنوان یادگاری همیشگی از عشق شما به شخص مورد نظر باقی بماند.

سفارش هدیه ولنتاین

ماگ های زیبا

اگر به دنبال خرید هدایایی ویژه و در عین حال قیمت مناسب هستید، خرید ماگ های زیبا و جذاب برای آن ها بهترین گزینه است. ماگ های جدیدی هم وجود دارند که شما می توانید تصویر پارتنر خود را بر روی آن سفارش دهید. توجه داشته باشید که در ظاهر هیچ تصویری روی ماگ نیست، اما با ریختن آب جوش درآن، عکس شما ظاهر می شود. قیمت این ماگ های سفارشی هم حدود 250 هزار تومان است.

ست کیف و کفش

خانم ها هم گاهی از استایل های ست استفاده می کنند تا استایلی خاص و کلاسیک داشته باشند. هر خانمی حداقل یک دست کیف و کفش ست در کشوی کمدهای خود دارد. با خرید کیف و کفش ست چرم که برای هر سنی مناسب است، طرف مقابل خود را حسابی خوشحال خواهید کرد. در مورد قیمت کیف و کفش ست باید بگوییم که نوع چرم آن کمی قیمت بیشتری دارد. بهتر است از چندین فروشگاه استعلام قیمت بگیرید. اما به طور کلی قیمت کیف و کفش ست برای خانم ها از حدود قیمتی 600 هزار تومان است.

فروش کادو ولنتاین

پک ولنتاین

یکی از کادوهای مرسوم در روز ولنتاین، پک ولنتاین است که هم برای خانم ها و هم برای آقایان کاربرد دارد. اما ما این هدیه را در دسته بندی هدایای خانم ها قرار داده ایم، زیرا خانم ها علاقه بیشتری به پک ولنتاین دارند. در جعبه ولنتاین اقلامی اعم ار کاکائو و شکلات های خوش طعم، خرس تدی کوچک، آبنبات های رنگی، چندین شاخه گل طبیعی و … قرار می گیرد. پک های ولنتاینی هم به صورت آماده در بسیاری از سایت ها مانند گیفت آس وجود دارند و هم این که خودتان هم می توانید با کمی ایده و خلاقیت آن را درست کنید. در واقع خود شما با سلیقه شخصیتان پکی عاشقانه و زیبا را درست خواهید کرد.

فروشگاه هدیه ولنتاین

محصولات مراقبت از پوست و مو

خانم ها خیلی بیشتر از آقایان به پوست و مو خود توجه می کنند، شاید این موضوع به علت داشتن وقت بیشتر است. می توانید چندین قلم از این محصولات را جداگانه خریداری کرده و در داخل یک باکس زیبا قرار دهید و به عنوان هدیه روز ولنتاین به عشق خود تقدیم کنید. اگر طرف مورد نظر شما برای مراقبت از پوست و موی خود از برند خاصی استفاده می کند، حتما نام آن برند را بدانید و سپس اقدام به خرید نمایید. قیمت محصولات مراقبت از پوست هم بستگی به تعداد و برند آن ها دارد.

خرید شمع برای ولنتاین

چند سالی است که استفاده از شمع رواج زیادی پیدا کرده است و افراد در سفره آرایی و دکوراسیون خانه انواع شمع‌ها را به کار می‌برند. شمع‌ها فواید زیادی دارند که از مهم‌ترین آن می‌توان به پخش انرژی مثبت اشاره کرد. شمع‌ها انواع مختلفی دارند و می‌توانند به شکل‌‌های خاص طراحی شوند. در گیفت آس شمع‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید آن را به عنوان هدیه ولنتاین انتخاب کنید. از شمع‌های عطری گرفته تا تزیینی که مخاطب شما بعد از دیدن آن حسابی ذوق زده خواهد شد و با آن دکوراسیونی رویایی را می‌سازد.

البته اگر در مراحل اولیه آشنایی هستید، می‌توانید شمع را با دیگر هدایا در یک پک بچینید و به محبوب خود هدیه دهید. اگرچه قیمت و نوع هدیه تعیین کننده میزان علاقه شما به فرد مقابل نیست و هرچیزی که برای محبوب شما ارزشمند باشد، می‌تواند هدیه‌ای مناسب برای ولنتاین به شمار رود. شمع‌ها انواع کلاسیک و سفارشی را دارند که بهتر است براساس روحیات طرف مقابل انتخاب شوند.

قاب موبایل

قاب موبایل یکی از بهترین ایده‌ها برای کادو ولنتاین است. اگر تاکنون کادوهای مختلفی به مخاطب خود هدیه‌ داده‌اید و این‌بار به دنبال ایده کادو ولنتاین خاص هستید، قطعا قاب موبایل با طرح قلب یا چهره شخص مقابل جذاب خواهد بود. قاب موبایل قیمت چندانی ندارد اما بدون شک یک کادوی هیجان انگیز برای ولنتاین خواهد بود. سفارش قاب می‌تواند با جملات یا عکس دلخواه شما باشد. در گیفت آس مجموعه‌ای از قاب‌های موبایل فراهم شده است اما شما می‌توانید قاب موبایلی را به سلیقه خود سفارش دهید.

قاب موبایل باید با مدل گوشی تناسب داشته باشد. قاب “عمر منی” یکی از قشنگ‌ترین کادوهای ولنتاین است که هر فردی را به وجد می‌آورد اما در مورد سفارش قاب گوشی به علایق مخاطب خود توجه داشته باشید. اگر مخاطب شما دوست ندارد که عشق خود را آشکار کند می‌توانید برای او یک قاب با طراحی چهره او یا قابی قرمز ساده تهیه کنید.

عروسک روسی ولنتاین

عروسک روسی یکی از محبوب‌ترین عروسک‌های حال حاضر است که با طراحی فوق‌العاده و لباس‌هایی متنوع همه افراد را به وجد می‌آورد. شما می‌توانید به جای قراردادن یک خرس در پک هدیه ولنتاین،‌ یک عروسک روسی را قرار دهید. عروسکی که با چهره یا شعل طرف مقابل شما هماهنگی دارد. در گیفت آس مجموعه متنوعی از عروسک‌های روسی در شمایل دختر و پسر فراهم شده است. چهره عروسک‌ها با یکدیگر تفاوتی ندارد اما لباس‌های آن‌ها نشان دهنده هویتشان است.

اگرچه بزرگسالان عروسک را برای بازی انتخاب نمی‌کنند اما به عنوان کادویی نمادین به آن علاقه‌مند هستند. هرکدام از عروسک‌های روسی که انتخاب کنید برای ولنتاین کاربردی خواهد بود اما عروسک روسی دختر و پسر عاشق گزینه بهتری به نظر می‌رسد. دختر عاشق نیز گزینه مناسبی برای ولنتاین است.

جعبه موزیکال

خرید هدیه ولنتاین باید متناسب با سلیقه و روحیات طرف مقابل باشد. تمامی افراد به موسیقی علاقه دارند و جعبه موزیکال می‌تواند روح آن‌ها را نوازش کند. فقط توجه داشته باشید موزیکی که انتخاب می‌کنید با روحیات فرد مقابل همخوانی داشته باشد. مثلا اگر به آهنگ‌های آرام و عاشقانه علاقه‌مند است قطعا موزیک لاو استوری او را مجذوب خود خواهد کرد. همچنین اگر به موسیقی‌های ایرانی علاقه دارد، ملودی جان مریم را به او تقدیم کنید.

سلطان قلب‌ها نیز موزیکی خاطره انگیز است که می‌تواند کادویی بسیار جذاب برای ولنتاین باشد. شما می‌توانید جعبه موزیکالی با طرح گرامافون را سفارش دهید تا به عنوان تزیینی نیز استفاده شود. باکس گل رز جاودان که در جعبه موزیکال قرار گرفته  تیری به دو نشان است که هم با نمادی پایداری عشق به کار می‌رود و هم موزیکی دلنواز را همراه خود دارد.

قیمت کادو ولنتاین

اکسسوری مو کادو ولنتاین زنانه

گیره مو یک کادو ولنتاین زنانه است که می‌تواند او را حسابی غافلگیر کند. کلیپس و استیک مو که با طرح مورد علاقه مخاطب شما طراحی شده یک کادو ولنتاین خاص است. شانه دست‌ساز چوبی که نقشی از پروانه یا گل‌ها را دارد یا گیره مویی که همچون فلامینگو ساخته شده است. گیفت آس همیشه مشتاق شنیدن ایده‌های شماست و آن را به بهترین شکل پیاده سازی می‌کند. اگر دختر مورد علاقه شما به گربه‌ها علاقه ‌مند است برای او یک گیره مو با طرح گربه سفارش دهید یا برای او گیره مویی خاصی چون گل خورشید را بخرید.

کادو ولنتاین از راه دور

بسیاری از افراد از عشق و پارتنر خود دور هستند و فاصله ها آن ها را دلتنگ کرده است. اگر شما هم در روز ولنتاین از عشق خود دور هستید، اصلا جای نگرانی و ناراحتی نیست. زیرا راهکارهای بسیار زیادی برای سوپرایز کردن افراد حتی از راه دور هم وجود دارد. قطعا نبود کسی که دوستش دارید در روز ولنتاین بسیار ناراحت کننده و سخت است، زیرا ولنتاین روز عشق ورزیدن و محبت است. قطعا شما هم دوست دارید تا کسی که دوستش دارید را در آغوش بگیرید و به او هدیه دهید، اما دوری به معنای جشن نگرفتن و کادو ندادن نیست. اگر عشق شما هم از شما دور است، همین حالا تا دیر نشده به فکر بهترین هدیه ولنتاین از راه دور باشید. بهتر است فاصله ها را کنار بزنید و به فکر سورپرایز کردن عشق خود باشید. در قدم اول باید به این فکر کنید که عشق شما با چه نوع هدیه ای بیشتر خوشحال و سورپرایز می شود؟ کادویی را خریداری کنید که برای عشق شما اول حس خوب و آرامش بیاورد.
پس از انتخاب کادو نوبت به چگونگی بسته بندی و ارسال می رسد. قطعا خرید آنلاین کادو ولنتاین بسیار آسان و راحت است. انتخاب بهترین و معتبرترین سایت برای خرید هدیه ولنتاین بسیار اهمیت دارد. سایتی را انتخاب کنید که سابقه خوبی در فروش اجناس باکیفیت داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که اجناس شما باید درست در روز ولنتاین به دست طرف مقابل شما برسد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی ایده های ناب و درجه یک برای کادو ولنتاین از راه دور برسیم.

مدل کادو ولنتاین

نکات طلایی در خرید آنلاین کادو ولنتاین از راه دور

اگر عشق شما از نظر فاصله ای از شما دور است، با خرید هدیه ای جذاب به او نشان دهید که فاصله‌ها نمی توانند عشق و محبت را بین شما دور کنند. در ادامه به بررسی این نکات مهم و طلایی می پردازیم.

نمونه هدیه ولنتاین

بررسی وب سایت ها

ابتدا وب سایت های مختلف را برای خرید آنلاین هدیه ولنتاین مورد بررسی قرار دهید. بهترین و ایده آل ترین سایت را انتخاب کنید. سعی کنید سایت هایی را انتخاب کنید که مشتریان از آن ها رضایت کامل داشته اند. در واقع سری به قسمت نظر مشتریان بزنید و کامنت ها را بخوانید. سایت های صفحه اول سرچ گوگل می توانند سایت های معتبر و خوبی باشند. البته باز هم تحقیق و بررسی لازم است.
سایتی معتبر است که نماد الکترونیکی داشته باشد. سپس خریدار را تمامی مراحل خرید از زمان ثبت سفارش تا دریافت محصول در جریان بگذارد.
اگر سایتی را برای خرید هدیه ولنتاین انتخاب کرده اید که آشنایی با آن ندارید، ابتدا به بررسی و مطالعه قوانین آن سایت بپردازید.

مقایسه اجناس و قیمت ها

پس از انتخاب سایت مورد نظر باید نوع کادو خود را انتخاب کنید. حتما قبل از خرید آن محصول، قیمت آن را از وب سایت های دیگر هم استعلام بگیرید. در این صورت خیالتان از بابت قیمت آن محصول راحت می شود. سعی کنید هدیه ای با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری کنید و در این راستا بهترین سایت را انتخاب کنید. یکی از سایت های بسیار معتبر و باسابقه در زمینه فروش اجناس باکیفیت و قیمت مناسب، سایت گیفت آس است. وارد سایت این مجموعه شوید و هدیه های ولنتاین را بررسی کنید.

هدیه سورپرایز ولنتاین

بررسی نظرات مشتریان قبلی

از جمله مهم ترین راه های اعتمادسازی وب سایت ها خواندن نظرات مشتریان قبلی است. سایتی را انتخاب کنید که درصد رضایت مشتریانشان بیشتر باشد.

در نظر گرفتن زمان تحویل محصول

نکته قابل توجه این است که کادو شما باید دقیق در روز ولنتاین به دست پارتنر شما برسد. در نتیجه باید سایتی را انتخاب کنید که زمان تحویل و ارسالش مشخص باشد.

ایده های متفاوت برای هدیه ولنتاین از راه دور

در ادامه این مطلب سعی داریم راهکارهایی تازه و نوین را برای هدیه ولنتاین از راه دور به شما معرفی کنیم.

تماشای فیلمی با ژانر مورد علاقه طرف مقابل

یک فیلمی که پارتنر شما به موضوع آن علاقه دارد یا یف فیلم عاشقانع را انتخاب کنید و برای او بفرستید. با هم قرار بگذارید تا در یک روز و ساعت مشخص به تماشای آن بپردازید.

فرستادن متنی زیبا و دلنشین

سعی کنید احساسات خود را در قالب نوشته ای زیبا به عشق خود ارسال کنید. اگر تمایل دارید تا این کار را متمایزتر انجام دهید، از سبک قدیمی ایده بگیرید. منظور این است که نوشته های خود را در قالب نامه ارسال کنید.
در این صورت نوشته شما برای همیشه به عنوان یادگاری باقی می ماند و سال ها بعد هم با دیدن آن نامه به یاد چنین روزی خواهد افتاد. حتی می توانید عطر مورد علاقه خود را به کاغذ نامه بزنید تا پارتنر شما وجود شما را حس کند.

هدیه فانتزی ولنتاین

باکس هدیه ای شیک و زیبا

باکس هدیه ولنتاین شیک و زیبا را برای عشق خود ارسال کنید. شما می توانید این باکس را به صورت آماده از سایت های معتبر مانند سایت گیفت آس خریداری کنید و یا می توانید خودتان به درست کردن آن بپردازید. آموزش ساخت جعبه کادو ولنتاین هم برای شما در این مطلب آورده ایم.

بلیط کنسرت

ممکن است در روز ولنتاین نتوانید کنار عشق خود باشید. یکی از بهترین کادوهای ولنتاین از راه دور، خرید بلیط کنسرت خواننده مورد علاقه عشق شما است. حتی می توانید با خرید بلیط یک استنداپ کمدی خفن او را سورپرایز کنید. در واقع با خرید بلیط او را وادار به رفتن و ایجاد لحظاتی خوش خواهید کرد. در واقع بلیط کنسرت به عنوان هدیه مناسب ولنتاین برای هر دو طرف است.

خرید هدیه ای ولنتاینی

همان طور که می دانید خرس ولنتاین به عنوان مرسوم ترین کادوی ولنتاین شناخته شده است. شما می‌توانید خرس ولنتاین را در سایز مورد نظر خود خریداری کرده و برای عشق خود ارسال کنید. در واقع زمانی که از عروسک ولنتاین صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که به به خاطر ما می رسد، به احتمال زیاد خرس‌های عروسکی است. جالب است بدانید که خرس ولنتاین یکی از نمادهای عشق و عاطفه شناخته شده که به خصوص در روز ولنتاین خرید و فروش می شود. طراحی این خرس‌های ولنتاینی معمولاً با رنگ‌های قرمز و صورت‌های خندان و زیبا است.
به طور کلی باید بدانید که این خرس‌ها به ‌عنوان هدیه‌ای بسیار جذاب و محبوب در روز ولنتاین به کار می‌روند. بسیاری از افراد خرس های ولنتاینی را نمادی از عشق و عاطفه می دانند. شما می توانید این خرس‌ها را در کنار کارت ها و شکلات های خوش طعم درون یک جعبه قرار دهید و به عنوان هدیه‌های عاشقانه به کسانی که دوستشان دارید، هدیه دهید. در کل باید بدانید که خرس ولنتاین نشان دهنده‌ی عشق و محبت و دوستی است.

هدیه مناسب ولنتاین

انواع تابلوهای خاص

تابلوها یکی از بهترین هدایا برای هر مناسبتی هستند. شما می‌توانید به عنوان هدیه ولنتاین یک تابلو سه بعدی از چهره فرد مورد نظر خود یا چیزی که به آن علاقه بسیاری دارد را خریداری کتید. گیفت آس طراحی چهره شما را به صورت سیاه قلم، کاریکاتور و دیجیتالی تهیه می‌کند. همچنین می‌توانید از تابلوهای چوبی یا کاشی‌های لعاب‌دار کمک بگیرید. تابلو ورق طلا “بوسه دختر و پسر” یک هدیه بسیار عاشقانه برای هدیه ولنتاین است.

تابلو دکوراتیو و تابلو فرش از دیگر تابلوهای خاصی است که برای ولنتاین می‌توانید به عشق خود تقدیم کنید. اگر هزینه برای شما مطرح نیست تابلوهای ورق طلا ارزش بیشتری دارند اما چنانچه علاقه دارید کمی سر به سر عشق خود بگذارید،‌ می‌توانید یک کاریکاتور رنگی یا سیاه قلم را سفارش دهید. تابلوهای تلفیقی و دکوراتیو نسبت به کاشی‌ها جدیدتر هستند.

مجسمه سه بعدی

برای خرید کادو ولنتاین انلاین می‌توانید از جدیدترین ایده‌ها استفاده کنید. مجمسه پایه دار سه بعدی یکی از خاص‌ترین کادوهای حال حاضر است که می‌تواند براساس چهره مخاطب شما طراحی شود یا اینکه مجمسه سه بعدی همچون تندیس از او بسازید. در دنیا برای افراد مشهور و مهم مجسمه ساخته می‌شود تا یاد آن‌ها برای همیشه در یاد باقی بماند. زمانی که شما مجمسه‌ای از فرد سفارش می‌دهید، درواقع به تحسین او پرداخته‌اید. این کادو می‌تواند برای ولنتاین بسیار خاص باشد و فرد را سرشار از خوشحالی کند. مجسه سه بعدی اسم نیز کادویی بی‌نظیر است که در فرد می‌تواند آن را روی میز کار یا اتاق خود نگهداری کند.

هدیه مناسب ولنتاین

چراغ سه بعدی

بالبینگ چهره یکی از جذاب‌ترین هدیه‌های ولنتاین است که می‌تواند به صورت کاملا اختصاصی سفارش داده شود. بالبینگ درواقع صفحه‌ای شیشه‌ای و شفاف است که عکس خاص همچون چهره فرد روی آن خودنمایی می‌کند. این صفحه پس از روشن شدن به عنوان چراغ خواب استفاده می‌شود. می‌توانید این چراغ خواب را با ساعت ترکیب کنید تا بهترین هدیه‌ای باشد که می‌توانید در ولنتاین به محبوب خود بدهید، چراکه هر زمان به چراغ خواب نگاه کند، شما را به یاد خواهد آورد. در چراغ خواب طرح ولنتاین معمولا کنار تصویر فرد از چند قلب قرمز استفاده می‌شود یا عبارت i love u در کنار آن رخ نمایی می‌کند. در مورد طراحی چراغ خواب سه بعدی می‌توانید ایده‌های خود را با کارشناسان گیفت آس مطرح کنید.

محصولات خطای دید

شما می‌توانید با خرید تابلوی خطای دید به محبوب خود نشان دهید که او را نه یکبار بلکه چندین بار دوست دارید. مثلا ترکیبی از چهره خود و محبوبتان را در یک سمت تابلو سفارش دهید و در سوی دیگر درخواست نوشتن جمله‌ای عاشقانه را داشته باشید. به این ترتیب آنچه مخاطب مشاهده می‌کند، شمایید که هر روز رخ در رخ او قصه‌ای عاشقانه را تکرار می‌کنید. ماگ جادویی دیگر محصول خطای دید است که تصویر فرد را به صورت بهم ریخته در زیر لیوانی به نمایش می‌گذارد اما وقتی ماگ را روی آن می‌گذارید، تصویر واضح می‌شود. همچنین می‌توانید یک گردنبند خطای دید را برای محبوب خود بخرید تا تصویر خود یا نمادی خاص را در آن ببیند.

پک تنفلات و خشکبار

کادو ولنتاین باید پیام عشق را به همراه داشته باشد پس اگر مخاطب شما علاقه دارد که در کنار چایی و دمنوش نقل یا شکلات بخورد، بهترین هدیه ولنتاین برای او پک تنقلات است. سفارش کادو ولنتاین را می‌توانید از انواع آجیل، دمنوش، میوه خشک و لوکوم‌ها انتخاب کنید. در گیفت آس پک‌های تنقلات زیادی موجود است.

دکوری چوبی طرح جدید ولنتاین

برای خرید یک هدیه ولنتاین جدید به سراغ وسایل چوبی بروید که چند سالی است بسیار رواج پیدا کرده‌اند. دکوری‌های چوبی معمولا با دست تراش داده می‌شوند به همین دلیل بسیار قیمتی و ارزشمند هستند. هرچه تراش بیشتری در چوب به کار رفته باشد، ارزش هدیه بیشتر خواهد شد اما شما برای خرید دکوری‌های چوبی بیش از هرچیز باید به روحیات و سبک زندگی مخاطب خود توجه داشته باشید.

مثلا دکوری خرگوش مدیر مدرسه می‌تواند به عنوان کادو برای خانم‌ها بسیار رویایی باشد به خصوص اگر به شغل تدریس مشغول باشند. به عنوان کادو برای آقایان دکوری‌های قایق و شیر بیشه کاربردی‌تر به نظر می‌رسد. شما می‌توانید دکوری‌ها را برای محل کار یا اتاق خواب مخاطب خود سفارش دهید. اگر دکوری را به درستی انتخاب کنید قطعا برای مخاطب شما فارغ از جنسیت، کاربردی خواهد بود.

صنایع دستی هدیه ولنتاین خاص

همه افراد در سمت‌های اداری مشغول به کار نیستند، بلکه برخی افراد در شغل آشپزی، صنایع دستی، گردشگری، وکالت و … فعالیت دارند از این‌رو به صنایع دستی کشور علاقه‌مندند و آن را همچون کادویی زینتی در خانه خود قرار می‌دهند. صنایع دستی می‌تواند هر سازه‌ای باشد که با دست ساخته شده است. لیوان‌های چوبی، ریتون دست‌ساز و گلدان‌های مینا کاری شده می‌توانند هرکسی را مجذوب خود کنند. به خصوص اگر این هدیه را به یک خانم هدیه دهید، قطعا عاشق آن خواهد شد و آن را در سفره‌های خاصی همچون هفت سین استفاده می‌کند. همچنین می‌توان میزی را در خانه در نظر گرفت و روی آن کوزه‌های باشکوه میناکاری شده را قرار داد.

تندیس‌ها برای ستایش عشق

در گیفت آس تندیس‌های متفاوتی برای اتاق کار، میز آرایش و … فراهم شده که از چوب و فولاد ساخته شده‌اند. اگر مخاطب شما فردی باسلیقه است و در جای جای خانه یا اتاق خود وسایل تزیینی بسیار خاص را به کار برده است، از هدیه گرفتن تندیس بسیار خوشحال خواهد شد. تندیس‌ها شمایل مختلفی دارند که می‌تواند از انواع پرنده‌ها، بته جقه یا نشانه‌های مذهبی باشد. همچنین می‌توانید از کارشناسان گیفت آس بخواهید که آن را به صورت اختصاصی برای شما سفارش دهند.

هدیه های روز ولنتاین چیست

چگونه هدیه ای خوب و مناسب ولنتاینی از راه دور بخریم؟

برای خرید هدیه ولنتاین از راه دور تنها کافی است تا اطلاعاتی در مورد سلیقه و نیاز طرف خود داشته باشید. در نتیجه بهترین کادو را برای هدیه ولنتاین خریداری خواهید کرد. سپس با انتخاب سایتی معتبر و باسابقه هدیه را به صورت اینترنتی سفارش دهید. در سفارش هدیه ولنتاین آدرس محل زندگی پارتنر خود را بدهید تا کادو مستقیم برای او ارسال شود. حتما وارد سایت گیفت آس شوید، زیرا این مجموعه دارای پکیج ها و کادوهای ولنتاین اختصاصی است.

آموزش باکس هدیه ولنتاین

ساخت باکس ولنتاین یک ایده فوق العاده برای هدیه دادن به کسی است که دوستش دارید، به ویژه این که ولنتاین، به روز عشق معروف است. آیا شما می‌دانید چگونه باکس هدیه ولنتاین را بسازید؟ چه موادی برای ساخت آن لازم است؟ در ادامه، ما چند ایده کم هزینه و آسان برای آموزش ساخت جعبه کادو ولنتاین به صورت مرحله به مرحله را برای شما آماده کرده‌ایم. تنها لازم است تا کمی وقت بگذارید تا جعبه ای بسیار شیک و زیبا را بسازید.

جعبه هدیه ولنتاین

آموزش باکس هدیه ولنتاین طرح شیرینی

برای ساخت جعبه کادو ولنتاین از لیوان‌های کاغذی یک ‌بار مصرف استفاده کنید و آن ها را به شکل شیرینی خامه‌ای زیبا تزئین کنید. داخل آن می‌توانید انواع شکلات و هدایای کوچک قرار دهید و به عشقتان هدیه دهید. برای درست کردن آن به نکات آموزش باکس هدیه ولنتاین در زیر توجه کنید.

اقلام مورد نیاز برای ساخت باکس هدیه ولنتاین طرح شیرینی
  • لیوان کاغذی رنگی
  • مهره ها و کاموای رنگی

در این مرحله از آموزش ساخت جعبه کادو ولنتاین طرح شیرینی، ابتدا باید لبه‌های لیوان را با فاصله‌های یکسان به اندازه 5/1 تا 2 سانتی‌متر برش دهید. سپس برش‌ها را به سمت داخل تا کنید و می‌توانید هر چیزی که دوست دارید داخل این باکس کوچک قرار دهید. در ادامه برش‌های لبه لیوان را به صورت دایره‌ای در زیر هم قرار داده و با چسب محکم کرده، سپس می‌توان از پم پم‌های رنگی، مهره‌های مختلف و مقواهایی با اشکال متنوع مثل ستاره و قلب برای تزئین روی باکس استفاده کرد.

آموزش ساخت باکس هدیه ولنتاین به شکل استوانه

اگر به دنبال آموزش باکس هدیه ولنتاین کوچک و سریع هستید، این بخش برای شما مناسب است. برای ساخت یک جعبه کوچک برای هدیه ولنتاین، شکل استوانه را روی کاغذ بکشید و آن را روی مقوا پیاده کنید. سپس دور مقوا را با قیچی ببرید و خطوط داخل کاغذ را تا بزنید. سپس با دقت لبه‌های تا شده جعبه را بچسبانید و آن را تزئین کنید.

آموزش ساخت جعبه کادو ولنتاین طرح قلب با مقوا

ساخت باکس هدیه ولنتاین طرح قلب یکی از منحصر به فرد ترین ایده‌ها برای روز عشق است. قبل از آموزش ساخت جعبه کادو ولنتاین، خوب است که بدانید می‌توانید این جعبه شکل قلب را هم با مقوای رنگی و هم کارتن‌های معمولی در منزل خود به راحتی بسازید. در صورت استفاده از کارتن معمولی برای ساخت باکس ولنتاین قلبی، باید بر روی آن کاغذ رنگی یا کاغذ کادو بچسبانید تا باکس شما ظاهری زیبا و رنگارنگ داشته باشد. برای ساخت جعبه کادو قلب، مراحل آموزش زیر را با دقت انجام دهید. به طور کلی آموزش ساخت هدیه ولنتاین بسیار ساده و آسان است و در کمترین زمان ممکن به اتمام می رسد.

1- الگوی باکس قلبی ولنتاین را برش دهید

در این بخش از آموزش ساخت جعبه کادو ولنتاین طرح قلبی، یک قلب به اندازه‌ی باکس مورد نظر را روی کاغذ بکشید و دور آن را برش دهید. سپس به همه‌ی بخش‌های آن نیم سانتی‌متر اضافه کرده و یک قلب بزرگ‌تر بکشید و دور آن را برش دهید. این قلب بزرگ ‌تر برای درب باکس است و از قلب کوچک ‌تر برای بخش پایین جعبه کادو ولنتاین استفاده می‌شود. سپس یک نوار به اندازه دور قلب کوچک‌تر با طول حدود 7 تا 10 سانتی‌متر را بکشید و یک نوار با عرض 4 تا 6 سانتی‌متری برای دور قلب بزرگ‌تر برش دهید.

2- ساخت باکس قلبی

پس از آماده کردن الگوی باکس قلبی ولنتاین، الگوها را بر روی مقوای قرمز قرار داده و با دقت برش می‌دهیم. سپس با استفاده از چسب گرمایی دور تا دور قلب‌ها را چسب می‌زنیم و پایه آن‌ها را با دقت در لبه قلب‌ها بچسبانیم. استفاده از چسب گرمایی، به راحتی مقوا را چسبانده و نیازی به پایه یا چسب نواری ندارید. باکس قلبی را چسبانده و اکنون می‌توانید با روبان، قلب‌های بریده شده و پم‌پم‌های رنگی کاموایی آن را تزیین کنید.

جعبه ی کادویی ولنتاین

آموزش ساخت جعبه کادو ولنتاین با تزیین شکلات

اگر به دنبال آموزش ساخت جعبه هدیه ولنتاین با تزیینات ایده آل هستید، بهتر است این آموزش را دنبال کنید. برای ساخت کادوی ولنتاین در منزل، شما نیاز به یک ورق مقوای ضخیم برای پایه و یک ورق مقوای معمولی برای ساخت قلب دارید. ابتدا ورق مقوای ضخیم را به اندازه دلخواه خود به صورت گرد یا مربع برش دهید. سپس یک ورق مقوای قرمز یا مشکی را به صورت یک نوار عریض برش داده و بر روی پایه قرار دهید تا قلب را بسازید. با مداد یک قلب روی پایه مقوای ضخیم بکشید و سپس انتهای مقوای نازک‌ تر را به شکل دقیق قلب روی طرحی که کشیده‌اید بچسبانید.

برای این که مقوای شما بهتر بچسبد، می ‌توانید انتهای آن را ببرید و به داخل پهن کنید. وقتی مقوا کاملاً چسبید و باکس آماده شد، می ‌توانید آن را با شکلات‌های متنوع با طعم های لذیذ پر کنید.

 از پوشال‌های قرمز و شکلات‌های مختلف برای داخل باکس استفاده کنید و هدیه‌ ولنتاینی خود را داخل آن قرار دهید. در انتها با یک روبان قرمز دور قلب بپیچید و آن را پاپیون بزنید. در واقع آموزش جعبه کادو ولنتاین را به ساده ترین شکل ممکن برای شما توضیح داده ایم

قیمت کادو ولنتاین چقدر است؟

در واقع، قیمت هدیه ولنتاین می‌تواند بسیار متفاوت از هم باشد. از جمله هدایای ارزان قیمت می‌توان به گل یا شکلات اشاره کرد. در واقع اگر به فکر خرید کادو ولنتاین ارزان هستید، پیشنهاد ما به شما گل و شکلات است که با قیمت حدود 150 هزار تومان هم قابل خریداری هستند. هدایای گران قیمت مانند جواهرات و طلا هستند. البته باید بدانید که همه چیز بستگی به توان خریدار و علاقه‌مندی‌های او دارد. برخی از افراد تمایل دارند که هدایای گران قیمتی را اعم از جواهرات و وسایل هوشمند به یکدیگر هدیه دهند تا ارزش عمیق‌تری به رابطه‌شان بدهند، اما باید بدانید که بهتر است هرکسی به بودجه خود نگاه کند. به طور کلی برای بسیاری از افراد، قیمت هدایای ولنتاین تنها یک عامل اصلی و مهم در انتخاب کادو نیست. ارزش عاطفی و نشان دادن عشق و احترام به یکدیگر ارزش بیشتری دارد. در نهایت، همه ما می دانیم که کادو ولنتاین باعث شادی و خوشحالی و برقراری ارتباط بهتر می شود چه بسا که حتی هدیه ولنتاین ارزان قیمت باشد.  

هدیه ولنتاین چی بخرم

چگونه کادو ولنتاین درست کنیم؟ 

برای ساختن هدیه ولنتاین منحصر به فرد، داشتن ایده خاص اهمیت ویژه ای دارد. کادوی شما باید به نوعی احساسات و علاقه‌ی شما را به طرف مقابل نشان دهد. می‌توانید از ایده‌های نو و جدید مانند ساختن اثرهای هنری، آهنگ ولنتاین و ... استفاده کنید. برای مثال، اگر شما یک هنرمند در حوزه خاصی هستید، می‌توانید از هنر خود استفاده کنید و کادویی با توجه به هنر خود بسازید. اگر اهل نقاشی هستید، همین حالا بوم نقاشی خود را بردارید و نقاشی مورد علاقه شخص مورد نظر خود را بکشید و به او هدیه دهید. یا اگر شما یک موسیقی‌دان هستید، همین حالا اقدام به ساخت یک آهنگ ویژه‌ی ولنتاین نمایید و آن را به عشق خود تقدیم کنید.
ایده خاص دیگر این است که از متون و شعرهای عاشقانه یا نقل قول‌های معروف افراد بزرگ و محبوب درباره‌ی عشق بهره مند شوید و آن‌ها را به عشق خود کادو دهید. موضوع قابل توجه این است که هدایای دست‌ساز و شخصیتی نسبت به هدایای فروشگاهی ارزش بیشتری دارند. در نهایت باید بدانید که ارزش کادو زمانی است که با عشق و احترام تقدیم شود.
احترام به سلیقه و علایق شخص مورد نظر خود را در انتخاب کادوی ولنتاین در نظر بگیرید. اگر او به هنر خاصی علاقه دارد، می‌توانید هدیه ای خریداری کنید که به این علاقه ارتباط داشته باشد.

هدیه ولنتاین چی بخریم

کادو ولنتاین از کجا بخرم؟ 

وقتی روز ولنتاین نزدیک می‌شود، انتخاب و خرید کادو برای عشقتان مهم ترین چالشی است که به آن فکر می کنید. حتما شما هم می خواهید بدانید که کادو ولنتاین را از کجا می توان تهیه کرد؟ امروزه فروشگاه های بسیار زیادی برای خرید کادو ولنتاین وجود دارد. انتخاب یک مکان برای خرید کادو ولنتاین کمی زمان بر است. شاید مجبور باشید تا ساعت ها در ترافیک بمانید تا کادویی مناسب پیدا کنید. به همین علت توصیه ما به شما عزیزان خرید آنلاین هدیه ولنتاین است. زیرا بازار آنلاین گزینه‌ای مناسب برای خرید کادو ولنتاین است که در کمترین زمان ممکن انتخاب های بیشتری را برای شما فراهم می کند.
گزینه بعدی انتخاب فروشگاه های محلی است. اگر شما هم قصد دارید که یک تجربه خرید خاص و منحصر به فرد داشته باشید، فروشگاه های محلی بهترین گزینه هستند. در این فروشگاه‌ها معمولاً می‌توانید کادوهای دست‌ساز بسیار زیبا و هنری و یا محصولات محلی را بیابید.

گزینه بعدی انتخاب فروشگاه های معروف زنجیره ای است. در واقع اگر به دنبال انتخاب‌های بیشتر و قیمت‌های رقابتی هستید، به سراغ این فروشگاه ها بروید. این فروشگاه‌ها معمولاً محصولات بسیار زیاد و البته باکیفیتی اعم از لوازم آرایشی، عطرها، جواهرات و انواع کادوهای ولنتاین را برای فروش دارند. اما اگر باز هم  دسترسی به این فروشگاه‌ها برای شما سخت است، فروشگاه های آنلاین بهترین گزینه برای شما خواهند بود. یکی از بهترین مزیت های خرید در فروشگاه های آنلاین، مقایسه قیمت‌ها و مشخصات محصولات است.

هدیه ولنتاین لاکچری

روز ولنتاین یکی از مهمترین و بهترین رویدادهای سالانه در دنیا است که در آن افراد برای عزیزان خود هدایایی تهیه می کنند. برخی از افراد ترجیح می دهند تا در این روز هدایای لاکچری به معشوقه خود بدهند. به همین علت ما هم سعی داریم تا برخی از هدایای ولنتاین لاکچری را به شما معرفی کنیم. هدایای ولنتاین لاکچری می‌توانند اقلامی اعم از جواهرات گران بها، عطرهای معتبر و لوکس، لباس‌های طراحی شده اختصاصی، یک سفر رمانتیک به اروپا و ... باشد.

هدایای ولنتاین لاکچری باعث می شود تا افراد عشق و علاقه خود را به نوعی خاص تر ابراز کنند. منظور این است که آن ها عشق و ارادت خود را به نحوی بسیار ویژه و با اعتماد به نفس نشان می‌دهند. در این صورت فرد مورد نظر شما احساس می کند که به طور ویژه ای مورد توجه قرار گرفته است و در واقع نشان می‌دهند که فرد مورد نظر چقدر برای شما ارزشمند است. علاوه بر این، هدایای ولنتاین لاکچری حتما اقلام و محصولات نیستند. هدیه ولنتاین لاکچری می تواند دعوت به سفری خاطره انگیز باشد. در نهایت باید بدانید که این نوع هدایای ولنتاینی می‌توانند به عنوان یک نشانه ای از عشق و علاقه و البته استحکام و پایداری در رابطه دو نفره باشد و نشان دهنده این باشند که دو نفر در یک رابطه تمایل دارند با هم به سمت آینده‌ای روشن و موفق مسیر زندگی خود را بیایند. در ادامه اطلاعاتی در مورد هدیه های لاکچری ولنتاین به شما می دهیم.

  • دسته گل های بسیار بزرگ
  • خرس های تدی خیلی بزرگ
  • طلا و جواهرات
  • جشن ولنتاین لاکچری

چگونه کادو ولنتاین درست کنیم

چرا قلب، گل و شکلات نماد عشق را در روز ولنتاین را دارند؟

گل از جمله نمادهایی  است که در روز ولنتاین استفاده می شود. گل‌ها از قدیم تا به امروز به عنوان نمادی از زیبایی و عشق محبوب هستند. گل‌ها با رنگ‌ها و بوی بسیار خوبی که دارند، احساسات مختلفی را در انسان‌ها ایجاد می کنند و به عنوان هدیه‌ی عاطفی و عاشقانه بهترین گزینه هستند. همچنین، شکلات نیز یکی از کادوهای مرسوم و محبوب ولنتاین است که نمادی از لذت و شیرینی است که در روز ولنتاین به عنوان هدیه‌ای عاشقانه و بسیار خوش طعم به کار می‌رود. جالب است بدانید که حتی مصرف شکلات از دیدگاه علمی نیز باعث ایجاد احساسات خوبی می شود و این احساسات خوب و خوشایند در روز عشق هدیه داده  می شود. به همین دلیل شکلات دست ساز نمادی از عشق و محبت در روز ولنتاین است. در نهایت باید بدانید که قلب نیز نمادی از عشق و عاطفه دارد و به همین دلیل اغلب در روز ولنتاین از تصویر قلب بر روی شکلات ها، جعبه ها و ... استفاده می‌شود و این نمادها به عنوان نمادهایی از عشق هستند.

کادو ولنتاین ارزان

هدیه ولنتاین چی بخرم؟

در ادامه این مطلب به بررسی مرسوم ترین و بهترین کادوهای ولنتاین 2024 می‌پردازیم. شما می‌توانید هر کدام از این اقلام را با توجه به بودجه خود برای روز عشق برای کسی که دوستش دارید، خریداری کنید. به طور کلی نمونه هدیه ولنتاین بسیار زیاد است، اما ما به شما چندین کادو مرسوم را معرفی می نماییم تا بتوانید ایده بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر کسی از شما پرسید که هدیه ولنتاین چی بخریم، نگاهی به لیست زیر در این مطلب بیاندازید.

  • یک بسته گل و شکلات های خوش طعم کاکائویی
  • ساعت ست و یا زنجیر طلا
  • یک ست لباس متناسب با سلیقه پارتنرتان
  • یک کتاب عاشقانه و یا مجموعه فیلم مورد علاقه مشترک
  • مجسمه های عاشقانه دکوراتیو
  • عطر و ادکلن
  • انواع شمع های رومیزی معطر
  • جعبه موسیقی
  • انواع وسایل ورزشی
  • ست لوازم آرایشی
  • رز جاودان
  • پک لاک
  • تابلوهای دکوراتیو
  • ست چرم
  • جاکلیدی
  • وسایل هوشمند
  • قهوه ساز
  • بند عینک و آویز ساعت
  • لباس های راحتی
  • گوی موزیکال
  • هندزفری
  • خرس عروسکی
  • پک جعبه ولنتاین
  • گل
  • کیف پول
  • کتاب

کادو ولنتاین از راه دور

توجه به سن و سال طرف در خرید هدیه ولنتاین

یکی از چالش های خرید کادو ولنتاین این است که چه هدیه‌ای برای کسی که دوستش داریم بخریم؟ یعنی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ یکی از عواملی که باید به آن اهمیت داده شود، سن و سال طرف مقابل شما است. برای مثال، اگر شما تصمیم به خرید هدیه ولنتاین برای یک یک نوجوان نوزده ساله را دارید، باید محصولی را انتخاب کنید که متناسب با سن او باشد. احتمالاً نیاز به فکر بیشتری برای خرید کادو ولنتاین برای این شخص نوجوان خواهید داشت. به طور کلی کادوهای ولنتاین برای یک نوجوان و یک فرد بالغ متفاوت است. بهترین هدایای روز ولنتاین برای نوجوانان محصولاتی مثل شکلات، گل یا حتی یک کتاب محبوب و عاشقانه است.

نوجوان ها بیشتر اهل تجربه کردن هستند، بر این اساس تجربه هایی جدید برایشان فراهم کنید. اگر اهل هنر هستند، آن ها را به یک نمایشگاه نقاشی دعوت کنید تا از دیدن هنرهای افراد بزرگ هیجان زده شوند. اگر اهل ورزش هستند، آن ها را به یک مسابقه دوستانه پرچالش دعوت کنید. به طور کلی سن و سال شخص مورد نظر شما می‌تواند به شما در خرید هدیه ولنتاین کمک کند تا کادویی ایده آل تهیه کنید.

منظور از هدیه فانتزی ولنتاین چیست؟

با نزدیک شدن به ولنتاین، همه به دنبال خرید هدیه‌ای مناسب و جذاب برای عشق خود هستند. از جمله هدایای ولنتاین محبوب می توان به هدیه فانتزی اشاره کرد. هدیه فانتزی معمولاً شامل اقلامی اعم از عطر، شکلات های کاکائویی و آبنباتی، حلقه، ساعت یا هر چیز دیگری است که ممکن است پارتنر شما آن را دوست داشته باشد. قطعا همه ما می دانیم که انتخاب یک هدیه فانتزی مناسب کمی چالش برانگیز است. به طور کلی هدایایی که شما برای پارتنرتان تهیه می کنید، باید او را خوشحال کند و به او یادآوری نماید که وجودش برای شما ارزشمند است.

بهترین راهکار برای انتخاب یک هدیه فانتزی ایده آل ولنتاین این است که به شخصیت و سلیقه طرف مقابل خود توجه نمایید. برای مثال اگر پارتنر شما علاقه زیادی به عطر دارد، می‌توانید یک عطر محبوب و مورد علاقه او را به عنوان هدیه ولنتاین بدهید.

با حتی ممکن است پارتنر شما علاقه زیادی به شکلات داشته باشد، در این صورت می توانید پکی زیبا از شکلات و کاکائو تهیه کنید و به او هدیه بدهید. هدیه فانتزی ولنتاین باید به گونه ای باشد که  احساسات عمیقی را به پارتنر شما منتقل کند. قطعا هدیه فانتزی ولنتاین به عنوان یک علامت از عشق و احترام، ایده آل ترین گزینه است. سعی کنید هدیه ای بدهید که پارتنر شما تا به امروز آن را از کسی کادو نگرفته باشد، در این صورت حسابی ماندگار خواهد شد.

کادو ولنتاین عاشقانه ماندگار یا کاربردی کدام بهتر است؟

هدایای عاشقانه ماندگار بیشتر بر روی احساسات و عشق تمرکز دارند. این نوع هدایا اعم از گل‌ها، شکلات، جواهرات یا هدیه ولنتاین دست ساز هستند. هدف از این نوع هدایا ایجاد لحظاتی احساسی عاطفی و ماندگار است. اما هدایای دیگری هستند که بیشتر برای لحظات خاص تهیه می‌شوند، این نوع هدایا ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی از یادها بروند.  
از طرفی دیگر هدایای کاربردی و عملی هم در روز ولنتاین مورد انتخاب واقع می شوند که ممکن است برای زمان بیشتری مورد استفاده قرار گیرند. این نوع هدایا شامل لوازم آشپزخانه، لوازم بهداشتی، لباس یا هر چیز دیگری هستند، این نوع هدایا ممکن است برای عشاق بسیار کاربردی باشد و به نوعی به نفع آنها باشد که به دنبال چیزی برای استفاده هستند.  
به طور کلی باید بدانید که انتخاب بین کادوهای ولنتاین عاشقانه و احساسی ماندگار یا کاربردی و عملی به موارد مختلفی اعم از ترجیحات و نیازهای فرد مورد نظر بستگی دارد. برخی از افراد ترجیح می‌دهند که در روز ولنتاین کادویی ماندگار و عاشقانه از عشق خود دریافت کنند. در مقابل برخی دیگر از افراد ترجیحشان به دریافت هدیه کاربردی و عملی است. به طور کلی برای انتخاب مدل کادو ولنتاین بهتر است به موراد مختلفی که برای شما توضیح داده یم، توجه نمایید.

فروش کادو ولنتاین

با نزدیک شدن به ولنتاین بسیاری از افراد به فکر خرید هدیه ولنتاین خاص و البته با قیمت مناسب هستند. به همین منظور شناخت فروشگاه های معتبر با اجناس باکیفیت که پک های مخصوص ولنتاین را به فروش می رسانند، بسیار اهمیت دارد. در سایت ها و فروشگاه های باسابقه فروش کادو ولنتاین باکیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می شود. گیفت آس مجموعه ای باسابقه و در عین حال معتبر است که بهترین فروشگاه هدیه ولنتاین به حساب می آید که انواع کادوهای مناسب خانم ها و آقایان را در تمامی رنج قیمت ها به فروش می رساند.

در این سعی کرده ایم تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد خرید هدیه ولنتاین را به شما بدهیم. قطعا با مطالعه این مطلب اطلاعات بسیار مفیدی در مورد خرید کادو ولنتاین به دست خواهید آورد. برای خرید بهترین هدیه ولنتاین باکیفیت بالا و قیمت مناسب وارد سایت گیفت آس شوید و سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید.

سوالات متداول

1- کادو ولنتاین برای دخترخانم ها چی بخریم؟

اگر به فکر خرید کادو ولنتاین جذاب و دوست داشتنی برای دخترخانم ها هستید، در مرحله اول باید سن طرف مقابل را بدانید تا کادوی مناسب آنها را پیدا کنید. اما به طور کلی دختر خانم ها عاشق خوراکی هایی اعم از شکلات و کاکائو هستند، شما می توانید در کنار کادو اصلی خود مطابق با سلیقه طرف مقابل خود، پکی از کاکائو و شکلات های خوش طعم را هم قرار دهید. از جمله مناسب ترین کادوهای ولنتاین برای دختر خانم ها می توان به انواع لباس های زیبا، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم مراقبت از پوست، بند عینک، ماگ، اتو مو، ایرپاد، ست کیف و کفش، عطر جیبی،آویز کیف و ساعت  و ... اشاره کرد.

2- عروسک خرس ولنتاین نماد چیست؟

همانطور که می دانید در روز ولنتاین خرس تدی در کنار کادوها وجود دارد، به این علت که عروسک خرس تدی در زمان های دور و در یونان باستان، نمادی از عشق بوده است. جالب است بدانید که اسطوره های یونان خرس تدی را به علت دارا بودن هوش، قدرت و احساسات نمادی از الهه عشق می دانستند. به طور کلی خرس تدی قرمز ولنتاین نماد عشق است.

3- ایده پک های ولنتاین چیست؟

پک ولنتاین معمولا یک جعبه قرمز رنگ قلبی است که در آن کادویی با سلیقه شما قرار می گیرد. شما می توانید در کنار کادو خود انواع شکلات ها، خرس تدی کوچک، یک شاخه گل و مقداری پوشال خوش رنگ قرار دهید.

4- بهترین کادو ولنتاین چیست؟

برای خرید کادو ولنتاین باید به سلیقه و روحیات مخاطب خود توجه داشته باشید. ما در این متن لیستی را تهیه کرده‌ایم که به شما در انتخاب هدیه کمک می‌کند.

5- برای هدیه ولنتاین مردانه چه چیزی مناسب است؟

برای خرید کادو برای آقایان کادوهایی را تهیه کنید که برای آن‌ها کاربردی است. دکمه سر دست، ست چرم، ساسبند، تخته نرد و ساعت از بهترین هدایا برای آقایان هستند.

6- هدیه ولنتاین ارزان قیمت چی بخرم؟

برای ولنتاین حتما لازم نیست که هزینه‌ای گزاف برای خرید هدیه بپردازید، بلکه کارت پستال، جاسوییچی، شمع و گل از بهترین هدایای ولنتاین هستند که می‌توانند مخاطب شما را حسابی هیجان‌زده کنند.

7- هدیه ولنتاین در چه مدتی به دست من می‌رسد؟

زمان ارسال تمامی محصولات در سایت گیفت آس درج شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از کارشناسان پشتیبانی گیفت آس کمک بگیرید.

مشاهده بیشتر

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید