بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

همه چیز در مورد چرم

همه چیز در مورد چرم
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/25 0 نظر

ایرانیان با تاریخچه سه هزار ساله، اولین وقدیمی ترین تولید کننده ی چرم هستند. اولین کارخانه چرم سازی ایران در سال 1308 در شهر تبریز تأسیس شد و پس از آن در همدان، تهران، اصفهان و برخی شهرهای دیگر نیز کارخانه‌هایی شروع به کار کردند، به طوری که در سال 1337 تعداد 22 کارخانه در ایران مشغول به کار بودند.

در ادامه این مطلب همه مواردی که نیاز می باشد در مورد چرم بدانید از انواع چرم ، نگهداری مناسب از چرم و.... را در اختیارتان می گذاریم پس با ما همرا باشد مطمئن هستم بعد از خواندن این مطلب دیدگاهتان در مورد محصولات چرمی تغییر خواهد کرد 

بعد از خواندن این مطلب می تواتنید از مجوعه محصولات چرم دست دور گیفت آس هم دیدن کنید 
 

چرم ماده اولیه گرانی است و دوخت آن نیز مهارت زیادی می‌طلبد اما وقتی چرم می‌خرید، خیالتان راحت است که سال‌ها بدون دغدغه از فرسوده شدن، می‌توانید از آن استفاده کنید. البته نگهداری محصولات چرمی هم نکته‌هایی دارد که اگر آنها را در نظر داشته باشید، طول عمر لباس و کیف و کفش خود را بالا برده‌اید.

نگهداری بهتر چرم :

در زیر همه چیز در مورد چرم را به شما آموزش می دهیم

 

  1. همیشه چرم را خوب گردگیری کنید.
  2. اگر ماده‌ای روی چرم ریخته که با دستمال خشک پاک نمی‌شود، با کف صابون و یک اسفنج، به آرامی روی سطح چرم بکشید و لکه را پاک کنید و بعد با یک دستمال خشک، چرم را خشک کنید.
  3. اگر لکه‌ای خیلی عمیق روی چرم ایجاد شد، سعی نکنید هر طور شده آن را از بین ببرید چون ممکن است به خود چرم آسیب بزنید.
  4. هر چند ماه یک بار، محصولات چرمی خود را با واکس چرم چرب کنید. واکس چرم ماده مخصوصی است که برای همین محصول ساخته شده و می‌توانید از فروشگاه‌های محصول‌های چرمی تهیه کنید. واکس معمولی، در درازمدت باعث خورده شدن سطح چرم می‌شود.
  5. چرم در رطوبت زیاد کپک می‌زند بنابراین آن را در جایی که با رطوبت بالا نگهداری نکنید.هرگز چرم را در محفظه پلاستیکی به مدت طولانی نگه ندارید چون این کار باعث می‌شود که رطوبت احتمالی موجود در محصول چرمی بماند و خشک نشود.
  6. بهتر است چرم را از شب قبل خوب واکس بزنید و در جایی دربسته بگذارید و تا صبح نگه دارید. چرمی که تازه واکس خورده و هنوز واکس به خوردش نرفته به سرعت در طول روز گردوخاک را به خود جذب می‌کند و صدمه می‌بیند، علاوه بر این، رنگ چرم نیز تیره و کدر می‌شود.
  7. اگر لباس چرمی دارید، مراقب باشید که روی آن عطر یا اسپری نزنید. عطر و اسپری موادی دارند که باعث می‌شود برخی از مواد روی سطح چرم فرآوری شده حل شود و آن را خراب می‌کند.
  8. نگذارید چرم به مدت زیاد آفتاب بماند. برای نگهداری چرم در خانه، آن را در کمدی دور از آفتاب و گردوخاک قرار دهید.

 

خرید چرم

 

و اما اگر به دنبال یک هدیه خاص و ماندگار هستید؟ اگر به دنبال یک هدیه تولد یا سالگرد ازدواج شیک و منحصر بفرد هستید تا با آن عشقتان را ذوق زده کنید ، چرم می تواند یک هدیه ی لوکس و کاربردی باشد، هدیه ای که فقط از یک فرد خاص و با سلیقه انتظار می رود.

 

خاص بودن در تخصص ماست، با ما خاص باشید! 

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید