بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

خرید طلا

خرید طلا
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/24 0 نظر

خرید طلا

خرید طلا این فلز باشکوه و زیبا ، یکی از بهترین انتخابها برای هدیه دادن به خانمهاست. چرا که کمتر خانمی را پیدا می کنید که از گرفتن این هدیه سر ذوق نیاید و این هدیه لوکس و خاص را با هدیه ی دیگری معاوضه کند.

علاوه بر زیبایی و شکوه ، طلا یک سرمایه است و هیچگاه از ارزش آن کاسته نمی شود، شما می توانید با خرید طلا اطمینان داشته باشید که عشقتان تا عمر دارد، از این هدیه گرانبها محافظت می کند و آن را در بهترین خاطراتش به همراه دارد و هر بار با دیدنش به یاد عشق پاک و خالص شما می افتد.

آنچه بهتر است پیش از خرید راجع به ساختار و نگهداری از طلا بدانید:

طلا فلزی بسیار نرم و چکش پذیر است به همین دلیل بـاید بـا فــلزات دیگـری ترکیب شود تــااستحکام لازم را برای استفاده پیدا کند. مس، نقره، نیکل و پالادیوم بــرای استحکام بیشتر بـه طـلا افــزوده میگردد،همچنین فلز روی را با طلا می آمیزند تا اکسیژن هوا را جذب کــرده و از اکـسیـد شــدن مـس و نـقـره جـلوگیــری کنـــد. عـیار طلا یا همان قـیـراط(KARAT ) درجـه خـلوص طـــلا را مشـخـص می کند.
هـرقیـراط 1/24 درصـد کل طلا در آلیاژ طلا را تعیین می کـنـد.طلای سفید طبیعی خاکستری روشن می بـاشد بـه هـمـین خاطر برای سفید تر جلوه دادن آن از روکش رودیوم (RHODIUM) برای پوشش استفاده می کنند. و از آنـجـایـی که رودیــوم پــس مدتی ساییده می شود باید مجددا طلای سفید را روکش کرد.

اما برای براق کردن یا پاکیزه نمودن جواهرات می توانید یکی از روشهای زیر را بکار بگیرید:

1) مقداری مایع ظرفشویی در آب بریزید و روی اجاق گرم کنید و وسایل طلایی را درون آب قرار دهید و با مسواک برس بزنید و سپس با آب داغ بشویید و خشک کنید و با پارچه جیر جلا دهید.

2) پودر صابون را درون آب داغ بریزید و چند قطره آمونیاک به آن اضافه کنید و برس نرم لطیفی به آن بزنید و آن را با آب نیم گرم خوب بشویید و خشک کنید و سپس در الکل فرو برید و بشویید تا هیچ چرکی باقی نماند.

3) مقداری خمیر دندان را به همراه یک مسواک روی جواهرات مالش دهید و سپس طلاها را کاملأ شسته و خشک کنید.

4) با مقداری آبلیمو و کمی مایع ظرفشویی طلاهای خود را جلا دهید.

5) راه آخر این است که طلاها را در الکل 90 درجه بخیسانید و مدت دو تا سه ساعت رها کنید با پارچه پشمی آن را خشک و براق کنید.

اگر به دنبال هدیه ای خاص و لوکس و جاودان هستید ، هدیه ای که هر خانمی با درخشش آن سر ذوق میاید ما خرید طلا را به شما پیشنهاد می دهیم. نگران هزینه ی خرید هم نباشید ما هدیه هایی کوچک و ظریف و منحصر بفرد مناسب با بودجه شما آماده کرده ایم تا با خیال راحت بتوانید برای خرید اینترنتی طلااقدام کنید.

 

خرید طلا

 

با آرزوی عشقی ابدی و روز افزون برای قلب طلایی تان

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید