بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

هدیه های سحرآمیز

هدیه های سحرآمیز
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/18 0 نظر

هدیه یکی از شیرین ترین تجربیات هر فرد است . از آن تجربه ها که هرگز فراموشش نمی کنی.هدیه می تواند برای ابراز عشق،تشکر، تولد ،مناسبت،یا به منظور آداب و رسوم خاصی باشد.اما انکارناپذیر است که لذت بخش ترین هدیه ، هدیه بدون دلیل است. خاطره ای که نه تنها هیچگاه فراموش نمی شود بلکه با هر بار یادآوری آن گویی عشقی عمیق در وجودت بیدار می شود . اگر کمی دقیق تر به اطرافتان نگاه کنید می بینید که افراد محبوب زندگی ما ، معمولا خصلت زیبا و بی نظیر محبت بی چشم داشت وهدیه دادن بی دلیل را دارند.مدتی پیش کتابی می خواندم به نام هدیه نوشته اسپنسر جانسون ، دراین کتاب یکی از مهم ترین اصول خوشبختی بیان شده که( توجه به لحظه ها و زیستن در زمان حال ) است.

واقعا! چه چیزی با ارزشتر از اینکه قدر لحظه ها را بدانیم و برای جاودانه کردن لحظه ها دنبال بهانه نباشیم؟

این خصلت که گویی،عمیق ترین نوع عشق بی قید و شرط است.بخشی از قلب و ذهن اهدا کنده هدیه و گیرنده آن را تا ابد درگیر خود می کند . هدیه می تواند گران قیمت یا ارزان قیمت ، لوکس یا هنرمندانه باشد، اما تجربه شخصی به من آموخته که یکی از لذت بخش ترین هدیه ها یک اثر هنرمندانه است همراه با گل های تازه؛

هدیه هایی که انگار روح هنرمند یک گوشه از جسمیت آن را به خود تعلق داده و هر بار که نگاهش می کنی ، چیزی درونش هست که با تو سخن می گوید و تو را از عشقی که درآن نهفته سرشار می کند. فارغ از هر گونه کلیشه ، هنر واقعا آفرینش است و آدمی را می برد به اوج لحظه های ناب و تکرار نشدنی، به لحظه های شادی و عشق وصف ناپذیر. روحی که خدا در وجودت وعیده نهاده انگار متجلی می شود . به وجد می آیی از آنچه هستی و در روزمرگی ها گم کردی . مگر می شود اثر هنرمند بی اثر باشد ؟ مگر می شود این همه عشق در تارو پود اثر هنری جا نماند؟

هدیه مقدس ترین ابراز احساسات است که می تواند با سبک و شیوه و انتخاب های درست، ماندگارتر و تاثیرگذارتر شود. آنگونه که پیوندی ناگسستنی میان قلب ها بوجود آورد.یک هدیه هنری با تاروپودی از عشق هنرمند ، به دور از دنیای متمدن و صنعتی امروز، هدیه ای خاص، برای خلوت های عاشقانه و مرور خاطرات ناب .

چه لحظه ای زیباتر از لحظه ی تقدیم هدیه به محبوبتان ! لحظه ای که انگار گره ای قلبها یتان را تا ابد به هم پیوند می دهد . گره ای دوست داشتنی ، گره ای کور!

امروز هم می گذرد ، گم می شود ؛ تنها شما هستید که می توانید لحظه ها را جاودانه کنید. تنها شما تعیین می کنید در نظر دیگران چه کسی باشید یا تا چه زمانی در قلب ها و ذهن ها بمانید. هدیه باید اصیل باشد ، رگ و ریشه داشته باشد(به قول شهرزاد)،باید درون بیننده و دارنده آن این حس بوجود آید که با جانم از این هدیه و احساسم به صاحب هدیه مراقبت خواهم کرد .

خلاصه مطلب اینکه اگر می خواهید جذاب باشید ، ماندگار باشید ، اگر می خواهید وقتی روزها و لحظه هایتان را در خاطرات ورق می زنید حالتان خوب شود . اگر می خواهید خاطرات دیگران را اسیر و پایبند خود کنید! این راز را مثل یک گنج بدانید! یک هدیه زیبا و اصیل بخرید .

 

هدیه های سحرآمیز

یک هدیه ی خاص و منحصر به فرد ؛ آنگاه با احترام و تواضع ، در هاله ای عشق و محبت ، آن را به محبوبتان تقدیم کنید و این را هم بدانید ، درست است که تولد ، سالگرد ، ولنتاین و… بهانه های کوچکی برای هدیه دادن هستند. اما راز هدیه های سحرآمیز بی وقت و بی دلیل بودنشان است.

تا جاودانگی همیشه،عشقتان جاودان و همیشگی

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید