بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

تزیین میوه

تزیین میوه
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/22 0 نظر

تزیین میوه

چند روز پیش مهمانی داشتم خیلی در تدارک همه چیز بودم. دلم میخواست همه چیز خوب و عالی باشد.پس تصمیم گرفتم میوه رو به صورت تزئین شده سرو کنم هم خیلی خوشگل شده بود هم اینکه همه از این ایده خلاقانه خوششان آمده بود، هم خوردنش راحت بود و مهمتر از همه از همه نوع میوه ای میتوانستند بخورند.

از همه مهم تر خودم راحت و راضی بودم چون هم از نظر اقتصادی برایم مقرون به صرفه تر بود، هم دغدغه ی خرید میوه و حمل کیسه های سنگین آن را نداشتم. هم اینکه با برگزاری یک مهمانی شیک و بدون دغدغه ی مدام خالی کردن زباله میوه و تعویض مدام ظرف میوه ها ، تا پایان مهمانی لب مهمانها از تمجید کدبانویی و حسن سلیقه ام خالی نمی شد و حسابی خستگی از تنم به در رفت.

احتمالا شما نیز معتقدید چیدن میوه در ظرف برای پذیرایی از مهمان کاری تکراری شده است و به دنبال روشی جدید و جالب برای پذیرایی باشید. پذیرایی با سالاد میوه بهترین راه برای پذیرایی از مهمانهاست.

آن قدیم‌ترها که دید و بازدید های خانوادگی خیلی مرسوم بود آنقدر که گاهی اوقات خانواده‌ای را در ماه دوبار تا سه بار زیارت می‌کردیم ، یکی از آداب پذیرایی این بود که سر میوه را میزبان پوست می کند تا میهمان مجبور شود آن را بخورد.

آن وقت تا آخر مهمانی مجبور بود یک پرتقال را که گاهی اندازه یک هندوانه هم بود بخورد. حال لکه شدن‌های لباس‌های نو میهمان به خاطر پوست کندن یک میوه که دیگر جای خود داشت.

امـــــا در سال‌های اخیر مدل دیدنی‌ها دیگر شبیه سابق نیست. اولاً که تنها محدود به خانواده‌های درجه یک و تا حدودی درجه دو شده و بیشتر در میان خانواده‌ها و فامیل مدل دوره‌ای پیدا کرده است. لذا اگر میوه‌هایی را که قرار است میهمانان عزیزتان نوش جان کنند پوست‌کنده و در سینی با مدل‌های مختلف بچینید، هم زیبایی دوچندان به پذیرایی خود داده‌اید، هم زحمت پوست کندن میوه را به میهمانان خود نداده‌اید و هم به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه عمل کرده‌اید. هم مهمان بیچاره مجبور نیست از روی احترام و از سر اجبار تا آخر مهمانی فقط یک تا دو میوه بخورد.

 

تزیین میوه

پس اگر به دنبال یک ایده ی جدید برای پذیرایی از مهمان ها هستید، پیشنهاد میکنیم میوه های تزئین شده را امتحان کنید. این سالاد خوشمزه و سالم میتواند رنگ و بوی متفاوتی را به میز پذیرایی شما بدهد. کافی است به سایت گیفت آس سری بزنید و بدون دغدغه ی خاصی از چند روز قبل سبد میوه تان را سفارش دهید و در روز مهمانی سبد زیبای تزئین شده راتحویل بگیرید و با خیال راحت از مهمانانتان پذیرایی کنید.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید