بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

پیتزا شکلات

پیتزا شکلات
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/14 0 نظر

حتماً شما هم با شنیدن این نام به وجد آمده‌اید و دوست دارید راجع این هدیه خوشمزه جزئیات بیشتری را بدانید! اگر شما هم مثل من عاشق این خوردنی خوشمزه و حیرت‌انگیز شدید برای آشنایی بیشتر با آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
پیتزا شکلات همان‌طور که از نامش پیداست ، شکلاتی به شکل پیتزاست . یک پیتزای خوشمزه و شیرین و شکلاتی که از انواع مختلف شکلات با ظاهری زیبا طبخ و آماده‌شده است . پیتزا شکلات یکی از باکیفیت‌ترین و پرطرفدارترین هدیه‌هاست که معمولاً بعد از اولین سفارش ، تقاضای آن به‌صورت مکرر ادامه می‌یابد . از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هدیه خوشمزه می‌توان به تازه بودن ، آراستگی ظاهری ، کیفیت عالی مواد اولیه ، طعم بی‌نظیر و خاص بودن آن اشاره کرد .

پیتزا شکلات

در پست‌های قبل در مورد اهمیت خوردن شکلات و خواص اعجازانگیز این خوردنیِ بی‌نظیر صحبت کردیم . برای همه ما شکلات با طعم شیرین و منحصربه‌فرد و فراموش‌نشدنی‌اش یادآور خاطرات خوب و شاد است . همه ما هم ازنظر چشایی و هم ذهنی عاشق شکلات هستیم . شکلات علاوه بر طعم دلپذیر و خاطره‌ای بی‌نظیر هدیه‌ای لوکس و قابل‌توجه به‌حساب می‌آید . هدیه‌ای خوشمزه که می‌تواند با خاطراتی خوش همراه شود ، اما همه‌ی ما با بسته‌بندی‌های مرسوم و معمول شکلات که در همه‌ی مغازه‌ها ، سوپرمارکت‌ها و شیرینی فروشی‌ها قابل تهیه و دسترس است ، آشنا هستیم . بسته‌بندی‌های آماده و تکراری که هیچ جایی برای سورپرایز شدن و هیجان‌زدگی باقی نمی‌گذارد ما را برای خرید شکلات دودل می کند . مهم‌تر از هدیه صدالبته نحوه ساخت و اهدای هدیه است که به هدیه شما هویت می‌بخشد . یک هدیه علاوه بر خاطره‌انگیز بودن و دلپذیر بودن باید هدیه منحصربه‌فرد و دست‌نیافتنی ، خاص و متفاوت باشد ، تا این احساس را به مخاطب منتقل کند که این هدیه با دقت ، ظرافت ، صرف زمان و برنامه‌ریزی قبلی تهیه‌شده ، نه صرفاً یک هدیه‌ی دقیقه نودی و از سرِ اجبار و آداب ظاهری!
بله دوستان! امروز قصد دارم شکلات دوست‌داشتنی شمارا در قالب هدیه‌ای ناب و نایاب ، خاص و متفاوت معرفی کنم . یک هدیه‌ی خوشمزه با ظاهری متفاوت ، طعمی عالی ، در قالب و طرحی شگفت‌انگیز ، این محصول چیزی نیست جز پیتزا شکلات !

پیتزا شکلات

حتماً شما هم با شنیدن این نام به وجد آمده‌اید و دوست دارید راجع این هدیه خوشمزه جزئیات بیشتری را بدانید! اگر شما هم مثل من عاشق این خوردنی خوشمزه و حیرت‌انگیز شدید برای آشنایی بیشتر با آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
پیتزا شکلات همان‌طور که از نامش پیداست ، شکلاتی به شکل پیتزاست . یک پیتزای خوشمزه و شیرین و شکلاتی که از انواع مختلف شکلات با ظاهری زیبا طبخ و آماده‌شده است . پیتزا شکلات یکی از باکیفیت‌ترین و پرطرفدارترین هدیه‌هاست که معمولاً بعد از اولین سفارش ، تقاضای آن به‌صورت مکرر ادامه می‌یابد . از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هدیه خوشمزه می‌توان به تازه بودن ، آراستگی ظاهری ، کیفیت عالی مواد اولیه ، طعم بی‌نظیر و خاص بودن آن اشاره کرد .
این پیتزای خوشمزه علاوه بر این ویژگی‌ها در تنوع بالا و طعم‌های متفاوت و هیجان‌انگیزی تهیه و تولید می‌شود. از این طعم‌ها می‌توان به پیتزا شکلات کارامل،پیتزا شکلات تافی ، پیتزا شکلات شکلات تلخ ، پیتزا شکلات بادام‌زمینی ،پیتزا شکلات کافی ، پیتزا شکلات شکلات سفید ،پیتزا شکلات پسته وپیتزا شکلات آلبالویی اشاره کرد ! واقعاً این میزان تنوع در محصول حیرت‌انگیز و وسوسه کننده است ، از آن جالب‌تر قیمت بسیار مناسب این محصول است ، قیمتی معادل و در مواردی پایین‌تر از جعبه‌های تکراری شکلات مرسوم ! برای مراسم خاص و ویژه شما هم چند محصول خاص و ویژه تدارک دیده‌شده ، که ازجمله آن‌ها می‌توان به سفارش متن روی این پیتزای لذیذ و دوست‌داشتنی اشاره کرد.

پیتزای شکلاتی

پیتزا شکلات یا همان chocolate pizza برای اولین بار در سال 2013 در کارگاهی در ایالت نیویورک آمریکا تولید شد. این کارگاه در کمتر از 3 سال محصولات خود را در پنج قاره جهان به عاشقان شکلات ارائه داد . این محصول از شکلات مرغوب بلژیکی به همراه تکه‌های تافی انگلیسی با فرمولی خاص و منحصربه‌فرد تهیه می‌شود .

لازم به ذکر است که کلیه مراحل تهیه این پیتزاهای شکلاتی کاملاً به‌صورت دست‌ساز بوده و طعم‌های جدیدی برای عاشقان شکلات در سراسر دنیا به ارمغان آورده است .

حالا برای اولین بار در ایران شرکت پیتزا شکلات ایران با فرمولاسیون gourmet chocolate pizza انگلیس محصولی با طعم‌های جدید ارائه داده که با ذائقه ایرانی همخوانی دارد.
این‌که پیتزا محبوبترین غذای جهان است نیازی به یادآوری ندارد، یا شاید یکی از محبوب‌ترین‌ها! پیتزای کلاسیک یک خمیر تخت و گرد است که روی آن موادی مثل سس، پنیر، گوشت و سبزی‌ها قرار میگیرد و داخل تنور یا فر پخته میشود. اما طرفداران دسر و شکلات از تصویر پیتزا استفاده میکنند و این بار به‌جای گوشت و سبزی‌ها روی خمیر شکلات میریزند و پیتزای شکلات درست میکنند. پس پیتزا شکلات همان پیتزا است که ماده اصلی آن را شکلات تشکیل میدهد.

پیتزا با شکلات

پیتزا شکلاتی یک نوع پیتزا است که با استفاده از شکلات به‌عنوان یک ماده اولیه تهیه می‌شود. سبک‌های مختلف و فن‌های آماده‌سازی مختلفی برای آن وجود دارد. پیتزا شکلات ممکن است به‌عنوان یک ظرف دسر، به‌عنوان یک ظرف طعم دار و به‌عنوان شکلات قالب به شکل پیتزا آماده شود.
زایان نواک خالق اولین پیتزا شکلات، وقتی 15 ساله بود، کار خود را شروع کرد، درزمانی که مسئولیت تمیز کردن سرویس بهداشتی و شستن ظرف‌ها را داشت، اما در سال 2010، در سن 21 سالگی، رویای داشتن کسب‌وکار را به واقعیت تبدیل کرد. امروزه فروشگاه پیتزا شکلات به یک برند ملی نوظهور تبدیل‌شده است. در سال 2015، شرکت شکلات پیتزا وسعت پیدا کرد و تا چندین مایل در خارج از روستای Marcellus تا NY Route 175 گسترش یافت . زایان یک فروشگاه زیبا و جدید و یک‌خرده فروشی ساخت و به طرز چشمگیری فروش این شرکت بالا رفت.

این شرکت افتخار داشته تا با مصاحبه‌های مکرر از سوی مجلات مختلف مثل People، Forbes Hallmark، CNBC، CMT، شبکه غذایی، NBC، ABC به جهان معرفی شود.
اکنون شرکت شکلات پیتزا تحت رهبری مالک جوان 26 ساله خود است.

زایان نواک به NewsChannel 9 می‌گوید: "از ما می‌توانید بهترین شکلات پیتزا را خریداری کنید. این محصول درجه‌یک با انواع مراحل قالب‌گیری و مراحل پیچیده‌ی خنثی‌سازی تهیه و تولید می‌شود. "

کارکنانی که در فروشگاه کوچک Marcellus بزرگ‌شده‌اند و پیتزا شکلات را به فروش می‌رساندند ، اکنون 15 است که مشغول بکار هستند و در حال حاضر این شرکت را اداره می‌کند.

شکلات دست ساز

نواک درجایی دیگر می‌گوید: "همیشه در پس‌زمینه ذهنم به تأسیس این شرکت به‌عنوان یک شرکت بزرگ و حرفه‌ای فکر می‌کردم."
نواک در حال حاضر اوضاع خود را رشد می‌دهد و این رشد حدود 45٪ بیشتر از رشد 10 تا 15 درصدی پیش‌بینی‌شده است.شرکت جدید تولیدی که در ماه اکتبر افتتاح‌شده است، سه برابر اندازه محل قبلی است.
نواک به NewsChannel می‌گوید: "حس می‌کنم تابه‌حال مشغول بزرگ کردن یک بچه جوان بودم، من می‌خواستم آن را به یک کسب‌وکار موفق تبدیل کنم و این کار را هم کردم."

منوی اولیه این شرکت ، دو نوع پیتزا ساده بود که روی آن از شکلات و کره بادام‌زمینی پوشیده شده بود ، اما اکنون در فروشگاه این شرکت 250 محصول رنگارنگ و سفارشی بفروش می‌رسد.
محصولات روزانه به سراسر کشور ارسال می‌شود، بیش از 1000 فروشگاه Hallmark در سراسر ایالات‌متحده آمریکا !! محصولات شرکت شکلات Pizza Company اکنون در 50 ایالت یافت می‌شود.
بله دوستان عزیز ! پیتزا شکلات با تاریخچه‌ی غنی و تقاضای حیرت‌انگیز خود تنها می‌تواند گویای یک حقیقت باشد و آن‌هم کیفیت و متمایز بودن است. محصولی که با تولد خود برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگانش ، شادی ، هیجان ، موفقیت و کامیابی به ارمغان آورد . محصولی اصیل با رسپیِ فوق‌العاده و اصولی که در نوع خود بی‌نظیر است. این هدیه غنی و خوشمزه می‌تواند یکی از بی‌نظیرترین و منحصربه‌فردترین هدیه‌هایی باشد که تاکنون به عزیزانتان هدیه داده‌اید .

تهیه پیتزا شکلاتی

این هدیه‌ی خوشمزه می‌تواند با یک پیام در دل خود به شیرین‌ترین و خوشمزه‌ترین نامه‌ی عاشقانه‌ی دنیا تبدیل شود. عشقی که شیرینی آن تا همیشه در کام معشوقتان باقی می‌ماند. برای دوام رابطه مهم‌ترین و ظریف‌ترین نکته در نظر گرفتن تنوع و تمایز است . اگر به قهرمانان داستان‌های عاشقانه یا شخصیت‌های محبوب و جذاب و دوست‌داشتنی توجه کنید ، اغلب آن‌ها از این ویژگی بهره‌مندند. گویی که انتخاب‌ها و سلیقه‌های شما گویاترین و شیواترین مطلب برای بیان شخصیت شما هستند .

گیفت آس افتخار دارد با تمرکز روی اصل مهم هدیه و تأثیر شگفت انگیز آن روی روابط اجتماعی ، دوستانه و عاشقانه شما را به محبوبترین و دوست داشتنی ترین فرد در جامعه اطرافتان تبدیل کند . فردی متشخص ، مودب ، احساساتی و در نتیجه موفق! چرا که اولین و مهم ترین شرط موفقیت هر فرد روابط اجتماعی اوست . همه ما می دانیم که شهرت و محبوبیت و موفقیت فقط و فقط بسته به تعداد افرادی است که دوستمان دارند و برای گسترش خوشنامی و موفقیت ما با جان و دل تلاش می کنند.

خرید پیتزا شکلات

ما با تولید بهترین محصولات و تبدیل آن به زیباترین و دوست داشتنی ترین هدیه ها به شما کمک می کنیم تا بدون داشتن دغدغه و صرف زمان و هزینه زیاد ، بهترین و ارزنده ترین هدیه ها را به دست عزیزانتان برسانیم . ما با دغدغه ی استحکام خانواده ، ایجاد روابط عمیق و پایدار و خلق بهترین خاطره ها برای شما دست به تاسیس گیفت آس زدیم . هنرمندان ما با تکیه بر اهداف شرکت و با در نظر گرفتن رضایتمندی و خوشنودی شما با دانش کافی و دقت و ظرافت مثال زدنی محصولاتی را برای شما فراهم می کنند ، تا برای شما لحظات ناب و خارق العاده ای را تضمین کنند.

لبخند شما برای ما ارزشمندترین و بزرگترین دستآورد است . پس شاد باشید و برای آفرینش شادی روی ما حساب کنید.

 

 

 

 

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید