بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

خرید و آموزش عروسک روسی از صفر تا 100

خرید و آموزش عروسک روسی از صفر تا 100
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/20 6 نظر

از دیر باز عروسک در زندگی بشر جایگاه ویژه و انکار ناپذیری داشته و از هزاران سال پیش هنرمندان زیادی احساسات و اندیشه های خود را با ساخت عروسکهای متفاوت به بشر القا کرده است، عروسک روسی یک نمونه از این عروسکهای زیبا و جذاب به شمار می رود. اما تفاوت این عروسک با سایر عروسکها دست ساز بودن ، طراحی شاد و منحصر به فرد و نزدیک به واقعیت است بگونه ای که دور از فضای فانتزی و پراحساس هنری نیست.

برای خرید این عروسک باید به یکسری نکات توجه کنید در این مطلب سعی نموده ایم که علاوه براینکه به شما بگوییم از کجا عروسک روسی بخرید در مورد ساخت و تاریخچه این عروسک هم با شما صحبت کنیم

 

با ما همراه باشید ...

عروسک ها و به صورت ویژه عروسک روسی  از اولین اسباب بازی هایی هستند که در کودکی خاطرات شیرینی را برای انسانها می سازند و گاهی چندان عزیز می شوند که برای خود نام و شخصیت پیدا می کنند و از یک ابزار ساده برای بازی به یک همبازی و دوست برای کودکان تبدیل می شوند. خیلی از خانم ها هستند که این دوستان دوران کودکی را تنها نمیگذارند و تا سنین جوانی هم در اتاق خود یک دوست کوچک را همیشه نزدیک به خود نگه می دارند.

 

خرید عروسک روسی

تاریخچه عروسک روسی:

عروسک روسی ، برای اولین بار توسط یک طراح نروژی بنام tone finnanger ساخته شد.

این عروسک،عروسکی بامزه و فانتزی است که از پارچه لطیف و موهای مصنوعی با ظاهری جذاب و نزدیک به واقعیت ساخته می شود. در ساخت عروسک روسی سعی شده تا احساسات و عواطف با خلاقیت عجین شود و ترکیبی از واقعیت گرایی و دنیای فانتزی بوجود آید.

مخاطب عروسک روسی :

مخاطب عروسک روسی گروه سنی خاصی نیست و تمامی گروههای سنی را به خود جذب می کند. با این عروسک حس فانتزی و معصومانه ی کودک درونتان را تجربه کنید. (به قول دکتر لوسیا کاپاچیونه درون هر فرد بالغ کودکی فریاد می زند بگذار نمایان شوم.)

 

خرید و آموزش عروسک روسی

در این محصول دست ساز هم ، مثل بقیه دست سازه های هنری سعی شده تا احساسات شیرین کودکانه همراه با عشق هنرمند به تار وپود این محصول دوست داشتنی منتقل شود.

سیل مواج گیسوان طبیعی ، چشمان معصوم و پاک و اکسسوری هایی که آن را به واقعیت شغلی و شخصیتی شما یا هدیه گیرنده نزدیک می کند از ویژگی های خاص این محصول است.

همانطور که می دانید ما به تمام آنچه در پیرامون ماست توسط رشته های انرژیایی متصل هستیم، با خرید و تجربه این محصول می توانید یک دستسازه لطیف و شاعرانه آمیخته با عشق را با زندگی خود همراه کرده یا به کسی که دوستش دارید هدیه دهید،یک محصول با انرژی هنری و مثبت که می تواند حال و هوایتان را در دنیای صنعتی امروز بهتر کند.

سایزهای استاندارد عروسک روسی :

عروسکهای روسی معمولا در سایزهای مختلف تولید می شوند اما سایز استاندارد به صورت زیر می باشد 

  • 30-35 سانت 
  • 20-25 سانت
  • سایز کوچک به عنوان آویز و جاسویچی 
     

 

عروسک روسی از صفر تا 100

عروسک روسی مناسب برای هدیه ، ست کردن با جهیزیه و از همه مهمتر بدلیل وجود قابلیت ساخت در جنسیت دختر و پسر هدیه ای خاص برای زوج ها و سالگرد ازدواج است . پس اگر به دنبال هدیه ای هستید که عشقتان را سرذوق بیاورد تردید نکنید که عروسک روسی بهترین گزینه است، چرا که دخترها و خانم های جوان عاااااااشق هدیه و یادگاریهای ست با همسر و عشقشان هستند.

عروسکها دنیای شما را لطیفتر ، مهربانتر، معصومانه و کودکانه تر می کنند و به شما یادآور می شوند که هنوز هم می توان بی دلیل و کودکانه شاد زیست.

 

خرید عروسک روسی


آموزش ساخت عروسک روسی :

روزگاری عروسک هایی که میتوانستند صدای خنده یا گریه یک کودک را پخش کنند رایج شدند و این روال همچنان ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

یکی از انواع عروسک ها که امروزه رایج شده است، عروسک روسی است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و در حال حاضر توان تولید مناسب این عروسک میتواند یک مزیت رقابتی برای عروسک سازان باشد.
در چند سال اخیر طرفداران عروسک روسی گسترش یافته است و افراد زیادی خواهان این نوع عروسک با مو و لباس های متفاوت شده اند بنا به تقاضای بالای بازار، کار هم برای ساخت عروسک روسی داغ می باشد مخصوصا برای افرادی که دارای مهارت بالاتری هستند بنابراین اگر شما جزو آن دسته افراد هستید که در کار و هنر خود سلیقه و خلاقیت دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم که ساخت این نوع عروسک را یاد بگیرید و با تمرین و خلاقیت درآمد بالایی کسب کنید 


مواردی که باعث می شود به گیفت آس اطمینان داشته باشید : 

1. دپارتمان آموزش گیفت آس در حوزه آموزش آنلاین و حضوری کلاسهای هنری دارای مجوز شامد از وزارت ارشاد می باشد می توانید روی لگوی ساماندهی در انتهای سایت کلیک نمایید و کد شامد را مشاهده کنید 

2. محیط کلاس یک محیط آکادمیک و آموزشی می باشد 

3. شما می توانید در صورت داشتن استعداد و مهارت بعد از آموزش جزو تامین کنندگان فروشگاه اینترنتی گیفت آس شوید و درآمد کسب کنید 

4. در صورت نارضایتی شما از آموزش هزینه آموزشی شما عودت داده خواهد شد که این نشان از اعتماد ما به کیفیت ارائه شده می باشد 

5.بعد از اتمام دوره هنرجویان در گروه هنرجویان همان آموزش عضو می شوند و می توانند با هنرجویان و مربی در ارتباط باشند

 

دکمه ثبت نام کلاس

 

نظرات

captcha Refresh
رضا فردی
۰۱
پاسخعالی
علی معنوی
۰۰
پاسخاجازه دارم مطلب رو استفاده کنم ؟
admin
۰۰

با ذکر نام سایت مانعی نداره دوست عزیز

عاطفه
۰۰
پاسخمن عاشق این عروسکام مخصوصا موهاشون
سونیا
۰۰
پاسخسلام عروسک روسی سفارشی (مشابه فرد) هم می سازید ؟
admin
۰۰

بله با تشابه 80 درصد ساخته می شود

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 27

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید