بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

سین مثل سفره هفت سین

سین مثل سفره هفت سین
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/17 0 نظر

خرید سفره هفت سین و تزئینات آن یکی از زیباترین خریدهای سال است که می تواند به شما روحیه ای تازه ببخشد و شما را لبریز از عشق و امید کند ، امید به روزهایی خوش که در پیش است ، امید به لحظاتی شاد پر از آرامش و امید به تمام شدن سختی های سالی که رو به اتمام است .

اصلا از لحظه ای که سفره هفت سین چیده می شود و جمع خانواده مثل یک درخت سبز و ریشه دار دورش جمع می شوند ، انگار تمام قدرتهای دنیا جمع می شوند تا به ما نیرویی تازه برای ادامه زندگی ببخشند. انگار که تازه متولد شده باشیم . ذهن و دلمان هم مثل بهار تازه می شود.

تمام لذت لحظه تحویل سال در تک تک ایتمهای سفره هفت سین جلوه می کند در سبزی سبزه ، در پاکی آب ، در انعکاس آینه ، روشنایی شمع ، زیبایی سنبل ، خوشمزگی سیب و سمنو ، روزی سکه ، آرامش قرآن و حافظ و تمام اینها یعنی امیدوار باش به سالی که در پیش رو داری ، چون خدایت اینجاست در کنارت تا حالت را به بهترین حالها بدل کند و با چرخش جدید خورشید به دور زمین روزگار تو نیز به زیبایی بچرخد

امروز صبح که بیدار شدم ، از استشمام هوای تازه بهاری به وجد آمدم . بوی بهار ، جوانه های درختان ، نرمی و لطافت زمین و زمان شگفت زده ام کرد! بوی سفره هفت سین می آمد ، بوی نوروز ، چه معجزه ی زیبایی است بهار، انگار خون دوباره به رگهای زمین می دود و زندگی کیلومتر شمارش را بازنشانی می کند تا با ذهنی بازتر و انرژی بیشتر به جریان بیافتد.

اصلا بهار با همه ی آداب و سنتهایش زیباست . خانه تکانی ، دل تکانی، دید و بازدید، دورهمی...

اصلا از لحظه ای که سفره هفت سین چیده می شود و جمع خانواده مثل یک درخت سبز و ریشه دار دورش جمع می شوند ، انگار تمام قدرتهای دنیا جمع می شوند تا به ما نیرویی تازه برای ادامه زندگی ببخشند. انگار که تازه متولد شده باشیم . ذهن و دلمان هم مثل بهار تازه می شود.

 

سین مثل سفره هفت سین

 

سفره هفت سین این فلسفه ی مقدس اجدادی که همینطور بکر و دست نخورده دلهای ما را با بهار و زیبایی هایش پیوند می دهد ، به واقع به طرز اسرار آمیزی بی گزند از دنیای مدرن ، همچنان انگیزه و دلیل حال خوب و سال خوب ماست. سفره هفت سین ، این عدد جادوییِ مقدسِ خدشه ناپذیر که با ایرانی بودن ما گره خورده به طرز انکار ناپذیری دلیل وصل و بهم پیوستگی ماست. این همه زیبایی یکجا میان یک سفره ی مقدسِ دنج ، ما را با زیباترین و دلنشین ترین حال به پیشواز سال نو می برد. قطعا برای تک تک شما مهم ترین و اصلی ترین بخش بهار همین سفره هفت سین است ، انگار که نقطه ی عطفی باشد! از یکسو به ما قدرت پاکسازی و تحول خانه و کاشانه مان را می دهد و از سوی دیگر انرژی و نیرو و قدرت تازه برای شروعی دوباره!

حق دارید اگر هزار دغدغه و فلسفه برای تهیه و آماده سازی و تزئین این سفره اسرار آمیز داشته باشید. از طرف دیگر ، مشغله های شب عید ، خرید هدیه عید نوروز ، فشردگی کارها ، شلوغی خیابانها ، جنسهای تکراری و مشابه شاید شما را دلزده و دلسرد کند.

اما...

از آن جا که ما بهترین و متمایزترین و خاصترین ها را به دست هنرمندان مان برایتان آماده کرده ایم . مثل همیشه در این مناسبت و شادی هم همراه و حامی شما هستیم. کافی است از بین زیباترین و منحصر به فردترین تزئین های سفره هفت سین و محصولات عیدانه ای که برایتان تدارک دیدیم ، آن را که با سلیقه و علاقه تان سازگار است ، انتخاب کنید و سفارش دهید تا با خیالی آسوده و خاطری مطمئن چشم نوازترین و متمایز ترین سفره هفت سین را در دنج ترین و دلنشین ترین جای خانه داشته باشید. سفره ای که تمایزش تحسین برانگیز و در نوع خود بی نظیر خواهد بود .

 

گیفت آس همراه همیشگی لحظه های شاد و زیبای شما ، برایتان سالی نو و حالی نو را در کنار عزیزانتان آرزو دارد!

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید