بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

10 گل مناسب برای خرید اینترنتی گل

10 گل مناسب برای خرید اینترنتی گل
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/19 0 نظر

گل این زیباترین و عاشقانه‌ترین آفرینش خداوند ، مناسب‌ترین و خاص‌ترین هدیه‌ای است که می‌توانید برای ابراز عشق و عواطفتان به دیگران هدیه دهید. در این مطلب قصد داریم 10 گل مناسب برای خرید اینترنتی گل را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

10 گل مناسب برای خرید اینترنتی گل

گل این زیباترین و عاشقانه‌ترین آفرینش خداوند ، مناسب‌ترین و خاص‌ترین هدیه‌ای است که می‌توانید برای ابراز عشق و عواطفتان به دیگران هدیه دهید. در این مطلب قصد داریم 10 گل مناسب برای خرید اینترنتی گل را به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

 

1.گل رز

اولین انتخاب از 10 گل مناسب برای خرید اینترنتی گل رز است ، مخصوصاً اگر می‌خواهید به کسی عاشقانه‌ای را ابراز کنید . رز مرسوم‌ترین و متداول‌ترین گلی است که می‌توانید مطمئن باشید همه از دریافتش شاد و شگفت‌زده می‌شوند.رنگ گل رز در فرهنگ‌ها معانی متفاوتی دارد. رز سفید به معنی فروتنی و معصومیت ; رز زرد به معنای شادی و دوستی; رز صورتی قدردانی یا تحسین و رز بنفش نشانه‌ای از عاشق شدن در نگاه اول هست.

2.لاله قرمز

گل لاله نماد ظرافت و بخشش و ازخودگذشتگی است ، اما لاله‌ی قرمز نشانه‌ی عشق کامل است. تیرگی درون لاله نماد عشق و حرارت است. لاله زرد نشانه‌ای از افکار شاد ، لاله سفید نشانه‌ای از بخشش و لاله بنفش نماد ثروت و گشاده‌دستی است.

3.میخک قرمز

برای نشان دادن نمادی از فداکاری و عشق واقعی از بین 10 گل مناسب برای خرید اینترنتی میخک را به شما پیشنهاد می دهیم ، میخک مناسب‌ترین انتخاب برای روز مادر است.این گل نماد عشق به مادر است. میخک سفید یک گل کاملاً عاشقانه و میخک زرد نمادی برای رد کردن و عدم قبولی یک عشق هست. در ضمن گل میخک قرمز هدیه‌ای مناسب برای اولین سالگرد ازدواج هم هست.

4.آفتابگردان

گل آفتابگردان نشان‌دهنده گرمی و ستایش و طول عمر است. یک دسته‌گل آفتابگردان با ساقه‌های بسیار بلند یک هدیه‌ی بسیار زیبا و مناسب از بین 10 گل مناسب برای خرید اینترنتی ، برای 3 امین سالگرد ازدواج هست.

5.گل مینا

مینا به دلیل وحشی بودن زیبایی عجیبی دارد . گلبرگ‌های زیبای آن نمادی از مسحور کردن است . نمونه‌های قرمز، صورتی، سفید، و آبی و زرد آن‌هم نمادی از عشق و صبر و شکیبایی است. این گل هدیه‌ی بسیار مناسب برای 20 امین سالگرد ازدواج و فخر به تداوم عشق و وفاداری است.

6.یاس بنفش

شکوفه‌های یاس بنفش اولین ابراز عاشقانه‌هاست. شکوفه‌های یاس سفید نمادی از معصومیت هست ، یاس بنفش هم مانند رز ارغوانی برای نشان دادن عشق در نگاه اول هست.

7.ارکیده صورتی

هفتمین گل از 10 گل مناسب برای خرید اینترنتی ، ارکیده است . ارکیده از ظرافت خاصی برخوردار است و معنای عشق و زیبایی و قدرت می‌دهد.ارکیده‌ی صورتی برای ابراز محبت‌های خالص و هم‌چنین مناسبت‌های فرهنگی بسیار مورداستفاده هست و رنگ صورتی آن نشانه‌ای از عقل و تدبیر است.

8.زنبق بنفش

این گل نمادی از ایمان و شجاعت و عقل است،البته این در مورد زنبق آبی و بنفش صدق می‌کند.گل زنبق زرد نشان‌دهنده شور و هیجان و زنبق سفید نشانه‌ای از خلوص هست. قدمت این گل به دوران باستان بازمی‌گردد و الهه‌ی یونان از آن به‌عنوان نمادی برای ارتباط بین آسمان و زمین نام‌برده است. پس برای فردی با دسیپلین این گل پشنهاد خوبی از بین 10 گل مناسب برای خرید اینترنتی می باشد .

9. شب بو سفید

گل شب بو سفید نشانه‌ای از عشق و نمادی از زندگی شاد و رضایتمندانه است. از ویژگی‌های بارز این گل بوی خوش و خاص آن است که طرفداران زیادی دارد.

10. نرگس زرد

دهمین گل از 10 گل مناسب برای خرید اینترنتی گل نرگس می باشد ، این گل نمادی از تولد دوباره و جوانمردی و صمیمیت در عشق هست. اما دقت داشته باشید یک شاخه‌ی تنها از این مدل گل نشانه‌ای از بدشانسی هست و باید دسته‌ای از این گل را برای هدیه انتخاب کنید.

 

10 گل مناسب برای خرید اینترنتی گل

چرا خرید اینترنتی گل ؟

اگر قصد دارید زیباترین و خاص‌ترین هدیه دنیا را به کسی که دوستش دارید هدیه دهید ، گل اولین و بهترین انتخاب است، چراکه به‌تنهایی دنیایی سخن از عشق و زیبایی را با عاشقانه‌ترین لحن در خود دارد و چه بهتر که این هدیه با احساس به صورتی شگفت انگیز به دست یارمان برسد .

خرید اینترنتی گل این امکان را برای شما فراهم می کند که بدون صرف زمان و وقت زیاد با کیفیت ترین گلها را در باکسهای زیبا در هر زمان که شما بخواهید به دست فرد مورد نظر شما برساند و او را از صمیم قلب شگفت زده نماید، تا گویای احساسات پاک و ناب شما به زیباترین شکل باشند.

دغدغه ما شیرینی لحظات شماست.

برای عاشقانه زیستن گیفت آسی شوید!

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید