بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

ده مکان پرطرفدار جهان برای خوردن شکلات

ده مکان پرطرفدار جهان برای خوردن شکلات
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/20 0 نظر

شکلات پرطرفدارترین خوردنی جهان است و خوردن شکلات یک لذت فراموش نشدنی ، طبیعتا مکان‌های زیادی در دنیا وجود دارند که مشغول تولید و تهیه ی شکلات برای شما هستند امروز تصمیم گرفتیم ده مکان پرطرفدار برای خوردن شکلات یا بهترین شکلاتهای جهان را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

ده مکان پرطرفدار جهان برای خوردن شکلات

پیش تر در مطلب:«چرا باید شکلات بخوریم» در خصوص خواص خوردن شکلات صحبت کردیم ، شکلات پرطرفدارترین خوردنی جهان است و خوردن شکلات یک لذت فراموش نشدنی ، طبیعتا مکان‌های زیادی در دنیا وجود دارند که مشغول تولید و تهیه ی شکلات برای شما هستند امروز تصمیم گرفتیم ده مکان پرطرفدار برای خوردن شکلات یا بهترین شکلاتهای جهان را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

میسون کالیئر :

میسون کالیئر در شهر بروک کشور سوئیس ، این کارخانه در سال 1898 فعالیت خود را آغاز کرد. اگر به آنجا سری بزنید می‌توانید مراحل تولید این شکلات مشهور و خوشمزه را از نزدیک ببینید. علاوه بر آن در اتاق تست کارخانه از شما پذیرایی می شود و می توانید بهترین خاطرات شکلاتی زندگیتان را با خوردن شکلات های بی نظیر رقم بزنید.

شیرینی‌پزی مگنولیا :

شیرینی‌پزی مگنولیا در شهر نیویورک در کشور ایالات متحده آمریکا ، این شیرینی‌ پزی در دهه پنجاه میلادی افتتاح شد که با محیط دنج و دلنشین خود علاوه بر شکلات ، کاپ کیک‌های شکلاتی بی نظیری هم پخته و سرو می کند. این کاپ‌کیک‌ها با رنگ‌های روشن، به همراه چاشنی‌هایی مانند پودر موز، کوکی، چیزکیک گیلاس و براونی تهیه می شود.

مکس برنر :

مکس برنر در شهر نیویورک در کشور ایالات متحده آمریکا ، شیرینی فروشی مکس برنر به خاطر هات ­چاکلت‌­های فوق العاده ای که در ماگ های معروف به هاگ ماگ اش تولید می کند به شهرت رسیده ، اما محصولات شکلاتی دیگری هم دارد بطور مثال : ترافل مارتینی ، چاکلت فاندو و ویونز چاکلت استوت که نمونه های بی نظیری از شکلات هستند.

مایا چاکلت :

مایا چاکلت در شهر تاباسکو کشور مکزیک ، مایا چاکلت در شهر Tabasco قرار دارد . در این مغازه شما می‌توانید هات چاکلت را با سلیقه خود بصورت غلیظ، کف دار و با مزه تلخ، شیرین یا طعم دار شده با فلفل‌ همراه با خوردن شکلات های خاص امتحان کنید. در این شهر یک موزه کاکائو وجود دارد و بسیاری از صنایع‌دستی و سوغاتی‌های این شهر برگرفته از کاکائو و محصولات جانبی آن است.

ساچرتورته :

ساچرتورته در شهر وین در کشور اتریش ، ساچرتورته یک نوع کیک اسفنجی شکلاتی است با روکش مربای زردآلو، شکلات تلخ، کره و تخم‌مرغ که به افتخار مخترع آن فرانز ساچر به این نام‌ معروف شده است. ساچر این کیک را در سال 1832 میلادی تولید کرد که از همان ابتدای کار مورد استقبال چشمگیری واقع شد.

هات چاکلت :

یکی دیگر از جاهایی که شما می توانید در آن از خوردن شکلات لذت ببرید ،هات چاکلت در شهر تورین کشور ایتالیا می باشد ، این شهر پایتخت شکلات ایتالیاست . در این شهر می توانید طعم لذیذ چیکولاتو کالدو را امتحان کنید. این نوشیدنی شکلاتی بسیار غلیظ و گرم ، تلخی دلپذیری دارد و کاملا با خامه پوشانده شده است.

والرهونا چاکلت :

والرهونا چاکلت در شهر تین لهرمیتاژ کشور فرانسه ، در کشور فرانسه و در ساحل غربی رود رون، شهر تین لهرمیتاژ قرار دارد . مشهورترین مغازه شکلاتی والرهونا چاکلت است . در این مغازه، شکلات‌ها فقط با چربی طبیعی که از روغن کاکائو گرفته شده، تهیه می شود و شما می توانید بدون نگرانی از چاق شدن از خوردن شکلات لذت ببرید .

چاکلت اند چوروس:

چاکلت اند چوروس در شهر مادرید در کشور اسپانیا ، مغازه شکلات فروشی چاکلت اند چوروس به طور معمول از ساعت 4 صبح تا زمان سرو صبحانه، پر شده از مشتریان است. معروف‌ترین انتخاب در این شکلات فروشی چورو است. یک خمیر وافل که مانند چوب سرخ‌شده و طعمی فوق العاده و خاص دارد ، نحوه خوردن آن به اینصورت است که باید آن را در یک ظرف هات چاکلت تلخ یا شیرین هم بزنید و سپس در دهان خود قرار دهید تا به طعم عجیب و تکرار نشدنی آن پی ببرید.

کافه ریور :

کافه ریور در محله نمسیس شهر لندن در کشور انگلستان ، یکی دیگر از تجربه های ناب خوردن شکلات است ، این کافه یکی از بهترین کافه‌های لندن است و دلیل شهرتش کار کردن آشپزهای نامدار انگلستان، در این کافه است. دسر مشهور کافه، کیک شکلاتی نمسیس است که با شکل چسبناکش با لایه‌های نازک خمیر سرخ‌شده پوشانده شده و با حجم بسیار بزرگی سرو می‌شود. علت حجم بزرگ این کیک شکلات بسیار زیاد داخل آن است.

چالکت هتل :

چالکت هتل در شهر برنموث کشور انگلستان ، همان طور که از نام این هتل پیداست ، عاشقان شکلات برای زندگی با عطر، بو، مزه و داشتن یک خاطره شکلاتی ، به این هتل شکلاتی برای اقامت سر می زنند. در این هتل اتاق‌هایی برای تست رایگان شکلات و کلاس‌های خودآموز برای پخت شکلات وجود دارد که حتی سختگیرترین افراد را راضی به منزل خواهد فرستاد.

 

بهترین شکلات جهان

و اما بر آن شدیم تا ازین پس در وبلاگ گیفت آس ، کنار بقیه پستها با معرفی بهترین مکانهای دنیا برای ساختن بهترین خاطرات ممکن در کنارتان باشیم!

همراهی با خانواده گیفت آس را از دست ندهید! سورپرایزهای هیجان انگیزی برای شما تدارک دیدیم! بدون شک شما لایق بهترینهایید و با خیال آسوده می توانید بهترین ها را از ما بخواهید.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 3

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید