بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

گیفت عروسی

گیفت عروسی
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/21 0 نظر

گیفت هدیه کوچکی است که در مجالس مختلف مانند عروسی، تولد،فارغ التحصیلی، جشن عبادت و… به مهمانان داده می شود،تا از آن مراسم خاطره ای زیبا و ماندگار را با خود راهی منزل کنند و لذت شادی آن مراسم برای شرکت کنندگان آن ، ماندگار و همیشگی شود

تاریخچه ی گیفت به اروپا در زمان های گذشته بر می گردد. در آن زمان جعبه کوچکی ساخته شده از کریستال و پر شده از حبه های قند به مهمانان داده می شد. در آن برهه قند نماد مال و مکنت و سلطنت بود ، که با گذشت زمان بجای قند از نقل و نبات استفاده شد.

انتخاب گیفت مناسب در هر مراسم امری لازم و ضروری است.انتخاب گیفت براساس گروه سنی شرکت کنندگان ، علایق و سلایق آنها انجام می شود. این را هم باید در نظر بگیرید که این کادو قرار است ماندگار باشد و تداعی بهترین و زیباترین لحظات و روزهای زندگی شما برای کسانی که دوستشان دارید،باشد. پس انتخاب درست هدیه شما می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.گیفت عروسی می تواند عاشقانه،هنری، سنتی، مدرن، عروسکی و …. باشد.

گیفت به ظاهر کوچک می تواند نشان از ذوق، سلیقه، روحیات و میزان اهمیت شما به مهمانان باشد.با این هدیه دوست داشتنی و با احساس می توانید حتی یک عمر در حافظه مهمانانتان بمانید.

خصوصا که مهمانانتان از قشر خاطره باز و خاطره سازی باشند. من شخصا عاشق ثبت و مرور خاطرات هستم و یک جعبه خاص برای نگهداری یادگاری هایم دارم که با هر بار سر زدن به آن به یاد می آورم که چقدر برای اطرافیانم دوست داشتنی و قابل احترام هستم.

همین چیزهای کوچک می تواند به واسطه شما به دیگران امید به زندگی دهد و یادآور محبت شما به دیگران باشد. من اسمش را بهانه های کوچک برای خوشبختی های بزرگ میگذارم.همین بهانه های کوچک ما را قوی می کند تا شادتر، امیدوارتر و قابل احترام تر باشیم. تا عمیق تر لبخند بزنیم و در فراز و فرود زندگی استوارتر گام برداریم.

 

گیفت عروسی

و این را بخاطر داشته باشید برای لذت بردن از زندگی باید از چیزهای کوچک شروع کرد.لذت بردن از چیزهای در دسترس یادآوری خاطرات کسانی که دوستشان دارید و خاطره سازی با کسانی که دوستتان دارند. خاطره عجیب معجزه ای است برای تداوم احساس.عمیق ترین عشق ها با خاطرات ساده و کوچک اما مداوم شروع می شوند و معنا می یابند.

 

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید