بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

گیفت جشن سیسمونی

گیفت جشن سیسمونی
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/24 0 نظر

چه لذتی شیرین تر و دلنشین تر از انتظار برای ورود یک فرشته کوچولوی دوست داشتنی و معصوم به خانواده!!!! در این جشن زیبا و خاطره انگیز از تم نوزاد برای سفارش کیک و تزئین اتاق نوزاد استفاده می شود و گیفتهای کوچکی به منظور خاطره ساز کردن این دورهمی خاص به مهمانها اهدا می شود

گیفت جشن سیسمونی

امروز می خوایم در مورد گیفت جشن سیسمونی باهاتون صحبت کنیم . همه چیز در فرهنگ ما آداب و رسوم خاص خودش را دارد، یکی از نام آشناترین این رسوم خرید سیسمونی است که براساس آن به مناسبت تولد نوزاد، اطرافیان هدایایی را به مادر و نوزاد تقدیم می کنند. یک سیسمونی خوب و مثبت، خریدی است که در آن شرط هدیه بودن وسایل رعایت شود و در آن اجبار و بحث‌های غیرصمیمی به‌خاطر نوع خرید پیش نیاید.

جشن سیسمونی

علاوه بر سیسمونی ، جشن سیسمونی هم از آداب و رسوم خاص ما ایرانی هاست که معمولا در ماه هفتم تا هشتم بارداری برگزار می شود. در این جشن رسم بر این است که فامیل نزدیک به بهانه ی بازدید از اتاق نوزاد، جشن کوچکی می گیرند و دور هم جمع می شوند تا شادی حاصل از بدنیا آمدن نوزاد را بهم ابراز کنند.

چه لذتی شیرین تر و دلنشین تر از انتظار برای ورود یک فرشته کوچولوی دوست داشتنی و معصوم به خانواده!!!! در این جشن زیبا و خاطره انگیز از تم نوزاد برای سفارش کیک و تزئین اتاق نوزاد استفاده می شود و گیفتهای کوچکی به منظور خاطره ساز کردن این دورهمی خاص به مهمانها اهدا می شود.

تمام این آداب و رسوم از ابتدا به منظور ساختن خاطرات شاد و دل انگیز برای شیرین تر کردن زندگی زوجین و اطرافیان بوده و هست و اگر این مراسم بدور از چشم و هم چشمی و اظهار نظرهای تند و غیر اصولی باشد قطعا می تواند بهترین راه برای ساختن شیرین ترین خاطرات مادر پیش از وضع حمل باشد.

تمام خاطرات جشن سیسمونی ، یعنی نقطه عطف زندگی مادر ، جایی که عشقی بی نهایت همراه با مسئولیتی بزرگ تا پایان عمر برایش رقم می خورد، می تواند تا ابد در ذهن مادر بماند. پس علاوه بر رعایت اصول اخلاقی و آداب معاشرت انسانی تهیه یک هدیه خاص و خاطره انگیز می تواند زیباترین اتفاق برای مادر باشد. براستی چه چیزی بعد از تولد نوزاد برای مادر زیباتر و ارزشمندتر از کودکش است؟ پس مطمئن باشید که بهترین راه برای تصاحب قلب مادر ابراز محبت به فرزندش است.

 

گیفت جشن سیسمونی

با خرید هدیه مناسب و انتخاب درست می توانید خاطره سازترین و با احساس ترین فرد خانواده باشید! می توانید در حساب قلب مادر کودک ، برای همیشه محبتتان را پس انداز کنید و مطمئن باشید که این محبت یکی از جاودان ترین خاطرات مادر است.

 

برای بازدید از محصولات سیسمونی درنگ نکنید ما پیشنهادهای فوق العاده ای براتون داریم!

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید