بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

راز رنگ گل ها و راهنمای خرید و هدیه دادن گل

راز رنگ گل ها و راهنمای خرید و هدیه دادن گل
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/15 0 نظر

راز رنگ گل ها
راز رنگ گل ها ، گل ها هم زبان مخصوص به خودشان را دارند. بسته به نوع رنگ و نژاد معانی مختلفی را به فرد منتقل می‌کنند. یکی از عشق می‌گوید، دیگری از دوستی، یکی را زمان شادی به هم هدیه می‌دهیم، دیگری را وقت غم و اندوه.

ما در زیر یک راهنمای هدیه دادن گل و راز رنگ گل ها را آماده کردیم ، بر همین اساس بهتر آن است که دفعه‌ی آینده که قصد داشتید به عنوان کادو به آدم های دوست داشتنی زندگی تان گل هدیه بدهید با علم به راز رنگ گل ها ، عطر و ویژگی‌ی گل‌ها اقدام به خرید و هدیه دادن گل ها کنید.

گل های قرمز

راز رنگ گل ها ی قرمز ، سنبل عشق و داستان های عاشقانه است. به همین منوال گل های قرمز رنگ نشانه‌ی احترام،احساس، رشادت، وفاداری و صد البته علاقه اند.

گل رز قرمز

گل های صورتی

راز رنگ گل ها ی صورتی ، به طور خاص بیانگر آرامش، شادی و علاقه اند. این گلها اغلب به عنوان گل‌های رمانتیک شناخته می‌شوند و سنبل پاکی و نجابتند.

گل رز صورتی

گل های آبی

همان طور که آبی در طبیعت به عنوان رنگ آرامش شناخته می‌شود. گل های آبی بیانگر متانت، وقار و سکوتند. گل های آبی رنگ ، سنبل های ویژه‌ای برای انتقال آرامش، رفع استرس و برطرف کردن اندوه و نگرانی خواهند بود.

گل رز آبی

گل های سفید

راز رنگ گل ها یی با رنگ سفید می‌توانند نشانه‌هایی فوق العاده برای القاء حس انسانیت باشند. این گلها مظهر پاکی اند و بهترین پیش کش برای ابراز حس همدردی با اشخاص اندوهگین و عزادار به حساب می آیند.

گرچه دسته گل انتخابی شما می تواند حسی لوکس و خاص را به فرد ابراز کند و یا نشانگر همدردی و آرامش باشد، این بسته به انتخاب گل‌های سفیدی است که مورد نظر شما قرار گرفته اند.

خرید گل سفید

گل های زرد

گل های زرد رنگ بمب های شادی اند. این گل ها سنبل دوستی و صمیمیت هستند. این رنگ مظهر بی چونُ‌چرای موفقیت و غرور است. لذت از دیگر معانی است که می شود به این گل اطلاق کرد .گل های زرد رنگ یکی از بهترین انتخاب ها به عنوان هدیه هایی به یاد ماندنی اند.

گل رز زرد

گل های بنفش کمرنگ

و اما راز رنگ گل های بنفش اغلب نشانه ی شور و شوق جوانی اند. این رنگ مملوء از حس زنانگی است و پیشکشی قابل و شایسته برای خانم ها به حساب می آید.

خرید گل بنفش

گل های نارنجی

گل های نارنجی رنگ سرشار از شور و نشاطند. این گل ها با رنگ خاص خود به طور محسوسی به چشم می آیند و حس هیجان و اشتیاق را به خوبی به فرد مورد نظر منتقل خواهند کرد.

خرید گل نارنجی

گل های سبز

این گلها نشانگر امید و آرزو هستند. مملوء از عواطف مثبت به آینده. این گلها از بهار می گویند و از شور جوانی. می شود با هدیه دادن گل های سبز رنگ برای مخاطب آرزوی موفقیت کرد و یا خواهان سلامتی او شد .

خرید گل سبز

گل های بنفش تیره

یک رنگ بی نظیر و لوکس. این رنگ سنبل وقار، سنت و موفقیت است. از جهت دیگر بنفش پر رنگ مظهر عشق، علاقه و ستایش است.

خرید رز بنفش

از این به بعد با توجه به پیامی که قصد دارید با خرید و هدیه دادن یک شاخه گل به مخاطبتان منتقل کنید، به راز رنگ گل ها توجه نمایید تا انتخاب هایی بی نظیر داشته باشید. به دقت تک تک رنگ ها و شاخه ها را از نظر بگذرانید و بهترین انتخاب را به عنوان یک هدیه ی با ارزش به بهترین آدم های زندگی تان اهداء کنید.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید