بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

تفاوت شاد کردن برونگراها و درونگراها

تفاوت شاد کردن برونگراها و درونگراها
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/17 0 نظر

یکی از مهم ترین مسائلی که قبل از خرید کادو ویا برنامه ریزی برای خوشحال کردن عزیزانتان می‌بایست به آن توجه داشته باشید، سیستم شخصیتی مخاطب شماست. به طور حتم اگر رابطه‌ی شما رابطه ای طولانی و بلند مدت باشد به خوبی به حالُ هوا و روحیات شخصی که می خواهید کادو را برای او خریداری کنید واقفید. در غیر این صورت می توانید با کمی دقت به برخی فاکتورهای ساده به شناختی کاربردی از او برسید و کادوئی را انتخاب کنید که بیشترین هارمونی و هماهنگی را با شخص داشته باشد و بتواند او را به وجد بیاورد.

قبل از هرچیز می بایست به این نکته توجه کنید که شخص مورد نظر شما جزو کدام گروه بندی شخصیتی قرار می گیرد؟ درونگراست و یا برونگرا؟ کشف این حقیقت می تواند نقشی اساسی را در انتخاب بهترین کادو برای مخاطب شما را ایفا کند و موجب شود به بهترین نحو ممکن او را خوشحال کنید، غافلگیرش کنید و یا برنامه ای فوق العاده را برایش ترتیب دهید.

برونگرا

به طور معمول اشخاص برونگرا روحیه ای متفاوت و خاص دارند. این آدم‌ها از حضور در جمع لذت می برند، به دنبال محیط های شاد و پر رفتُ آمدند، دلشان می خواهد در جمع دوستان، خانواده و حتی محیط کار و یا مهمانی های دسته جمعی بدرخشند و مرکز توجه باشند. این مدل آدم ها به راحتی خوشحال می شوند و به طور حتم می توانید بسیار ساده تر از درونگراها آنها را سر شوق بیاورید.

اگر مخاطبی برونگرا دارید و به دنبال بهترین کادو برای او هستید در ادامه با ما همراه باشید:

  1. ست جواهرات ، زیور آلات ، ساعت…

همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم برونگراها به دنبال جلب توجه هستند. اگر مخاطب شما خانوم است بهترین انتخاب می تواند خرید یک ست و یا نیم ست جواهرات باشد . اشتباه نکنید لازم نیست حتما به دنبال زیورآلات گران قیمت باشید. می توانید با خرید یک گردنبند نقره هم مخاطب خود را به وجد بیاورید.

در صورتی که مخاطب شما آقاست. یک ساعت اعلاء می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. اگرچه گزینه های دیگری نیز در این سبک می تواند به عنوان کادو از جانب شما خریداری شود که بستگی به سلیقه و دید شما خواهد داشت.

  1. خرید بلیط کنسرت

برونگراها عاشق فضاهای شلوغ هستند. حضور در جمعیت به آنها حس زندگی را منتقل می کند. به همین دلیل به راحتی می توانید با خرید بلیط یک کنسرت فوق العاده شبی بی نظیر را برای مخاطب برونگرای خود بسازید .

  1. یک سفر ماجراجویانه

از آنجا که این تیپ شخصیتی اهل ریسک کردن است و هر گونه هیجانی او را به وجد می آورد، می توانید با ثبت نام در یک تور ماجراجویانه او را غافلگیر کنید. قایقرانی در رودخانه ی خروشان،چتر بازی، کوهنوردی، بازدید از حیات وحش تمام اینها ایده هایی هستند که می توانید بنا بر سلیقه تان از آنها در خوشحال کردن مخاطب برونگرای خود بهره بگیرید.

  1. لباس

از آنجا که اشخاص برونگرا همیشه و همواره در جمع ظاهر می شوند و مرکز توجهند علاقه ی خاصی به انواع لباس دارند. لباس های مجلسی و شیک، لباس هایی که بتواند به جذابیت بیشتر آنها کمک کند. می توانید با خرید یک کراوات خوش رنگ، یک کت شیک و یا حتی یک شال گردن مخاطبتان را خوشحال کنید. شال های ابریشم و یا یک جفت دستکش اعلاء می تواند انتخاب خوبی باشد اگر از سایز دقیق مخاطبتان اطلاع دارید می توانید گزینه های بیشتری را انتخاب نمائید. در هر صورت این حوزه با تنوع خود می تواند گزینه هایی عالی را در اختیار شما قرار دهد.

درونگراها

برعکس برونگراها اشخاص درونگرا محافظه کار و آرامند. از بودن در جمع و اماکن شلوغ بیزارند. خلوت خانه،نوشیدن قهوه در یک کافه‌ی دنج، می تواند با روحیه ی این آدمها سازگار باشد. این اشخاص دوستان بسیار خوب و قابل اعتمادی هستند ، ساده هستند و مهربان. می توانید با کمی دقت در انتخاب بهترین کادو را برایشان انتخاب کنید آنها را خوشحال کنید و تا سالیان سال در ذهنشان باقی بمانید.

تفاوت شاد کردن برونگراها و درونگراها

  1. کتاب، آلبوم موسیقی

این تیپ شخصیتی همواره به دنبال بهترین و جدید ترین کتاب ها است. سرک کشیدن به قفسه ی کتاب در خانه‌ها از تفریحات خاص درونگراها به شما می آید. می توانید با خرید یک مجموعه کتاب فوق العاده این ادمها را به شوق بیاورید. فراموش نکنید که درونگراها علاقه ی خاصی به موسیقی دارند. موزیک های آرام و کلاسیک آنها را به وجد می آورد. بنابراین این امکان در اختیار شما قرار گرفته که از موقعیت استفاده کنید و یک مجموعه ی موسیقیایی فوق العاده را برای مخاطب درونگرای خود تهیه کنید.

  1. تورهای طبیعت گردی

این مدل آدم ها از بودن در طبیعت لذت می برند. تنها مساله ای که می‌بایست مد نظر قرار دهید ترتیب دادن یک تورطبیعت گردی خصوصی است. همراه شدن با تورهای طبیعت گردی آزاد و معاشرت با افراد نا آشناهیچ لذتی برای درونگراها نخواهد داشت. می توانید تور خودتان را ترتیب بدهید .از دوستان صمیمی تان بخواهید با شما همراه شوند . منطقه ای را انتخاب کنید که خلوت و آرام باشد مناطق پر رفتُ آمد و شلوغ باب دل هیچ درونگرایی نخواهد بود.

  1. وسائل لوکس و کلاسیک

هیچ چیز نمی تواند یک درونگرا را به این اندازه خوشحال کند. افراد درونگرا اغلب به وسائل و اشیاء کلاسیک و عتیقه علاقه مند هستند. حضور در موزه ها و یا بوتیک های عتیقه فروشی آنها را به وجد می‌آورد. می توانید از این خصیصه استفاده کنید و با یک انتخاب ویژه‌ی کلاسیک، مخاطب درونگرای خود را خوشحال کنید.

  1. وسائل منزل

از آنجایی که درونگراها بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند و خانه را به عنوان یک محیط امن و آرام می شناسند ،سعی می کنند در نهایت سلیقه و آراستگی محیطی زیبا، دلنشین و خواستنی را در منازل خود طراحی کنند. می توانید با انتخاب یک وسیله ی منزل کاربردی مخاطب درونگرای خودتان را خوشحال کنید. دقت کنید که جای چه وسیله ای در منزل دوست شما خالی است، با خرید همان وسیله بهترین کادو را به او هدیه بدهید.

 

تفاوت شاد کردن برونگراها و درونگراها

با مطالعه ی همین چند خط می شود به سادگی از روحیات و حالُ هوای مخاطبمان مطلع شویم. این دو تیپ شخصیتی شناختی فوق العاده را از آدم های اطراف در اختیار ما قرار می دهند. شناختی که با کمی آگاهی می تواند در بسیاری موارد به ما کمک کند.

جدای از خرید کادو و یا هدیه و نحوه ی شاد کردن اطرافیانمان، می توانیم با توجه به تیپ شخصیتی مخاطبمان به بهترین نحو با او برخورد کنیم و رابطه‌ای مستحکم، طولانی و فوق العاده با او داشته باشیم.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید