بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

آداب هدیه دادن

آداب هدیه دادن
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/22 0 نظر

آداب هدیه دادن

هدیه، بخش مهمی از روابط و تعاملات جوامع انسانی است و باعث استحکام و تداوم عواطف میان آنها می شود. هدیه در واقع نشان‌دهنده توجه و میزان ارزشی است که افراد برای هم قائل می شوند.هدیه دادن به نظر کاری ساده است ، اما باید گفت کار پیچیده ای هم می تواند باشد .

هدیه خریدن از این نظر سخت است که معمولا سلایق و علایق واقعی هدیه گیرنده را نمی دانیم. درواقع نمی‌توانیم براحتی وارد مغز او شده و از دریچه چشم‌های او دنیا را ببینیم و بفهمیم که او واقعا چه می‌خواهد و حتی گاهی اوقات این موضوع منجر به خرید هدایایی می شود که برای گیرنده کاربردی ندارد و حتی گاهی او را آنطور که باید شاد و غافل گیر نمی کند.

از طرفی رسم و رسوم‌های مختلف در فرهنگ‌های گوناگون هدیه دادن را بسیار سخت‌تر می‌کند مخصوصا در جوامعی که از تنوع فرهنگی برخوردارند، هنگام تهیه هدیه باید بسیار مراقب بود .

خود هدیه چندان مهم نیست، بلکه تفکر پشت آن از اهمیت برخوردار است. بنابراین در مورد هدیه‌ای که می‌خرید به دقت فکر کنید. به طور کلی به کسی که می‌شناسید هدیه‌ای بدهید که دوست دارد. معمولا در صحبت‌هایتان می‌توانید متوجه شوید که او چه چیزی دوست دارد.

اگر هم کاملا نمی‌دانید طرف مقابل چه چیزی دوست دارد، هدیه‌ای بگیرید که احتمال می‌دهید برایش کاربردی باشد.اگر با روحیات طرف مقابل آشنا نیستید می توانید از تکنیکهای دیگری برای انتخاب هدیه استفاده کنید، مثلا تکنیک تعلق، یعنی،چیزی به عنوان هدیه انتخاب کنید که گویا فقط برای هدیه گیرنده ساخته شده است. که در هدیه گیرنده این احساس بوجود آید که این هدیه برنامه ریزی شده و از قبل طراحی شده است که فقط یک کالا نیست بلکه یک عالمه فکر و نگرانی و دلتنگی و احساس در دل خود دارد.

این نشاندهنده آن است که شما شب تولد ناگهان به یادش نیافتادید بلکه از مدتها قبل برایش برنامه ریزی کردید.به طور مثال کوکی های سفارشی که می تواند نام ، تصویر و مشخصه های مورد علاقه فرد را در برگیرد.

ترفند دیگر برای هدیه دادن ، هدیه خاص است هدیه ای که هر جایی پیدا نشود و حتی برای بار اول هدیه گیرنده این هدیه را دیده و دریافت کرده باشد ، این دقیقا به این معناست که تو برای من خاص هستی!

درضمن هیچ چیز جالب‌تر و محترمانه تر از این نیست که هدیه‌تان را کادو پیچ دریافت کنید. هدیه را در یک برگه کادو بپیچید یا در پاکت مخصوص هدیه قرار دهید تا هدیه گیرنده از باز کردن کادو لذت ببرد.(البته اگر از گیفت آس خرید کنید ما برایتان این کار را انجام می دهیم?) در ضمن به او یادآوری می کنید که چقدر برایش ارزش قائل هستید و حتی به جزئیات هم اهمیت می دهید.

اگر کسی را دوست دارید و می‌خواهید به او نشان دهید که برایتان مهم است می‌توانید با اختصاص دادن بخشی از وقت تان به او بگویید که چقدر برایتان ارزش دارد. به این وسیله او می‌تواند باارزش‌ترین هدیه را که توجه خالصانه شماست، دریافت کند.آداب هدیه دادن

بهترین راه این است که نه تنها اگر آدم پرمشغله ای هستید و وقت سرخاراندن ندارید بلکه اگر می خواهید یک هدیه خاص و منحصر به فرد تهیه کنید، کار را به کاردان بسپارید و به ما اعتماد کنید.

گیفت آس با شعار تداوم احساس برنامه ریزی و ساخته شده تا بصورت تخصصی و انحصارا با ساخت هدیه های خاص به عزیزان شما روابط انسانی را هر روز،عمیق تر و پیوند میان قلب ها را هر لحظه محکم تر از قبل کند. چرا که نه اگر برای هر چیزی در این دنیا جایی وجود داشته باشد ، تخصص ما هم ساخت هدیه و کادو برای عزیزان شماست، پس همیشه می توانید روی گیفت آس حساب کنید.

روز و روزگارتان چنان خوش که خوشتر از آن نباشد.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید