بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

5 ایده‌ی عالی برای غافلگیر کردن یارتان در روز تولدش

5 ایده‌ی عالی برای غافلگیر کردن یارتان در روز تولدش
چکیده این مطلب : انتشار : 1397/06/17 0 نظر

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید یک جشن به یاد ماندنی برای یارتان ترتیب بدهید. جشنی فوق العاده که شامل مروز زمان نشود و همیشه و همواره در خاطرش به عنوان یکی از بهترین روزها و لحظه ها باقی بماند.

در این بین صد البته که انتخاب یک کادوی عالی تاثیر گذار خواهد بود .یک مهمانی خوب، مهمانانی که برای هر دوی شما عزیزند و … بعضی اوقات اما دلمان می خواهد پافراتر بگذاریم، هنجار شکنی کنیم و یک جشن تمام عیار ترتیب بدهیم ، دلمان میخواهد یارمان را غافلگیر کنیم به بهترین شکل و حالت، اگر شما هم به دنبال بهترین ترفند ها برای سوپرایز کردن یارتان در جشنی که به مناسبت او ترتیب داده اید هستید، گیفت اس را در این مقاله دنبال کنید .

کادو تولد

  • ارسال ویدئو

این ایده تنها برای آن دسته افرادی است که از یار خود فاصله دارند. به طور مثال یار شما بنابر دلایل کاری و …در شهر و یا کشور دیگری ساکن است و نمی توانید روز تولدش را کنار او باشید. در این حالت از تمام آدم هایی که به نوعی برایش عزیز هستند از اعضای خانواده گرفته تا دوستان نزدیکش می‌خواهید که یک ویدئوی کوتاه 15 تا 30 ثانیه ای ظبط کنند و در آن برای یار شما آرزوی خوش بختی کنند، تولدش را تبریک بگویند و یا هر آنچه که فکر می کنند شخص را خوشحال می کند . پس از گردآوری تمام ویدئوها آنها را در قالب یک کلیپ تنظیم کنید. با ارسال این ویدئو به طور حتم لبخند را به لبهای یارتان می آورید .

سوپرایز تولد

  • پیام های مخفی

اگر جزو آن دسته آدم هایی هستید که هر ساله مناسبت های مربوط به همسرشان را جشن می گیرند. به طور حتم همسر شما در روز تولدش می داند که می بایست منتظر یک جشن حسابی و تمام عیار باشد. بنابر این جریان غافلگیر کردن آنچنان که باید برای شما کارآمد نخواهد بود . اما می توانید به گونه ای دیگر همسرتان را به وجد بیاورید . چند ورقه ی رنگارنگ تهیه کنید. برگه هایی که احساس می کنید طرح های رمانتیک تری دارند را انتخاب نمائید . بر روی آنها با خط خودتان جملات عاشقانه بنویسید. جملاتی که حس می کنید یار شما از آنها خاطره دارد. جملاتی که یارتان را به شوق می آرد. بعد از اینکه پیام ها را آماده کردید، آنها را در محل هایی که می دانید همسرتان در طول روز به آنها مراجعه می کند، یا به طور حتم آنها را چک می کند مخفی کنید. به طور مثال می توانید این پیام های عاشقانه را درون کیف لپ تاپ، کیف پول ، زیر بالشت او ، در کشوی میز کارش ، داشبورد ماشینش و … مخفی کنید.

خرید هدیه تولد

به این صورت یک سوپرایز جالب و دیدنی را برای همسر خود ترتیب داده اید.

  • تولدش را فراموش کرده اید

این پیام باز هم ویژه ی آن دسته اشخاصی است که پرونده ای پربار از جشن هایی دارند که در روز تولد یارشان برپا کرده اند. به طور حتم اگر تاریخی ترین مراسم دنیا را هم برای همسرتان در جشن تولدش ترتیب بدهید تعجب نخواهد کرد. چراکه به او ثابت کرده اید تحت هر شرایطی روز تولد او خاص ترین روز زندگی شما است . در این صورت شاید بد نباشد اگر کمی نقش بازی کنید. روز تولدش شبیه به روزهای دیگر باشید. انگار هیچ اتفاق خاصی روی نداده و یک روز معمولی است . در طول روز به دیدنش نروید و معمولی برخورد کنید. شب با او تماس بگیرید و یا حتی در قالب یک پیام به او خبر بدهید که شب را منزل پدر یا خواهرتان می گذرانید و یا به مهمانی یکی از دوستانتان رفته اید.

سوپرایز روز تولد

شما برای بالا بردن حساسیت جریان می توانید چند عکس از مهمانی ساختگی که در آن شرکت کرده اید را برایش ارسال کنید. اجازه دهید که باورش شود جشنی در کار نیست. در طول مهمانی ساختگی تان با او تماس بگیرید و از لحظه های خوبی که در جمع عزیزانتان سپری می‌کنید تعریف کنید . آخرشب اما اوضاع را به نحو دیگری تغییر دهید. می‌توانید تمام مقدمات مهمانی کوچک دو نفره تان را به همراه خود به خانه ببرید و یارتان را غافلگیر کنید و یا با یک جشن درست حسابی که شامل دوستان و نزدیکانتان می شود یارتان را سوپرایز کنید.

نشانه ها را دنبال کن

این ایده یکی از بهترین هایی است که می تواند یارتان را بی نهایت به وجد بیاورد. گرچه لازم به ذکر است که می توانید از این ایده برای غافلگیر کردن تمام عزیزانتان در روز تولدشان استفاده کنید. بهتر است که این ایده را صبح زود قبل از اینکه همسرتان بیدار شود عملی کنید . برای این کار مقدمات را از قبل آماده داشته باشید. یک کادوی خوب و فوق العاده و وسائلی که می خواهید به وسیله ی آن نشانه ها را کنار هم بچینید. این وسائل می توانند شامل یک کلاف کاموای رنگی باشند یا گلبرگ گلهای مورد علاقه ی یارتان ، سیب ، دانه های قهوه و یا هرآنچه که مد نظر شماست. برای این کار اگر مایل هستید از کاموا استفاده کنید، می بایست کاموا را به انگشت دست و یا پای همسرتان ببندید. دقت کنید که از خواب بیدار نشود. اگر از نشانه های دیگر استفاده می‌کنید به گونه ای آنها را بچینید که همسرتان به محض بیدار شدن نظرش به سمت آنها جلب شود. نشانه ها قرار است او را به سمت کادو و کیک فوق العاده ی شما هدایت کنند. بنابراین بهتر است کادو را در مسافتی نسبتا دور با اتاق خواب قرار دهید . این از زیباترین سوپرایزهایی خواهد بود که می شود صبح زود قبل از هرچیز با آن برخورد کرد.

راهنمای سوپرایز تولد

  • بسته ی پستی

در این ایده هم می بایست کمی هنرمند باشید و نقش بازی کنید. مثلا شما به طور کلی تاریخ تولد همسرتان را فراموش کرده اید . تمام روز را به معمولی ترین حالت با همسرتان برخورد کنید. توجه داشته باشید که از قبل کادوی خود را تهیه کرده ،آن را به شکیل ترین حالت بسته بندی کنید. نوشتن یک نامه ی جذاب رمانتیک می تواند عالی به نظر برسد. بعد از انجام تمام این تمهیدات کادو و پاکت نامه را درون یک جعبه ی معمولی قرار دهید. جعبه ای که معمولا محموله های پستی را درون آن قرار می دهند. پس از آن نوبت به کیک می رسد و صد البته دسته گل، کیک و گل را هم به همان سبک بسته بندی کنید. می توانید از روز قبل مامور یک پیک را در جریان امور قرار دهید . زمانیکه در منزل نشسته اید و نقش آدم هایی را بازی می کنید که از موضوع تولد بی اطلاع هستند، فرصت خوبی است که مامور پیک زنگ در را بزند. از همسرتان بخواهید که در را باز کند و محموله را شخصا تحویل بگیرد. یادتان باشد که دوربین عکاسی را دم دست نگه دارید چراکه چهره ی ذوق زده ی همسرتان زمانیکه بسته را باز می کند شاهکار و دیدنی خواهد بود.

خرید کادو تولد

به کار گرفتن این ایده ها نه تنها می تواند روز تولد یارتان را به روزی عالی و منحصر به فرد بدل کند بلکه این پیام را به او منتقل می کند که برایش ارزش قائل هستید و برای خوشحال کردنش حاضر به انجام هر کاری هستید.

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 1

جدیدترین مقالات

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید