بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

خرید هدیه و کادو عید نوروز (عیدی) یا پس انداز خوشبختی

خرید هدیه و کادو عید نوروز (عیدی) یا پس انداز خوشبختی
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/17 0 نظر

گیفت آس به شما ایده‌های خوبی جهت خریداری کادوی عید نوروز می دهد و کمک می کند تا بتوانید آنها را تهیه کنید .

عیدی دادن رسمی است که از دیرباز در کشور عزیزمان رایج است و چه زیباست که با انجام این کار، عزیزان خود و کسانی که دوستشان داریم را خوشحال کنیم. البته که عیدی گرفتن نیز لذت های خاص خودش را دارد. امیدواریم که امسال بهترین عیدی ها را بگیرید

یکی از زیباترین تجربه های زندگی من هدیه هایی است که از بچه‌ها دریافت می کنم یا به آن ها می دهم ، هدیه هایی که تمام عشق داده یا دریافت می شود و خاطره اش برای سالها یا حتی تمام عمر در ذهن انسان حک می شود.

یکی از راه‌های ابراز این عشق و محبت خرید هدیه و کادوهای بی چشم داشت برای کودکان و یا حتی افراد بزرگسال خانواده ، همکاران و کسانی است که در سال گذشته با شما همراه بودند و لحظات زیبایی را برای شما ایجاد نموده اند ،می باشد . مخصوصا اگر این هدیه در قالب خرید عیدی ، عیدی دادن و گرفتن باشد و با حال و هوای خوب ایام نوروز هم عجین شود.

ایده‌های گوناگون خریداری هدیه برای عید نوروز ، رسم هدیه دادن در نوروز

خرید عیدی می تواند یکی از بهترین و لذت بخش ترین اتفاقات زندگی هر انسان باشد، چرا که همه ی خوشبختی شما بستگی به این دارد که چند نفر را دوست دارید و چند نفر خالصانه در روزهای تلخ و شیرین زندگی کنار شما هستند. یکی از زیباترین تجربه های زندگی من هدیه های عید نوروز است که از بچه‌ها دریافت می کنم یا به آن ها می دهم ، هدیه هایی که تمام عشق داده یا دریافت می شود و خاطره اش برای سالها یا حتی تمام عمر در ذهن انسان حک می شود.
تابحال چقدر به مفهوم عشق و محبت در زندگی فکر کرده‌اید؟ اینکه آیا می توانید حتی لحظه ای کوتاه بدون ارتباط عاطفی با اطرافیان احساس خوشبختی کنید؟ یک زندگی هر چقدر هم از رفاه مالی و سلامتی سرشار باشد باز هم بدون ابراز عشق و دریافت آن و درک متقابل مثل یک طبل تو خالی است. شاید مثل تظاهر کردن به خوشبختی است. یک صحنه زیبا اما خالی از نمایش که هیچ بیننده و خواهانی ندارد.
خوب! راه حل دریافت این نوع از خوشبختی چیست؟ عشق ، عشق و عشق... عشق تنها چیزی است که باید بلند مدت، بی‌ چشم‌داشت و مداوم باشد تا در جان انسان رسوخ کند. یکی از راه‌های ابراز این عشق و محبت خرید هدیه و کادوهای بی چشم داشت ببرای کودکان و یا حتی افراد بزرگسال خانواده ، همکاران و کسانی است که در سال گذشته با شما همراه بودند و لحظات زیبایی را برای شما ایجاد نموده اند ،می باشد . مخصوصا اگر این هدیه در قالب خرید عیدی ، عیدی دادن و گرفتن باشد و با حال و هوای خوب ایام نوروز هم عجین شود.
می‌پرسید چرا؟ کافی است کمی خاطراتتان را مرور کنید، ببینید آیا خاطرات تمام نوروزها، سال تحویل‌ها ، هفت‌سین‌ها و عیدی گرفتن از دست بزرگترها را به خاطر دارید؟ همه ما این خاطرات را تا همیشه به یاد خواهیم داشت. همه ما هنگام عیدی دادن هم شوقی داریم که انگار خودمان به اندازه شخصی که عیدی می‌گیرد ذوق می‌کنیم، شاید علتش ریشه در کودکی ما دارد چون شادی بعد از دریافت عیدی تا همیشه در خاطر آدم باقی می‌ماند. 
برگردیم به داستان خرید هدیه و کادو عید نوروز و هدیه دادن به کودکان و نوجوانان و یا حتی بزرگسالان، به کسانی که نقش محبت شما تا ابد در سینه شان حک می شود. به حسابهای پس انداز عشق در زندگی شما! هدیه های کوچک و بزرگی که مناسب با دختر یا پسر بودن ، آقا و خانم بودن، سن و سال و حال و هوایشان باشد. با این هدیه ها یک حساب بلند مدت عاشقانه دارید. 

 

کادو عید نوروز


رسم خرید هدیه کادو عید نوروز یا عیدی دادن در کشورمان 


عیدی دادن یکی از رسوم دیرین ایران است که از گذشته تا به امروز بین مردم کشورمان اجرا می‌شود. هر وقت که اسم عید می‌آید، یاد آن دورانی می‌افتم که چندین روز قبل از تحویل سال منتظر لحظه‌ای بودم که دعای سال تحویل را کنار سفره هفت سین بشنوم و پس از آن هم اولین هدیه عید نوروز خودم را از پدر بگیرم. همه به یاد داریم که مشتاقانه به خانه اقوام میرفتیم و بی‌صبرانه منتظر لحظه خداحافظی بودیم. شاید بپرسید چرا! دلیلش واضح است چون در رسوم ایرانی به تمام ‌بچه‌ها هنگام خداحافظی از دید و بازدید کادوی عید نوروز داده می‌شود.
چقدر لذت بخش بود لمس کردن اسکناس‌های تا نخورده و نو؛ چقدر لذت بخش بود وقتی روزهای آخر تعطیلات عید، عیدی‌های خود را می‌شمردیم و رقم آن را به دوستان می‌گفتیم‌، انگار یک رقابتی بین ما بود. رسم عیدی دادن یکی از شیرین‌ترین رسوم رایج در کشورمان است که اغلب مردم این رسم را اجرا می‌کنند.
البته همیشه هدیه و کادو عید نوروز یا عیدی پول نبود؛ گاهی لباس‌های زیبا، صندل و یا کفش‌های مختلف و حتی ساعت مچی؛ ولی مهم تر از همه این‌ها، بخش معنوی این مراسم بود. با دریافت هدیه عید نوروز متوجه می‌شدیم که برای اقوام و دوستان خود مهم هستیم و حتما به ما علاقه دارند که برای ما عیدی تهیه کردند.
سن در این رسم تداخل ندارد. بارها مشاهده کردم که پدر خودم هم علاوه بر عیدی دادن ، عیدی دریافت کرده است. پدربزرگم به پدرم میگفت که سن پدرم برایش اهمیت ندارد و به دلیل این که پدرم فرزندش است، هدیه عید نوروز را برای او تهیه می‌کند. همین مسأله موجب خوشحالی پدرم می‌شد.
گاهی تعداد زیاد کودکان فامیل باعث می‌شود که پدرهای خانواده مبالغ زیادی را به عنوان عیدی تقبل کنند. ولی این موضوع نیز برای آن‌ها لذت بخش است و می‌گویند که عیدی دادن رسم است و باید صورت بگیرد. فراموش نکنیم که خودمان نیز در کودکی طعم عیدی گرفتن را چشیده‌ایم و اکنون نوبت ما است که با  عیدی دادن کودکان را خوشحال کنیم.

کادو و هدیه عید نوروز


ایده‌های متفاوت برای هدیه و کادو عید نوروز به کودکان


عیدی دادن می‌تواند گونه‌های مختلفی داشته باشد. در گذشته به صورت کادو داده می‌شد اما اکنون اکثر عیدی‌ها به صورت نقدی داده می‌شود. شاید برخی از کودکان با دریافت پول به عنوان عیدی ابراز هیجان و خوشحالی نکنند. بهتر است همان مبلغی که به عنوان عیدی به کودکان می‌دهید را صرف خرید کادوهای گوناگون نظیر، اسباب‌بازی‌، توپ، عروسک و ... کنید؛ مطمئنا کودکان با دریافت چنین هدایایی خوشحال‌تر خواهند شد.
البته برخی از کودکان اهمیت و ارزش پول را درک می‌کنند و سعی در جمع‌آوری آن‌ دارند. بهتر است اگر قصد دارید عیدی را به شکل وجه نقد تقدیم آن‌ها کنید، اسکناس‌های نو را در نظر بگیرید. کودکان وقتی اسکناس‌های نو را به عنوان عیدی دریافت می‌کنند، بسیار خوشحال می‌شوند. مطمئنا یادمان است که در کودکی با دیدن پول‌های تا نخورده و تمیز چقدر هیجان‌زده می‌شدیم.
ایده‌های مختلف دیگری نیز برای عیدی دادن به کودکان وجود دارد. باید متوجه شویم کودکی که قصد داریم هدیه عید نوروز را به او تقدیم کنیم، به چه چیزی علاقه‌مند است و چه هدیه‌ای می‌تواند او را خوشحال کند. شاید کودکی به لباس‌های گوناگون علاقه دارد و یا شاید کودک دیگری به کتاب داستان؛ سعی کنید بر اساس علاقه نفر مقابل خود، برای او هدیه عید نوروز را تهیه کنید.

هدیه و کادو عید نوروز برای کودکان

هدیه و کادو عید نوروز برای کودکان دوست داشتنی


تهیه کردن کادو و هدیه عید نوروز برای خانم‌ها


همانطور که همه می‌دانیم همه خانم‌ها عاشق کادو گرفتن هستند و از اینکه کسی به آن‌ها کادو بدهد بسیار خوشحال می‌شوند. برای کادو و هدیه عید نوروز چه چیزی را در نظر بگیریم؟ چه تدارکی ببینیم که بتوانیم عیدی خوبی به خانم‌های فامیل بدهیم؟ یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه عید نوروز هدیه های سفارشی مخصوص خودشان است.
هدیه خاص معجزه می‌کند. فرقی نمی‌کند فردی که قصد داریم به او کادوی عید نوروز تقدیم کنیم، در چه رنج سنی قرار دارد، مطمئنا با هدیه کردن کادوی مخصوص به او ، یکی از بهترین هدیه‌های عید نوروز را به وی تقدیم کرده‌ایم.
گزینه‌های گوناگون دیگری نیز برای عیدی دادن به خانم‌ها وجود دارد که برای مثال می‌توان به انواع لباس اشاره کرد. خانم‌ها عاشق تنوع در پوشش هستند و شما می‌توانید برای هدیه عید نوروز به آن‌ها لباس کادو دهید. باور کنید با انجام این کار نفر مقابل خود را بسیار خوشحال کرده‌اید. سعی کنید برای خرید لباس به عنوان هدیه عید نوروز، همسر و یا مادر خود را به همراه ببرید و بعد از مشورت با او، هدیه را تهیه کنید.

یکی دیگر از موردهای مختلف برای عیدی دادن علاوه بر پول، خرید عطر و ادکلن‌های خوش‌بو است. خرید عیدی با هر شکل می‌تواند به نفر مقابل شما ثابت کند که به چه اندازه‌ برایتان اهمیت دارد. سعی کنید برای خرید ادکلن، از عطر مورد علاقه طرف  مقابل خود آگاهی کسب کنید.
همچنین می‌توانید برای خانم‌ ، زیورالات و یا اکسسوری‌های مختلف تهیه کنید. این گزینه نیز می‌تواند هدیه بسیار مناسبی برای خانم‌ها باشد. تفاوتی ندارد که چه چیزی را به عنوان هدیه عید نوروز تقدیم می‌کنید؛ ارزش مادی آن اهمیتی ندارد. فقط سعی کنید که بتوانید، نفر مقابل خود را خوشحال کنید.

 

هدیه و کادو عید نوروز برای یه خانم زیبا

هدیه و کادو عید نوروز برای خانم های زیبا


گزینه‌های مختلف برای عیدی دادن به آقایان 


مردان ایرانی بسیار مغرور هستند. باید قبول کنیم که مردان در کادو گرفتن انتظار زیادی از کسی ندارند. ولی این موضوع دلیل نمی‌شود که شما در خرید کادوی عید نوروز برای آن‌ها کم بگذارید. خرید بهترین کادوها از طرف شما‌، می‌تواند بهترین خبر برای مردان باشد.
ساعت مچی یک گزینه بسیار خوب برای عیدی دادن به آقایان است. اگر دقت کرده باشید اکثر مردان علاقه بسیار زیادی به ساعت مچی دارند و همیشه به اینکه چه مدل ساعتی را بپوشند اهمیت زیادی می‌دهند. اگر قصد دارید برای کسی ساعت مچی تهیه کنید، چه بهتر است که از سلیقه او مطلع شوید و سپس دست به خرید آن بزنید.
عیدی دادن به آقایان نیز گونه‌های بسیار مختلفی دارد که به عنوان مثال می‌توان به کمربندهای چرم، کفش، لباس‌ها و تیشرت‌های گوناگون و همچنین کیف پول‌های شیک اشاره کرد. خرید این نوع هدیه عید نوروز می‌تواند به صورت پکیج باشد. یعنی یک بسته‌بندی که داخل آن کمربند، کیف و غیره قرار گرفته باشد.
ادکلن نیز یکی از مواردی است که مردان بسیار زیادی به آن علاقه دارند. خرید ادکلن‌های خوش‌بو بر اساس سلیقه طرف مقابل می‌تواند بهترین کادو عید نوروز برای فرد مورد نظر شما باشد. 

کادو و هدیه عید برای آقایون

هدیه و کادو عید نوروز برای آقایون جنتلمن


بسته بندی مناسب برای کادو عید نوروز فراموش نشود!


گذشته از مناسب بودن هدیه با حال و هوای هدیه گیرنده، تزئین و بسته بندی آن است. من شخصا از دریافت هدیه بدون بسته بندی احساس بی ارزش بودن می کنم. بسته بندی مناسب هویت هدیه شماست و چه چیزی بالاتر از یک سورپرایز عالی که با شوق و اشتیاق گشوده شود. پس بسته‌بندی خوب را فراموش نکنید، البته منظور از بسته‌بندی این نیست که حتما مقدار زیادی برای آن هزینه کنید، تنها با کمی ذوق و سلیقه و ابتکار می‌توانید یک بسته بندی خوب برای کادو و هدیه عید نوروز و عیدی خود تهیه کنید.


پیشنهادات ما


همانطور که در بخش‌های زیادی از مطلب گفتیم عیدی دادن می‌تواند گونه‌های مختلفی داشته باشد. شاید شما برای خرید کادو و هدیه عید نوروز دچار ابهام شده‌اید و نمی‌دانید چه چیزی را خریداری کنید که موجبات خوشحالی نفر مقابل خود را فراهم کنید. فروشگاه اینترنتی گیفت‌آس بهترین ایده‌ها را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا بتوانند از بین این همه ایده مختلف بهترین آن‌ها را در نظر بگیرید و با خیال آسوده 24 ساعته با چند کلیک ساده عیدی خود را خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید و یا به صورت سوپرایز در محل کسی که عیدی برایش گرفته اید تحویل داده شود . 
می‌توانید گیفت های مخصوص نوروز را از سایت ما خریداری کنید. البته گزینه‌های متفاوت و جذاب دیگری هم در سایت وجود دارند که با یک جستجوی ساده می‌توانید از بین آن‌ها بهترین گزینه مناسب خود را خریداری کنید. همچنین خرید انواع وسایل هفتسین که ویژه نوروز می‌باشد هم در سایت گیفت‌آس قابل تهیه است.
شما می‌توانید برای خرید هدیه و کادو عید نوروز به بخش گیفت‌های نوروزی گیفت‌آس مراجعه کنید. تنوع بالای هدایای نوروزی در این سایت می‌تواند به شما کمک کند که بهترین کادو ها را برای عید نوروز تهیه کنید. کادوهای شیک و زیبایی که با قیمت‌های بسیار مناسب به فروش می‌رسند.


سخن آخر


 باعث افتخار ما است که برای خرید هدیه و کادو عید نوروز خود فروشگاه اینترنتی گیفت‌آس را انتخاب کرده و به ما اعتماد کنید. گیفت آس با هدف عشق و تحکیم عاشقانه‌ها ، با تأمین‌کنندگان هنرمند و متخصص در کنار شما است تا بهترین دستسازهای خاص را تنها برای شما که عشق را اولویت زندگی می‌دانید تولید کند. در این روزهای بهاری که جهان رنگ و بوی نو شدن می‌گیرد و حافظه‌ها به دور از روزمرگی آماده ی خاطره‌بازی و خاطره‌سازی هستند. بهترین هدیه‌های بهاری ما منتظر ثبت شدن در خاطرات شما و عزیزانتان هستند!
امیدواریم سال جدید، سالی سرشار از نعمت و سلامتی برای شما باشد. لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.


 

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید