بستن

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گیفت آس کاملا محفوظ می باشد

شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات گیفت آس موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید ورود کاربران به ‏‌سایت استفاده از خدمات ارائه شده توسط گیفت آس به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و نحوه استفاده از خدمات گیفت آس است. دقت داشته باشید که ثبت سفارش به معنای پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین گیفت آس از سوی کاربر است.


قوانین عمومی 

فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و مقررات تولید و نشر محتوای آنلاین می باشد . مسلما رعایت قوانین در سایت گیفت آس دو جانبه بوده و کاربران نیز مختار به پذیرش و به تبع آن موظف به رعایت قوانین که در این صفحه به نگارش در آمده است می باشند . بدیهی است دستورات و تغییرات جدید که از سوی مراجع ناظر ابلاغ می شود نیز در همین صفحه اعمال و به روز خواهد گردید .


قوانین ارائه محصولات و خدمات گیفت آس

  • اکثر محصولات سایت گیفت آس توسط تامین کنندگان خانگی تولید می گردد به همین دلیل دارای ابتکار و خلاقیت انسانی می باشد این امر باعث می گردد که مشابه محصولات سایت در بازار وجود نداشته باشد با توجه به اینکه محصولات کار دست می باشد تامین کننده نهایت تلاش خود را به کار می برد تا محصولات ارائه شده به مشتریان کاملا شبیه محصول نمونه باشد ولی درصد کمی خطا برای تامین کننده محفوظ می باشد
  • تمامی محصولات خانگی خوراکی عرضه شده در سایت گیفت آس دارای مجوز رسمی و تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت می باشد (تامین کننده های خانگی ما دارای کارت بهداشت می باشند ).
  • تمام محصولات خوراکی شرکتی عرضه شده در سایت گیفت آس اصل و دارای تاریخ انقضا می باشد . گیفت آس تضمین می نماید هیچگونه محصول جعلی و فاقد اعتبار از کمپانیهای سازنده را عرضه نخواهد کرد .
  • تمامی محصولات دارای قیمت مصرف کننده می باشند که به صورت آنلاین توسط سایت گیفت آس به روزسانی می شود .

قوانین خرید و ارسال سفارش

  • گیفت آس موظف به تهیه و ارائه پیش فاکتور فروش قبل از نهایی شدن پروسه فروش می باشد.
  • پس از ثبت خرید کارشناسان فروش گیفت آس جهت تایید نهایی و هماهنگی های لازم با مشتری تماس میگیرند، همچنین تمام مراحل خرید بوسیله ارسال اس ام اس به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد .
  • کاربر امکان سفارش محصولاتی که فاقد موجودی می باشند را نخواهد داشت و گیفت آس هیچگونه مبلغی را بابت سفارش موقت یا رزرو محصول دریافت نخواهد کرد .
  • کاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
  • ارسال سفارشات مطابق با درخواست مشتری و اخذ هزینه های مربوطه می باشد . به دلیل اینکه اکثر محصولات سایت توسط تامین کنندگان خانگی تهیه می گردد و ابتکار و خلاقیت تامین کننده در ساخت و تهیه آن وجود دارد ،برای هر کدام از محصولات زمان تحویل مشخص گردیده است .
  • سفارشات شهر تهران که بوسیله پیک موتوری ارسال می شوند در همان زمان تحویل ذکر شده برای هر محصول به دست مشتریان خواهد رسید  , همچنین مدت زمان ارسال سفارشات پستی بر عهده شرکت پست و یا سایر شرکتهای حمل و نقل می باشد .

گیفت آس تاکید بسیاری بر اصول حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران این سایت دارد. این سند شامل توضیحی درباره اطلاعات خصوصی و نحوه استفاده از این اطلاعات است که گیفت آس از کاربران سایت جمع آوری می کند. این اطلاعات شامل مواردی است که مخصوص هر کاربر بوده و به کمک آن ها می توان کاربران گیفت آس را به صورت منحصر به فرد شناسایی نمود. برای نمونه می توان به نام، نشانی، نشانی الکترونیک (ایمیل)، شماره تلفن و سایر اطلاعاتی که به صورت عادی در دسترس عموم مردم نیست اشاره نمود.


اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن ها​

شما با ثبت نام در گیفت آس مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی٬ ایمیل و … را در اختیار گیفت آس قرار می دهید. در ادامه فعالیت در گیفت آس و تقاضا برای ثبت سفارش٬ شما نیاز به اضافه کردن مشخصات آدرس خود و تلفن های تماس خواهید داشت.

شما پس از ورود به گیفت آس ، به عنوان کاربر گیفت آس شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات مذکور و اطلاعاتی مانند تراکنش ها٬ پرداخت ها و اطلاعات فردی شما در اختیار  گیفت آس خواهد بود. لازم به ذکر است که این موارد ، تنها موارد مورد استفاده در گیفت آس نخواهد بود، گیفت آس اطلاعاتی از قبیل IP شما٬ اطلاعات کوکی ها و صفحات مشاهده شده توسط شما را نیز نگهداری خواهد کرد. از اینگونه اطلاعات تنها در موارد تبلیغاتی و یا ارسال محتویات متناسب با شما استفاده خواهد شد و در اختیار سازمان ها و افراد غیر از گیفت آس  قرار نخواهد گرفت.


ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی


شما می توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش مربوط به حساب من تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت گیفت آس وارد کرده اید.
حساب شما توسط شما قابل حذف شدن از سیستم نمی باشد و تنها توسط مدیریت امکانپذیر است.

محدودیت دسترسی به اطلاعات :

گیفت آس دسترسی کارمندان خود به اطلاعات کاربران را محدود نموده و تنها کارمندانی که ارتباط مستقیم با کاربران دارند٬ دسترسی به کلیه اطلاعات خواهند داشت.

کلیه رمزهای عبور به صورت رمز شده در پایگاه داده های گیفت آس نگهداری شده و در فرآیند رمزگذاری بیشترین تلاش در استفاده از الگوریتم ها و روش های پیشرفته شده است.

کلیه اطلاعات مربوط به سیستم گیفت آس در زیرساخت های محافظت شده و در مکان های امن نگهداری می شوند.
امیدواریم که با رعایت بیشترین میزان در حفاظت از اطلاعات شما٬‌ اطمینان خاطر لازم به شما مشتریان گرامی در استفاده از سیستم گیفت آس را داده باشیم. در صورت هرگونه سوال و یا پرسشی٬ درخواست خود را تلفنی و یا از طریق بخش تماس با ما به اشتراک بگذارید.

قوانین استفاده و انتشار مجدد از مطالب گیفت آس :

  • استفاده از مطالب سایت گیفت آس ( اطلاعات محصول , مقالات , نظرات و غیره … ) تنها با ذکر منبع و درج لینک مستقیم به صفحه مطلب ( نه صفحه اصلی گیفت آس ) امکان پذیر است . بدیهی است هر گونه استفاده از مطالب سایت که خارج از قوانین ذکر شده باشد غیر مجاز و پیگرد قانونی سایت را به همراه خواهد داشت .
  • تمام نظرات , نقد و یا مطلبی که از سوی کاربران در گیفت آس انتشار می یابد آنی و بدون سانسور نشر پیدا خواهد کرد .
  • مطالبی که ناقض قوانین کشوری و یا مضمونی خلاف عفت عمومی داشته باشد حذف و از انتشار آن در سایت جلوگیری به عمل خواهد آمد.
  • نظرات و نقدهایی که حاوی توهین و یا تخریب شخصیت سایر کاربران را داشته باشد نیز حذف و غیر قابل انتشار خواهد بود.
  • مطالب عنوان شده توسط کاربران نظرات و دیدگاههای شخصی کاربر بوده و گیفت آس هیچگونه مسئولیتی در قبال تایید یا عدم تایید آن نخواهد پذیرفت .
  • کاربران موظف به درج نام و نام خوانوادگی خود در هنگام ثبت نظرات در سایت گیفت آس هستند .
  • مسلما گیفت آس حق پیگیری و قانونی کاربران خاطی و ناقض قوانین سایت را برای خود محفوظ می­داند .

مطابقت محتوای سایت با محصولات

صداقت ، مهمترین راز تداوم یک کسب و کار است . ما در گیفت آس این جمله را باور داریم . تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگیهای محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقا همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند . در عین حال ما سعی داریم تا با نمایش تصاویر حرفه ای ، زیبا و چشم نواز از محصولات ، فضایی شیک و دلنشین برای شما مهیا کنیم تا پروسه ی خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود .اگر محصول ارائه شده توسط گیفت آس دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.

نظرات

captcha Refresh
Mysam.companies Khanjari
۰۱
پاسخبسیارعالی
Mysam.companies Khanjari
۱۰
عالی

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و جدید ترین کالاها عضو شوید