بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

آنچه راجع به زیورآلات استیل نمی دانستید !

آنچه راجع به زیورآلات استیل نمی دانستید !
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/19 0 نظر

از سالیان دور انسان به دنبال راهی برای زیباتر شدن و جذابیت خود بوده است و همواره راه های تازه و افق های جدیدی را برای تحقق بخشیدن به آن پیدا کرده است . یکی از مرسوم ترین و سریع ترین راه ها برای افزایش جذابیت و خاص بودن استفاده از زیورآلات بوده است . که در طی زمان نحوه ساخت و جنس مواد تشکیل دهنده آن دستخوش تغییر و تحولات زیادی شده است .

در اینکه طلا یکی از بهترین و بادوام ترین گزینه ها برای ساخت زیورآلات است، شکی نیست اما…

نیاز روز افزون به تنوع و افزوده شدن مد و ست به امر زیبا شناسی ناگزیر ما را محتاج راهی آسان تر و ارزان تر برای کسب زیبایی می کند . به همین دلیل در این پست می خواهیم شما را با یکی از متنوع ترین و به صرفه ترین زیورآلات جهان آشنا کنیم . زیورآلات استیل !

استیل با درخشندگی فوق العاده و مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ و ضربه یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت بدلیجات و هدیه است . همچنین پوشش اسید کروم روی سطح استیل مانع از ایجاد خط و خش و واکنش‌های شیمیایی است . حتی گاهی میتوان استیل را مقاوم‌تر از نقره دانست . زیرا نقره در محیط هایی با سطح نمک زیاد دچار تغییر رنگ و اسیب می شود . اما استیل در این مواقع مقاومت خود را از دست نمیدهد . همچنین برای دوش گرفتن شنا و ارتباط مستقیم با آب به مدت طولانی استیل می‌تواند بهترین همراه شما باشد بی آنکه از زیبایی آن کاسته شود . پس این فلز جذاب و ارزان واقعاً برای افراد تنوع گرا بهترین گزینه و انتخاب در خرید است . استیل حتی با گذشت زمان و بلا استفاده ماندن باز هم سیاه و کدر نمی‌شود و شما می توانید با خیال راحت ماه‌ها آن را در جعبه زیورآلاتتان نگهداری کنید بی آنکه نگران تغییر رنگ و درخشش آن باشید . این نوع بدلیجات به دلیل ارزان بودن با ضخامت بالا ساخته می شوندو نسبت به فلزات گران تر مشکل تغییر فرم و شکل را ندارند . شما می‌توانید برای محیط کار و اماکن عمومی به راحتی از آن استفاده کنید بی آنکه نگران گم شدن و عدم امنیت برای خود باشید .

استیل همچنین فاقد ماده خطرناک لاتکس است که در زیورآلات ارزان به کار می رود و می تواند باعث حساسیت های پوستی تغییر رنگ پوست یا حتی در موارد نادری باعث بیماری های خطرناک پوستی شود . و جان و سلامت فرد را به خطر اندازد . پس اگر پوست حساسی دارید و میخواهید با هزینه ای کم متنوع و متفاوت باشید باز هم به شما زیورالات استیل را پیشنهاد می کنیم .امروزه با پیشرفت چشم گیر و روزافزون هنرو صنعت، ساخت زیورآلات استیل به سمت ظرافت و شباهت بیشتر به طلای سفید می رود آنگونه که کسی جز متخصصان تشخیص طلا از بدل نمی تواند از ظاهر آن به جنسش پی ببرند. حفظ و نگهداری استیل قانون سخت و شرایط خاصی ندارد . و همچنین به راحتی می توانید آن را تمیز و مثل روز اول درخشان و زیبا کنید . فقط سعی کنید از پارچه های نمدی و نرم (نه حوله ای)برای زیبا سازی زیورآلات خود استفاده کنید . به راحتی با آب گرم و مایع ظرفشویی یا یک خمیر دندان ساده( فاقد سیلیس ) می توانید جلوه ای دوباره به استیل بخشید . به علاوه مایع پولیش استیل یکی از بهترین گزینه ها برای براق کردن و درخشش استیل مثل روز اول است . خلاصه اینکه برای زیبایی و جذابیت روی فلز کمتر شناخته شده و بسیار مرغوب استیل حساب کنید . این فلز وفادار و دوست داشتنی می‌تواند تا سالیان سال، یار و همراه لحظات شاد و عاشقانه و تضمینی برای افزایش زیبایی شما باشد . همچنین یک گزینه عالی و لوکس برای هدیه دادن

با آرزوی امروز و هر روزی زیبا برای شما!

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید