بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

جعبه های مخملی

جعبه های مخملی
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/19 0 نظر

جعبه مخملی

نظم یکی از مهم ترین اصول زندگی و اساسی ترین نیاز بشر است.نیاز به نظم از آن دغدغه‌هایی است که همه ی خانم های خانه دار درگیر آن هستند.نظم از یادداشت های روزانه تا ساماندهی اصولی تمام وسایل منزل را شامل می شود. اما زیبایی بطرز جدایی ناپذیری لازمه ی نظم است،بدون نظم زندگی پیچیده و غیر قابل کنترل می شود و ساده ترین امور هم به نظر سخت و طاقت فرساست . نظم از مهم ترین و اولین ویژگی های افراد موفق است بطوری که در زندگی نامه افراد موفق حتما نظم در زندگی شان به چشم می خورد.امروز بر آن شدیم تا شما را با یک نظم دهنده ی جدید در زندگی روزمره آشنا کنیم. کارتوناژ!

کارتوناژ حرفه ای است در حوزه ی هنرهای تزئینی که شامل طراحی و ساخت انواع وسایل تزئینی و نظم دهنده و کاربردی است .از آن جا که نظم و زیبایی لازم و ملزوم هم هستند این هنر برآن شده تا با ترکیب این دو اصل به هر چه تخصصی تر کردن مقوله نظم و ادغام آن با زیبایی کمک کند. این هنر فانتزی و خاص بیشتر در فرانسه، اسپانیا، برزیل و ژاپن استفاده می شود. اما امروزه در ترکیه و ایران هم به دلیل زیبایی و ترکیب لوکس و خاصش مورد استقبال روزافزون قرار گرفته است.

زیباترین زیرمجموعه کارتوناژ جعبه های مخملی است، که علاوه بر لطافت و جنس لوکس خود زیبایی خیره کننده ای را به فضای اطراف می دهد.

این نوع جعبه نه تنها یک نظم دهنده است بلکه به طرز ویژه‌ای یک وسیله دکوری شیک و متفاوت است که فضای اطرافتان را با روح شاعرانه خود تلطیف می کند . این محصول کاربردی برای اکثر ضروریات زندگی جعبه ای تعبیه کرده و آن را بطرزی خلاقانه و خاص ساخته، بطور مثال جاجواهراتی که به شکل مبل لوکس و شیک تعبیه شده و یا جای مهر و تسبیح که می تواند حال و هوای معنوی تان را آسمانی تر کند. به گونه ای انگار با این محصول، شیک و خاص بودن را به زندگی خود دعوت می کنید.گویی که یک کدبانوی بی نظیر نظم را با نهایت ظرافت به خانه اش دعوت کرده است. مدیریت مکان یعنی ایجاد تعادل و هماهنگی بین وسایل که این پاکسازی فیزیکی می تواند اثرات شگرفی در حال و روز زندگیتان بوجود آورد.

علاوه بر همه این‌ها جعبه های مخملی یک هدیه لوکس و خاص و متفاوت برای عزیزان شماست.زیرا هم جنبه ی لوکس بودن در آن رعایت شده و هم جدا از تزئینی بودن آن کاملا کاربردی است این هدیه زیبا را می توانید در کنار یک زیورآلات زیبا یا حلقه ازدواجتان بخرید و آن را بعنوان یک یادگاری همیشگی ، یادآور لحظات زیبا و تکرار نشدنی خود کنید، همچنین برای دلنشین کردن عبادت و ساختن یک خاطره زیبا از سن تکلیف و ارتباط با خدا،برای جشن عبادت دختران زیبایتان یک هدیه خاص و بی نظیر است. مطمئن باشید که بعد از خرید این هدیه برای عزیزانتان آنها را شاد و شگفت زده خواهید کرد.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید